חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה זה טראגוס?

 

פירסינג מסוג טראגוס, הוא זה היושב על שטח הסחוס הקטן המכסה חלקית את תעלת האוזן. מבחינה אנטומית, האוזן החיצונית מורכבת מסחוס ועור

 

פירסינג מסוג טראגוס, הוא זה היושב על שטח הסחוס הקטן המכסה חלקית את תעלת האוזן. מבחינה אנטומית, האוזן החיצונית מורכבת מסחוס ועור. בעוד שהאונה הבשרנית נותרה הבחירה המועדפת בקרב שומרי מסורת המעוניינים לקבל נקבים, אזורי סחוס, כמו הטרגוס, עשויים לפתות את המתעניינים במשהו שונה במקצת, או בנוסף לאונה שלהם שכבר מנוקבת. ישנם אנשים, שאוהבים לעשות פירסינגים, שאולי יעדיפו לעשות את הפירסינג באזור שטוח, קטן ושיתמוך בניקוב. אם האוזן מתאימה לפירסינג מסוג טראגוס – זה יכול להיראות מתאים, בהתאם להעדפות ולרצונות, ואם נדמה לך שכך עדיף, ושיש לך רצון כנה ואמיתי לשם כך.

יתכן ששמעת גם על פירסינג טראגוס, המנוקב ברמת השטח – כך שמדובר בפירסינג טארגוס שממוקם באותו אזור כמו פירסינג טראגוס "רגיל", אלא שבמקום לנקב את הסחוס, רק העור מנוקב. עם זאת, מכיוון שהתכשיטים מונחים מתחת לעור, ייתכן שיש סבירות גבוהה יותר שהגוף ידחה אותם, ויחשיב אותו לחפץ זר שיש לדחוף אותו החוצה. שזו תופעה שבהחלט יש לשקול. 

כמה זמן יש לרפא את כאבי הניקוב?

ראשית כל נצהיר, שכאב הוא יחסי-לנקודה ולאדם. כל נקודה מביאה סף כאב אחר, ולכל אדם יש סף כאב אחר באופן כללי. יש שיגידו שהכאב של פירסינג טראגוס יכול להרגיש כמו לחץ מאשר כמו כאב, כאשר הוא נעשה בסחוס. אם כי, ניתן גם להגיד שאנשים שונים רגישים באזורים שונים, כמו גם מחזיקים ברמות רגישות שונות – גם באופן כללי, לא רק בהתייחס לאזורים מסוימים בגופם

כאב לא אמור להיות פונקציה, באשר לאם לעשות את זה או שלא – כיוון שאם באמת רוצים, זה לא בהכרח אמור לשנות – אלא שהוא יכול לסמל שהגוף פשוט לא מאשר או לא מקבל את זה – וזה אומר שלגוף יש רצונות משלו, שיש להתחשב בהם. כמו גם – לא בטוח שהגוף מבקש להיות מנוקב בצורה שכזו, שזה דבר מה שיש לגלות טרם הבחירה בכך. להכליל את כל חלקי המערכת בבחירה.

אמנם, באופן כללי ניתן להגיד שכל פירסינג בסחוס שבאוזן  מהווה עניין מורכב להחלמה - אך הטרגוס, במיוחד, מפריע כשמדברים בטלפון, כשמרכיבים וכיוצא בזה, כיוון סביר להניח שחיידקים יהיו במכשירי האוזניים הללו ויעלו אתגרים לתקופת הריפוי של הפירסינג שלך. רצוי להימנע מכל דבר שמגיע ממגע ישיר עם הטראגוס שלך במשך כמה שבועות לפחות לאחר שנוקב. באופן כללי, שישה עד תריסר שבועות יכולים להיות זמן מספק – אם כי כל מומחה יביא את דעתו על כך ויש גורמים שונים שעלולים להשפיע על טווח תקופת ההחלמה.

בזאת נסיים את כתבתנו הקצרה, תודה על קריאתך – מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע טרם קבלת ההחלטה, ועם הלב והגוף.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים