חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קופה רושמת, הדור הבא - הכירו את הכלי שישנה את העסק שלכם לחלוטין

 

ההגדרה של קופה רושמת היא די בסיסית: זהו מכשיר, מכני או אלקטרוני, שהמטרה שלו היא לחשב את התשלומים הנעשים במהלך מכירה, להנפיק קבלה ובחלק גדול מהמקרים גם לאחסן באופן פיזי את הסכום שהתקבל

 

ההגדרה של קופה רושמת היא די בסיסית: זהו מכשיר, מכני או אלקטרוני, שהמטרה שלו היא לחשב את התשלומים הנעשים במהלך מכירה, להנפיק קבלה ובחלק גדול מהמקרים גם לאחסן באופן פיזי את הסכום שהתקבל.

אלא שההגדרה הבסיסית הזו היא רק נקודת ההתחלה, כי כיום קופות רושמות הן עולם ומלואו. במיוחד אם בוחרים בפתרונות המתקדמים ביותר בתחום, דוגמת הקופה הרושמת של חברת לינט.

הרבה יותר מאשר קופה

גם בדור הנוכחי, קופה רושמת אחראית על ביצוע העסקאות בחנות או בעסק. אולם התפקיד שלה ממש לא מסתכם בכך. הטכנולוגיה נכנסה עם השנים לתחום, ויצרה כלי רב שימושים. הקופה הרושמת של המאה ה-21 יכולה להתחבר למערכת הנהלת החשבונות או המלאי, לתפקד על תקן שעון נוכחות, לנהל רשימת לקוחות (עם אפשרות להציע ללקוח מבצעים מותאמים אישית), לשמש כעמדת ליקוט לפני הכנה למשלוח, לתמוך במשקל המאפשר מכירה של מוצרים שקילים – והרשימה עוד ארוכה.

הקופות הרושמות של לינט, שפותחו בשנת 2017 (שנתיים לאחר מעבר החברה לפתרונות מבוססי מחשוב ענן) מגלמות בתוכן כמה יתרונות מובהקים נוספים, ביניהם:

  •   מהירות תגובה, המאפשרת ביצוע עסקאות במינימום זמן, עם מקסימום חוויה ללקוחות
  •   תפעול נוח באמצעות מסך מגע
  •   איתור מיידי של מוצרים, באמצעות סריקת הברקוד שלהם או הקלדת שם/מספר קטלוגי
  •   אפשרות להתקנה על גבי כל מחשב או טאבלט המחוברים לאינטרנט
  •   קבלת כלל אמצעי התשלום המוצעים כיום, לרבות כרטיסי אשראי, צ’קים, מזומנים, שוברי מתנה או זיכוי וכן הלאה
  •   תמיכה במוצרים הכוללים וריאציות שונות, דוגמת פריטי אופנה אשר לכל אחד מהם צבע ומידה משלו
  •   ניהול יעיל של קופות ממוחשבות מרובות במספר סניפים של העסק

 

הכול נעשה בממשק מתקדם מצד אחד ופשוט לתפעול מהצד האחר, כפי שכולנו מצפים בשנים האחרונות. אנשי העסק והקופאים עשויים להתאים את המערכת לצרכים שלהם בפשטות יחסית ולהטמיע אותה בעסק תוך פרק זמן מינימלי.

איך תחליף לבעל ניסיון

כיאה לחשיבות המכרעת של קופה רושמת בעסק וליתרונות שמציעה קופה מתקדמת באמת, אתם לא יכולים להתפשר בבחירת הקופה והחברה שעומדת מאחוריה. 

כאן בדיוק מבינים את היתרונות של חברת לינט, המספקת מכלול רחב של מוצרים ושירותים תחת קורת גג אחת. חלקם משולבים כבר בקופות הרושמות של החברה, וחלקם ניתנים להוספה במסגרת חבילת השירות המורכבת עבור העסק הספציפי. החברה מציעה מערכת EPR לעסקים, המיועדת לספק מענה לכל אחד מהמשתנים במשוואת התפעול העסקי שלו.

אחד האתגרים הגדולים בתחום הוא "לתרגם" את מאפייני הלקוח וצרכי העסק לכדי מאפיינים עיקריים המגולמים באמצעים הטכנולוגיים בהם נעשה שימוש. העובדה שלינט מחזיקה בניסיון רב בליווי עסקים בסדר גודל קטן עד בינוני, וההצלחות הרבות שהיא רשמה בתחום, הופכים את הפנייה אליה כצעד מצוין לעסק הרוצה לשפר את ההתנהלות שלו, לפשט את המכירות וכתוצאה מכך להגדיל אותן.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים