חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל היתרונות של השוואות מחירי סלולר

 

טלפונים סלולריים הם כיום יותר מאשר מוצר צריכה בסיסי, כשיש אנשים עבורם המכשיר הסלולרי הוא מרכז החיים. אבל האם זה אומר שעליכם לשלם מדי חודש סכומים גבוהים על השימוש במכשיר? ממש לא! 

 

טלפונים סלולריים הם כיום יותר מאשר מוצר צריכה בסיסי, כשיש אנשים עבורם המכשיר הסלולרי הוא מרכז החיים. אבל האם זה אומר שעליכם לשלם מדי חודש סכומים גבוהים על השימוש במכשיר? ממש לא! באמצעות השוואה של מחירי סלולר, שיכולה להיעשות בתוך דקות דרך המערכת האינטרנטית ויגוס, תוכלו לחסוך סכומים משמעותיים ולמצוא את החבילה האידיאלית עבורכם.

כל הסיבות לבצע השוואת מחירים

רבים מהישראלים משקיעים מחשבה עמוקה בבחירת המכשיר הסלולרי שלהם, אבל לא מעניקים מספיק תשומת לב לשאלת חבילת הסלולר. זה טעות מכיוון שבטווח הארוך יש מקרים רבים בהם זוהי ההוצאה העיקרית הקשורה לתחזוקת מכשיר סלולרי, עם מאות רבות של שקלים שאנחנו עשויים לשלם מדי שנה.

כולנו שמחנו לשמוע על רפורמת הסלולר של השנים האחרונות, שהוזילה משמעותית את המחירים בתחום. ועדיין, תוכלו למצוא לעיתים פערים של עשרות אחוזים בין חבילה לחבילה - מה שיוצר הבדל של אלפי שקלים בשנה. בנוסף לכך יש הבדלים שצריך להתחשב אליהם בבחינת ההתאמה של החבילה לצרכים, דוגמת מספר הדקות, סוגיית השיחות לחו"ל וכמובן שגם נפח הגלישה באינטרנט.

כך החיים נעשים פשוטים יותר

ויגוס היא מערכת אינטרנטית חכמה המבצעת עבורכם השוואת מחירי סלולר, לצד השוואות אחרות הנוגעות לתחום התקשורת: השוואות של מחירי אינטרנט, טלוויזיה וחבילות טריפל. השירות חינמי ואינו כרוך בהתחייבות להצטרפות לחברה כזו או אחרת.

בשלב הראשון, ניתן לראות את החבילות המוצעות על ידי השחקנים השונים בשדה המשחק בישראל, לרבות רמי לוי תקשורת, הוט מובייל, פרטנר ואחרים. את התוצאות ניתן למיין לפי פרמטרים שונים (מחיר מהנמוך לגבוה, מחיר מהגבוה לנמוך ומשך תקופה), כשלצד זה יש פרמטרים על פיהם אפשר לסנן את התוצאות. 

יתרון משמעותי של ויגוס הוא שהוא מציג לא רק את המחיר, אלא גם את המשתנים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת חבילת הסלולר:

  •   מספר הדקות והודעות ה-SMS
  •   משך התקופה
  •   נפח הגלישה
  •   דמי החיבור
  •   עלות כרטיס ה-SIM
  •   עלות משלוח ה-SIM
  •   האותיות הקטנות: מגבלות החבילה, עלויות נוספות, תנאים כלליים וכדומה

 

החבילה הבאה שלכם בלחיצת כפתור

אם יש לכם מכשיר סלולרי חדש, תמצאו בוודאי שימוש בשירות השוואת מחירי סלולר של אתר ויגוס. אלא שהאתר יכול בהחלט לשמש גם אנשים שכבר מנויים לחבילת סלולר, ולו מכיוון שבתחום דינמי דוגמת זה העלויות והחבילות משתנים בכל עת. ייתכן שחברה מסוימת תציע למצטרפים חדשים מבצע שאי אפשר לסרב לו, ודרך ההשוואה תוכלו לגלות את זה בתוך שניות.

האתר מקל עליכם גם את תמונת ההצטרפות לחבילה הנבחרת. ההתחברות יכולה להיעשות בלחיצת כפתור, ללא מענה טלפוני או נציגי שירות. בנוסף לכך האתר מספק כמה שירותים הכרחיים למנויי חבילות הסלולר למיניהם, דוגמת שירות תזכורת טרם תום תקופת המבצע, אפשרות לניתוק מהיר מחבילה קיימת, בלוג המציע מידע מועיל בתחום ועוד. אתם מוזמנים להיכנס, להתרשם ולבחור בחבילת הסלולר האידיאלית – במחיר המשתלם ביותר.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים