חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

משדרגים את החלל באמצעות תאורת חוץ יוקרתית

 

אם יש לכם מרפסת, גינה או חצר, אתם נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת. כדי שהחלל החיצוני שלכם יהיה מרשים יותר מזה של השכן, עליכם לחשוב על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד – למשל האופן בו אתם מאירים את הסביבה החיצונית

 

אם יש לכם מרפסת, גינה או חצר, אתם נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת. כדי שהחלל החיצוני שלכם יהיה מרשים יותר מזה של השכן, עליכם לחשוב על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד – למשל האופן בו אתם מאירים את הסביבה החיצונית. 

מדובר כאן בעולם שלם של אפשרויות, שמגיע לרמות אחרות של יוקרה ועיצוב באמצעות חברת טכנולייט, יצרנית התאורה הנחשבת למובילה ולבולטת בישראל.

תאורת חוץ מהדור הבא

במהלך השנים, הדרישות לגבי תאורת חוץ הלכו ונעשו מחמירות יותר. לתאורה יש תפקיד פונקציונלי מוגדר, והוא הארה של החלל החיצוני בשעות הערב והלילה. אלא שיש אינספור דרכים לעשות את זה, עם מגוון פתרונות תאורה שיכולים להאיר חלקים נפרדים בחלל החיצוני, להבליט את כל שדורש הבלטה וליצור את תחושת ה"וואוו" שמצפים לה פעמים רבות.

פתרונות התאורה המתקדמים של טכנולייט הבו לוקחים את זה כמה צעדים קדימה. מאז הקמתה החברה פועלת מתוך שילוב בין תשוקה מלאה לעיצוב, טכנולוגיה חדשנית, מקצועיות ואמינות. גופי התאורה של החברה עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביתר של עיצוב ותפעול. הם נחשבים ליעילים מבחינה אנרגטית, מה שהופך אותם לידידותיים לסביבה ולחסכוניים בחשמל בו זמנית.

פתרונות התאורה של טכנולייט מספקים למצטיידים בהם שקט נפשי לאורך תקופה ארוכה. אחת העדויות לכך היא שכלל המוצרים של טכנולייט עומדים בתקנים המחמירים ביותר, בישראל ומחוצה לה, והרבה מעבר לכך. בנוסף לכך הגופים מגיעים לרוב עם אחריות מלאה, לפרק זמן שיכול להגיע למספר שנים.

קטלוג רחב של פתרונות תאורה

חברת טכנולייט מציעה לא רק איכות של פתרונות תאורה, אלא גם מגוון רחב שלהם. תוכלו למצוא שלל סוגים של תאורת פנים ותאורה לבית, לצד פתרונות עשירים בשדה המשחק של תאורת חוץ: מנורות קיר, מנורות תקרה, מנורות עמידה, גופים שקועים ועוד. 

בנוסף לכך תוכלו למצוא מראש פתרונות תאורה המיועדים לחללים חיצוניים שונים, לרבות פרגולה, מרפסת, גינה או רצפה בחצר. לגבי כל מוצר תמצאו את המאפיינים העיקריים שלו, הפרטים הטכניים וכמובן שגם תמונות, שיכולות להיות שוות הרבה יותר מאלף מילים בתחום.

לכל מקום יש את גוף התאורה שלו

בחברה מודעים לחשיבות ההתאמה האישית המלאה של גוף התאורה לחלל הנתון, לדרישות הלקוח ולטעם האישי שלו. עקב כך, כל אחד מהפרויקטים שלוקחת על עצמה החברה מלווים באופן צמוד על ידי אנשיה, החל מנקודת ההתחלה ועד לסיומו המוצלח. 

הליווי של החברה כולל ייעוץ מקיף בנוגע להיבטים השונים של הבחירה, ברמה העיצובית, הקונספטואלית, הטכנית, היישומית וכן הלאה. התהליך נעשה בשקיפות מלאה ובשיתוף הלקוחות, מה שמגדיל את הסיכויים לכך שהם יקבלו בסוף התהליך את גוף התאורה המושלם עבורם.

באתר של טכנולייט תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים ומהפתרונות שמציעה החברה, לראות פרויקטים שהייתה שותפה בהם ולקבל מידע מועיל. כמובן באפשרותכם ליצור קשר עם אנשי החברה לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת פתרון תאורה.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים