חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כשיוקרה ופינוק נפגשים: ספא בהרצליה שאתם חייבים להכיר

 

משנה לשנה, גדל מספר הישראלים שמגלים את היתרונות המגוונים של טיפולי ספא עבור הגוף והנפש שלהם. במקביל, אנחנו עדים לעדנה של ממש בגזרת מתחמי הספא, עם כמה מקומות שלוקחים את התחום כמה צעדים קדימה

 

משנה לשנה, גדל מספר הישראלים שמגלים את היתרונות המגוונים של טיפולי ספא עבור הגוף והנפש שלהם. במקביל, אנחנו עדים לעדנה של ממש בגזרת מתחמי הספא, עם כמה מקומות שלוקחים את התחום כמה צעדים קדימה. 

זה הרגע להציג בפניכם את טומוקו (Tomoko Japanese), ספא בהרצליה שהוא הכי קרוב שיש ליפן בישראל.

החיבור המושלם בין מזרח למערב

הייחודיות של טומוקו היא בכך שהוא מאפשר טעימה מכל העולמות. מצד אחד, תמצאו בו את מיטב הטיפולים ושיטות הטיפול בהתאם לעקרונות הרפואה היפנית האלטרנטיבית המסורתית. הוא נוסד על ידי המטפלת המנוסה טומוקו קורונו, ילידת יפן, שהביאה לישראל את כל רזי השיטה. המקום בהמשך לכך מעוצב בהשראה ברורה של מתחמי הספא בארץ השמש העולה, עם פריטים עיצוביים אוריינטליים, מוזיקה מלטפת ותאורה מרגיעה.

מן העבר השני של המשוואה טומוקו מציע מגוון רחב של טיפולים מערביים, חלקם מודרניים, היוצרים שלם הגדול בהרבה מסך החלקים שלו. כך למשל תוכלו לשלב עיסוי אבנים חמות, שהמקור שלו הוא השבטים האינדיאניים ביבשת אמריקה, עם הטיפולים האוריינטליים.

עולם שלם של טיפולים

טומוקו מספק לכם את כל הטיפולים הדרושים, כל אחד מהם בעל תמורות משלו: הפחתת כאבים, שחרור שרירים, הרגעת הגוף והנפש, שיפור התחושה האישית, שיקום לאחר פגיעות גופניות וכן הלאה. הטיפולים פונים למכנה משותף רחב בהחלט של לקוחות - גברים ונשים כאחד, צעירים ומבוגרים גם יחד - ומוצעים לכל אורך השנה. 

ההיצע הרחב של הטיפולים במקום מאפשר את ההתאמה האישית החשובה כל כך. הצוות המנוסה של טומוקו יוכל להמליץ לכם על הטיפול או תוכנית הטיפולים המיטביים עבורכם, בהתאם למצב הגופני הנוכחי שלכם, לבעיות שאתם סובלים מהן (מחלות, כאבים וכן הלאה), לגיל, למטרות הטיפול ולפרמטרים נוספים.

כל החוויות במכון ספא אחד

כל מי שהתנסה בספא, יודע שמדובר כאן ביותר מאשר הטיפולים עצמם (מפנקים ככל שיהיו). זהו מקום מפלט מושלם למשך כמה שעות, שיכול לספק חוויה שתלווה אתכם תקופה ארוכה. לכן במתחמי הספא המובילים חשבו כיצד להציע למבקרים את הערך המוסף, ונראה שבטומוקו מצאו את הנוסחה.

כשאתם מבקרים בטומוקו, אתם מקבלים ספא בהרצליה שמספק לכם את החוויה המלאה. תוכלו לבחור בין חבילות ספא שונות, למשל חבילות ספא וחבילות עיסויים רומנטיות, או אפילו חבילת בוקר זוגית, הכוללת טיפולים מפנקים, ארוחת בוקר זוגית במסעדת מקס ברנר ופינוקים אחרים. 

אתם יכולים לרכוש בהמשך לכך כרטיסיות המאגדות בתוכן מספר טיפולים, בסכום של עד 10,000 ש"ח – פתרון מצוין כאשר מעוניינים להרכיב תוכנית טיפולים שלמה וארוכת טווח עבור אדם מסוים. אפשרות אחרת, מוצלחת לא פחות, היא לרכוש שוברי מתנה לאדם קרוב, המאגדים בתוכם טיפולים שונים או סכום כסף מוגדר שניתן לשימוש במרכז. זהו פתרון מצוין בתור מתנת יום הולדת או מתנת נישואין, למשל.

לפרטים נוספים ולהתרשמות ממגוון הטיפולים של טומוקו, אתם יותר ממוזמנים לבקר באתר האינטרנט. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים