חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

על אתר השוואות מחירי אינטרנט שיעשה לכם סדר

 

קשה למצוא כיום בתים ועסקים בישראל שמתנהלים ללא אינטרנט, כאשר הדרישה פשוטה: אינטרנט יציב, איכותי ומהיר ככל שניתן, במחיר הנוח ביותר האפשרי

 

קשה למצוא כיום בתים ועסקים בישראל שמתנהלים ללא אינטרנט, כאשר הדרישה פשוטה: אינטרנט יציב, איכותי ומהיר ככל שניתן, במחיר הנוח ביותר האפשרי. בשנים עברו, כדי למצוא את החבילה המושלמת היה צורך במאמצים עזים, בשיחות טלפון ארוכות ובנסיונות שכנוע מייגעים של נציגי שירות. כיום חוקי המשחק השתנו, בין השאר בזכות אתר ויגוס שמבצע עבורכם את ההשוואה במהירות ומציע כמה שירותים משלימים מועילים.

ההנחה: אסור לוותר על השוואת מחירי אינטרנט

לא קשה להבין את החשיבות של השוואת מחירי אינטרנט. מדובר כאן בסכום של עשרות שקלים מדי חודש, אם לא מאות, כך שבטווח הארוך מדובר בהוצאה משמעותית מאוד. בנוסף לכך יש הבדלים מגוונים בין החבילות המוצעות בישראל, כך שמי שאינו מבצע את ההשוואה עלול למצוא את עצמו רוכש חבילה שלא מתאימה לו: למשל חבילה עם מהירות גלישה נמוכה מזו שהוא זקוק לה.

סוגיה משמעותית נוספת היא שיש הבדל משמעותי בין חבילות האינטרנט המוצעות בישראל. זה מתחיל כמובן עם המחיר, בו תמצאו הבדלים של עשרות או אפילו מאות אחוזים בין חבילות אינטרנט שונות. כפי שכבר רמזנו גם התנאים המוצעים במסגרת החבילה משתנים, כאשר בהקשר הזה חשוב לבדוק את:

  •   מהירות הגלישה
  •   מאפייני החבילה: ספק, תשתית או ספק ותשתית גם יחד (בנדל)
  •   נתב (ראוטר): רכישה או השכרה
  •   תקופת החבילה: לרוב מחיר קבוע לפרק זמן מוגדר, ולאחר מכן התייקרות של החבילה
  •   מחיר ההתקנה, שנע לרוב בין התקנה חינמית להתקנה הכרוכה בעלות חד פעמית של כמה עשרות שקלים
  •   התוספות הנלוות לחבילה, למשל הגנה בעת הגלישה באינטרנט (לרוב ללא תשלום נוסף)
  •   ה"אותיות הקטנות" של החבילות, לרבות העלויות הנלוות, מגבלות השימוש וכן הלאה

 

האתר שמשנה את הכללים

ויגוס הוא אתר שהופך את המשימה של השוואת מחירי אינטרנט (וגם השוואת מחירי סלולר, חבילות טלוויזיה וחבילות לטריפל) לפשוטה ולמהירה יותר מאי פעם. המערכת מציעה את האפשרות לבצע את ההשוואה בתוך דקות, עם מגוון אפשרויות למיון או לסינון התוצאות על פי הפרמטרים החשובים לכם ביותר. לכל אדם הרי יש את הציפיות שלו לגבי האינטרנט, וחבילות שונות עשויות לספק את זה עבורו.

ויגוס מונע מכם את הצורך לשוחח עם נציגי שירות או מוקדים טלפוניים מייגעים, כאשר את כל תהליך וההתחברות אפשר לבצע דרך האתר – בלי שהדבר כרוך בתשלום נוסף או בעמלה. האתר מציע בהמשך לכך כמה שירותים חיוניים, דוגמת שליחת תזכורת לפני סיום תקופת מחיר המבצע של החבילה הקיימת, אפשרות לניתוק מהיר מחבילת האינטרנט הקיימת, אינדקס מפורט של מדריכים ובלוג מקצועי שמתעדכן חדשות לבקרים.

כל הכלים המוצעים במסגרת אתר ויגוס מיועדים למטרה אחת בלבד: להפוך לכם את החיים לפשוטים ולספק לכם בסוף התהליך (הקצר מאוד) את החבילה האידיאלית עבורכם, במחיר המשתלם ביותר. אתם מוזמנים להיכנס לאתר, לבצע את ההשוואה ולהתחיל לחסוך.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים