חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על קונה רכבים לפירוק

 

ניסיתם להעביר את הרכב שלכם טסט אך בפועל זה לא עובד? ההגדרה שלו היא רכב מושבת?

 

 ניסיתם להעביר את הרכב שלכם טסט אך בפועל זה לא עובד? ההגדרה שלו היא רכב מושבת? או שאולי מדובר על רכב שעבר תאונה קשה וכבר לא משתלם בכלל לתקן אותו? אם כך, ברור מדוע הוא נמצא כבר כמה חודשים בחניה הפרטית שלכם או אפילו תופס חניה ציבורית ברחוב. מעבר לכך שבהרבה מאוד מקומות חניה זה עניין יקר-ערך ומשמעותי ביותר, גם אין שום טעם להמשיך להחזיק את הרכב הישן לעוד זמן רב. בכל יום שעובר אתם משלמים עליו עוד ועוד כסף, כי יש אגרות שונות ועוד הוצאות, ובנוסף, זה ברור שהוא כבר לא יוכל לשמש אתכם כמו בעבר. לכן, זה לא באמת משנה מה הוביל את הרכב שלכם אל המצב שבו הוא נמצא, כי אפילו אם הוא פשוט כבר מאוד ישן, למה שלא תמכרו אותו? אם עד היום לא עשיתם שום דבר עם הרכב כי היה נדמה לכם שהוא לא שווה דבר, מחכה לכם הפתעה טובה אצל קונה רכבים לפירוק. 

 מה עושה קונה רכבים לפירוק? 

 ראשית, אולי לא לגמרי ידעתם שקיימת האפשרות הזאת ושיש מישהו שיעניין אותו לקנות מכם את הרכב הישן. שנית, אתם יכולים להיות לגמרי רגועים, כי זה לא רק שאתם תרוויחו מהעסקה הזאת, שכן גם אותו קונה רכבים לפירוק שאליו תפנו ייצא מרוצה מכל העסקה. בין אם אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק בצפון ובין אם אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק בכל מקום אחר בארץ, זו הולכת להיות עסקה טובה שכולם ייצאו ממנה נשכרים. אתם לא צריכים יותר להתמודד עם הרכב הישן ומקבלים עליו כסף, ואילו הקונה מקבל את הרכב ויכול עוד להרוויח ממנו לא מעט כסף. לרוב הוא יפרק את הרכב, כאשר חלק מהחלקים הוא ימכור למוסכים שונים וחלק למפעלים שעושים בהם שימוש בברזל ובמתכות שונות. לכן אין ספק ששני הצדדים יוצאים נשכרים ומרווחים לא רע בכלל, אז למה לחשוב פעמיים?

 האם כל קונה רכבים יציע לכם בדיוק את אותו הדבר? 

 התשובה היא כמובן לא. כאשר מחפשים קונה רכבים לפירוק בצפון צריך לבדוק היטב אל מי מתקשרים, כי בסופו של דבר, כפי שקורה בכל תחום אחר, אנחנו רואים שגם כאן לכל איש מקצוע יש שיטת עבודה אחרת. כל קונה רכבים לפירוק יוכל לשלם לכם סכום שונה ולכל אחד מאנשי המקצוע בתחום יש גם מדיניות שונה. יש מי שמגיע עם תודעת שירות יותר גבוהה אל הלקוחות שלו ומי שמרשה לעצמו להגיע באיחור ולא לתת יחס אדיב ונעים. לכן, אם חשוב לכם ליהנות מכל החוויה ולעשות עסקה טובה, רצוי לברר מראש שאתם בוחרים בקונה רכבים לפירוק ששמו הולך לפניו ושיש לו מוניטין של איש מקצוע מוביל בתחום. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים