חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה נשים מחפשות בגברים בדייט?

 

כולנו רוצים זוגיות טובה, להכיר ביחד ולבנות יחסים המביאים למיסוד. אם יכולנו להיכנס לראשן או ראשם של הנשים והגברים, היינו רוצים לדעת מה הם מחפשים או מחפשות ולפי זה להתנהל בדייט

 

כולנו רוצים זוגיות טובה, להכיר ביחד ולבנות יחסים המביאים למיסוד. אם יכולנו להיכנס לראשן או ראשם של הנשים והגברים, היינו רוצים לדעת מה הם מחפשים או מחפשות ולפי זה להתנהל בדייט. אז ערכנו עבורכם מספר דברים שנשים מחפשות בגברים שיעזרו לכם להבין את הצד השני.

  • עניין ושיח

אחד הדברים שהכי חשובים לנשים במהלך דייט הוא העניין והשיח. נשים מעוניינות שהאדם שיהיה איתן יהיה אחד שיש על מה לדבר איתו. אצלנו במשרדי יחד שידוכים דואגים להעביר לגברים והנשים שאלון שכחלק ממנו כתובים התחביבים והנושאים של האישה או הגבר. לפיהם מבצעים התאמה בין האנשים וכך מתגברים על הנושא של העניין והשיח. 

  • אינטליגנציה המותאמת להן

נשים מחפשות שהאדם שיושב מולן ושמחפש לייצר איתן זוגיות יהיה בעל אינטליגנציה. זהו משהו בגנים הישרדותיים שלנו. אין זה אומר שהאדם צריך להיות גאון, אך אינטליגנט שניתן לדבר אתו בצורה נעימה וחכמה הוא בהחלט תנאי של נשים רבות. 

  • מראה ומשיכה

מראה ומשיכה זה אחד מהפרמטרים החשובים כדי להיות יחד. בלעדי המשיכה לדייט לא יהיה המשך. משיכה מתבטאת בעזרת המראה, הריח, הביגוד וכל הגורמים החיצוניים שגורמים לנו להימשך לאדם מסוים. נכון שזה אולי נראה כפרמטר שטחי, אך לפחות בהתחלה יש לו חשיבות מאוד גדולה על ההמשכיות. 

  • התעניינות בהן

נשים רוצות שיתעניינו בהן, שיבינו אותן ושיהיו נחמדים. אם אתם יוצאים לדייט ואתם רוצים להביע התעניינות באישה שמולכם, מומלץ כי תשאלו אותה שאלות ותתעניינו במי היא. בעניין זה חשוב כי ההתעניינות תהיה ממקורות אמיתיים ולא סתם. כאשר מתעניינים באופן שאינו אמיתי זה מורגש ומרגיש מאולץ, לכן עשו זאת רק אם באמת יש עניין אמיתי ורצון להמשיך. ההתעניינות משני הצדדים מאשרת להכיר ביחד אחד את השנייה.

  • הקשבה

הקשבה זהו פרמטר של תקשורת. נשים רוצות שתכונה זו תהיה בגבר שלהן כי היא מסמלת את המשך היחסים שתהיה בהם תקשורת טובה ומכבדת. גבר שמקשיב לאישה בדייט, סביר שגם במהלך היחסים הוא ידע להקשיב ולשמוע ברצינות את הדברים שהיא אומרת. 

  • בדיקה לגבי העתיד

נשים רוצות המשכיות בזוגיות ולא לבזבז את זמנן. הזמן של הנשים תלוי בהמון דברים שחלקם הוא גם השעון הביולוגי המתקתק. רובן בונות יחסים כדי למסד אותם ולהביא ילדים לעולם. ולכן אחד הדברים שנשים בודקות בדייט זה את מוטיב ההמשכיות. הן רוצות לראות שלדייט יש משמעות עתידית יחד.

לסיכום, נשים רבות יוצאות לדייטים רבים והן מחפשות מספר דברים שחשובים להן. לכל אישה יש את הדברים שחשובים לה בגבר, אך הפרמטרים שהזכרנו לרוב חוזרים על עצמם אצל כל הנשים. אם אתם רוצים לייצר דייט מוצלח עם האישה שיושבת מולכם, מוטב כי תנסו לקיים את הנקודות שהזכרנו בכתבה. אם תעשו זאת, כנראה שתצליחו להרשים את הצד השני. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים