חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תצילו את הבית מנזילות יתר – שיטות לגילוי רטיבות ונזילה בבית    

 

בעבר כאשר היו חושדים לגבי נזילה כזו או אחרת בבית היה צורך לשבור את כל המרצפות או הקירות בכדי להגיע ולמגר אותה. נזק קטן שהפך גדול יותר?

 

בעבר כאשר היו חושדים לגבי נזילה כזו או אחרת בבית היה צורך לשבור את כל המרצפות או הקירות בכדי להגיע ולמגר אותה. נזק קטן שהפך גדול יותר? זה בדיוק העניין וזו בהחלט הטעות שרבים וטובים הפסיקו לעשות נוכח הקדמה שמביאה את טובי נותני השירות והכלים המצוינים לאתר את הנזילה בזמן אמת ולחסוך לא מעט זמן, כסף ועוגמת נפש מיותרים. 

חושדים שיש לכם נזילה בבית? ייתכן וקיימת נזילה סמויה בבית- נזילה שרק מקצוענים יכולים לגלות ולמגר בזמן אמת. AT- tec  מתמחים וערוכים לכל שיטות וסוגי איתור נזילות מים, בעיות באיטום, ביוב שעליהם נדבר בדיוק במאמר שלפניכם. 

איתור נזילות באמצעות גז 

השוק הפתוח מציע לא מעט שיטות אבל כשמדברים על שיטת הגז מדברים על איתור נזילות מים חדשני המבוצע על ידי החדרת חנקן בתשעים וחמישה אוחז לצד חמצן של חמישה אחוז בצורה ידידותית למערכת הצינורות. 

שיטת הגז מביאה חיישנים שמסייעים לא מעט לאיתור הבעיה לרבות איתור של הנזילה על פי הריכוז הגבוה של הגז והתוצאה? הימנעות מחפירה ונזק מיותר. כמו כן, בסיום התהליך מוגש דו"ח מקצועי ובו פירוט מלא של הבעיה, הסיבות להיווצרותה והמלצות להמשך מיגור הנזילה. 

איתור נזילות במצלמה תרמית 

איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית (אינפרא) מאפשרת בדיקה מדויקת ואמינה שמגלה גם נזילה סמויה שאינה גלויה לעין. אם בעבר נזילה שלא הייתה גלויה הייתה מצריכה שבר שהרי היום באמצעות המצלמה הקטנה והחכמה הכול אפשרי, הנזילה מתגלה בזמן והחיים חוזרים למסלולם- כמה פשוט ככה קל!

המצלמה התרמית משמשת לפתרון הן בבתי קרקע צמודים, דירות מגורים, משרדים ועוד- את כל סימני הרטיבות הבדיקה מבצעת ותוך כדי סורקת את הצנרת שנמצאת במקומות הנסתרים והקשים כמו ריצוף, קירות ועוד. כמו כן יודעת המצלמה להבדיל בין חום לקור, סביב מקור הנזילה מתרחש שינוי בטמפרטורה וכך מזהה המצלמה את הנזילה באופן נקודתי. 

מבלי לשבור שום דבר, מבלי להרוס ומבלי להעצים את הנזק ואת עלותו, המצלמה מסייעת לא מעט ומאפשרת לטפל בבעיה בצורה נקודתית הטובה ביותר. גם כאן בתום הבדיקה מתקבל דו"ח שאיתו אפשר להתנהל גם במצב בו רכשתם נכס והסתירו מכם את הבעיה. 

למעשה, יהווה דו"ח זה סוג של אסמכתא לגבי בדק בית כך שבנוסף תוכלו להשמיע את טענותיכם אם יהיו גם בבית המשפט.  

בסיכום דבר, יש כמה וכמה שיטות שמסייעות לאתר נזילות בזמן אמת ולחסוך לכם לא מעט. זו יכולה להיות שיטת המצלמה התרמית אבל גם השיטה האקוסטית שלא הוזכרה כאן אבל נותנת לא מעט מידע באתר הבית שלנו.

חושדים בנזילה סמויה ולא יודעים "איפה לשים את היד"?    AT-Tac  עוזרים לכם לעלות על הבעיה במינימום עלויות ומינימום זמן. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים