חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתנות לרגעים בלתי נשכחים

 

הרגע המרגש ביותר הוא רגע הלידה, בת הזוג או קרובת המשפחה שלכם מביאה לעולם ילד ראשון או אפילו ילד שלישי, כך או כך מתנות ליולדת הם בהחלט הדבר המושלם ביותר לרגעים בלתי נשכחים ובעיקר מפנקים

 

הרגע המרגש ביותר הוא רגע הלידה, בת הזוג או קרובת המשפחה שלכם מביאה לעולם ילד ראשון או אפילו ילד שלישי, כך או כך מתנות ליולדת הם בהחלט הדבר המושלם ביותר לרגעים בלתי נשכחים ובעיקר מפנקים. 

רוצים לקנות מתנה מדהימה למישהי שאתם אוהבים? איך מפתיעים באהבה מישהי שזה עתה ילדה? במאמר שלפניכם נספק לכם כמה אפשרויות מדהימות בעלות שווה לכל כיס בעבור מתנה בלתי נשכחת מבית אלסיום, מתנות ליולדת שלבטח תהיה שימושית ואהודה על מקבלת המתנה. 

מארזי לידה מתנה מושלמת ליולדת 

מבין מגוון האפשרויות מתנות ליולדת צריכה להיות פרקטית וכאן נכנס רעיון המארז הבא, מארז הכולל בתוכו כרית רחצה ייחודית לתינוק, שמפו מדהים, נוזל לחיטוי בקבוקים, ניקיון מוצצים ומשאבות חלב. שמן שקדים לצרכי עיסוי מדהים לתינוק או התינוקת והכי חשוב משלוח מפנק עד הבית! 

חשוב לציין, המתנה אומנם מכילה מוצרים המתאימים לתינוק ועדיין עצם השימוש הנוח מקל על היולדת והופך את המארז למתנה מושלמת גם עבורה! 

אז מה כולל מארז של קופסת עץ מפוארת שיכולה לשמש גם מעמד ספרים? בובה מבית אלסיום רכה ונעימה, נוזל לניקוי מוצצים, בקבוקים, משאבות חלב, מבשם בדים ללא אלכוהול. כמו כן מכילה החבילה תרסיס ניקוי וחיטוי לצעצועים, קרם גוף לתינוק (שאגב מתאים גם ליולדת) שמן שקדים, סבון שמפו ומשחת החתלה ייחודית נטולת בישום או טלק. 

בנוסף לזה, יכלול המארז העשיר ג’ל לניקוי ידיים, שמיכה מפנקת ורכה, סינר בד ומשלוח עד ליולדת המאושרת – כי באליסיום מפנקים את כל היולדות! 

מתנה ליולדת שרוצה לממש את חופשת הלידה על הצד הטוב ביותר 

חופשת לידה זו בהחלט התקופה המדהימה ביותר לקחת אתנחתא משגרת החיים וליהנות הרך הנולד בין היתר גם בטיולים בעיר ומחוצה לה. אז איך מתארגנים שעכשיו כבר יש דייר או דיירת חדשים שמצטרפים למשפחה? המתנה הטובה ביותר עבור מתנה ליולדת שאוהבת מתנות אבל בעיקר אוהבת לטייל. 

המארז הזה הוא מארז ייעודי ליציאה מהבית, יש בו תיק החתלה מדהים ומעוצב, נוזל טבעי לניקוי בקבוקים, מוצצים וכל השאר גם אם יוצאים מכותלי הבית, משחת החתלה נטולת בישום וטלק, אלכוג’ל כיאה לתקופה במטרה לנקות ולבצע חיטוי לידיים ואפילו שמיכה מדהימה ומפנקת לעטוף את העולל לשעות הערב המאוחרות והקרירות. 

לצד אריזה משופרת ומושקעת, חיוך בלתי נשכח ומתנה מדהימה ושימושית כל יולדת תשמח לקבל את המתנה שלכם. כל מה שאתם צריכים זה לבדוק אם התקציב שלכם מתאים למתנה שאותה תרצו לרכוש ואז לרכוש את המתנה המושלמת והבלתי נשכחת, מתנה שאף יולדת לא תשכח. 

בעולם כל כך מגוון ומאפשר, המתנות הן הרבה מעבר לרהיט או תמונה למזכרת, היום גם היולדת היקרה לכם יכולה לחלוק את המתנה השימושית ביותר לאם ולתינוק. 

צריכים מתנה מקורית? אלסיום הבית למתנות המפנקות ביותר לאם ולילד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים