חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דירות למכירה בעיר ימים

 

שוק הנדלן משגשג, או לא, בהתאם לרצון של אנשים לרכוש נכסי נדלן חדשים, וישנים. אין באמת חוק, או עיקרון מנחה, ומגמות נוטות להשתנות. הסיבה לכך, היא ששום דבר לא קבוע בסלע, וגם אם ישנה תקופה מסוימת בה אנשים רוצים לרכוש דירות, לא בהכרח יהיה הדבר בתקופה שמגיעה אחריה

 

שוק הנדלן משגשג, או לא, בהתאם לרצון של אנשים לרכוש נכסי נדלן חדשים, וישנים. אין באמת חוק, או עיקרון מנחה, ומגמות נוטות להשתנות. הסיבה לכך, היא ששום דבר לא קבוע בסלע, וגם אם ישנה תקופה מסוימת בה אנשים רוצים לרכוש דירות, לא בהכרח יהיה הדבר בתקופה שמגיעה אחריה. כך שאם יש תקופה בה אנשים רוצים לרכוש דירות ונכסים, אפשר שערך הדירות והנכסים יעלה במיוחד – ואם תקופה אחרת הם לא רוצים, ערך הדירות לא יעלה באותה מידה, ואפילו יירד.

על כן, מי שמתעסק בדירות להשקעה, יכול להיעזר בנתונים הללו כדי לדעת באילו דירות נכון להשקיע ובאילו לא – כי אם הוא מתמקד על דירות שסביר להניח שאנשים אחרים ירצו לקנות בהמשך, הרי שהוא יוכל לקבל תשואה על ההשקעה שלו. על כן, הסוד ברכישת נכסים, הוא כמובן לרכוש נכסים שאנשים אחרים רוצים לרכוש, ואם אפשר – גם לשפר את מצבם, בהתאם לרצוי ולמדויק. ובכן, עיר ימים יכולה להציע דירות למכירה, שאנשים בהחלט רוצים לקנות. הסיבה לכך, היא ששכונת עיר ימים שבנתניה, למעשה תוכננה באופן מודרני, כדי להציע כל מיני יעדים מושכים במיוחד.

 

סיבות לרצות לגור בעיר ימים

ראשית, לפני שניכנס לפריטים השונים ששכונת עיר ימים מציעה, נרצה לציין, שהפסקאות הפותחות לכתבה זו – לא היו מיועדות ספציפית לאנשים שרוצים להשקיע, אלא גם עבור אנשים שרוצים לרכוש דירה כדי לגור בה. הסיבה שציינו את האפשרות לרכוש דירה שאנשים אחרים רוצים לקנות, היא כי נחמד לדעת כי גם דירה שרוכשים פשוט כי זה המקום שרוצים לגור בו, היא דירה שהערך המוניטרי, הכספי שלה – ממשיך לטפס, עקב כוחות השוק. אם כי, לא בטוח שכך יהיה הדבר, ואפשר רק לשער.

על כן, שכונת עיר ימים מציעה דברים שונים, שהמשקיע כמו גם האדם (שאינו משקיע בנדל"ן באופן מכוון), יכולים למצוא כבעלי ערך. ראשית, העיר מציעה גישה נוחה לחוף הים, כמו גם לקניון השכונתי, כמו גם לשכונת טבע. שנית, העיר מציעה לאנשים ליישם את עיקרון ההליכות. עיקרון ההליכות, הוא האפשרות ללכת ממקום למקום. למעשה, ניתן לתכנן שכונה, כך שהיא תאפשר הליכה, וניתן לתכנן שכונה כך שהיא לא תאפשר הליכה. אנשים שאוהבים ללכת, אולי, או אפשר להניח – שיכולים בהחלט לזהות באם ניתן ללכת בשכונה בקלות או שלאו, על כן – האפשרות ללכת בשכונה, הוא רב ערך עבור אנשים שמעריכים זאת.

כל אלו ועוד, מאפשרים לשכונה לשמר את האטרקטיביות שלה. כאשר אטרקציה, היא מילה, שמבחינתנו מדמה מאוד את המילה אטרקשיין (attraction), או משיכה. דברים אלה יכולים לגרום לעיר ימים להיות מושכת במיוחד, ועל כן נושא דירות למכירה בעיר ימים – יכול להיות אקטואלי, רלוונטי, ואיך לא – אטרקטיבי, עבור אנשים מסוימים.

כדי להתחיל ולברר על הנושא, ניתן כמובן ליצור קשר עם יודעי דבר, כמו גם עם דורון כץ תיווך עיר ימים, בהתאם. תודה על קריאתך.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים