חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

4 סיבות שמסבירות למה מאווררי תקרה למחסנים טובים יותר

 

הרעיון של מאווררי תקרה למחסנים התחיל כבר בתקופת האימפריה הרומית, והיום, לאחר אלפיים שנים, התחום התקדם הרבה מעבר לנקודת ההתחלה של מאווררי תקרה שהופעלו ידנית. היום ניתן למצוא מאווררי תקרה למחסנים בדגמים גדולים חדשניים, שמשנים את האופן שבו אנשים מרגישים בנוח בחללים גדולים

 

הרעיון של מאווררי תקרה למחסנים התחיל כבר בתקופת האימפריה הרומית, והיום, לאחר אלפיים שנים, התחום התקדם הרבה מעבר לנקודת ההתחלה של מאווררי תקרה שהופעלו ידנית. היום ניתן למצוא מאווררי תקרה למחסנים בדגמים גדולים חדשניים, שמשנים את האופן שבו אנשים מרגישים בנוח בחללים גדולים. 

עם ההחלפה המתמדת של מאווררי התקרה התעשייתיים הגדולים, קיימות סיבות רבות שמסבירות למה מאווררי תקרה למחסנים טובים יותר בוויסות הטמפרטורה באזורי תעשיה וייצור.

מאווררי תקרה למחסנים מתאימים לאזורי עבודה גדולים עם תקרות גבוהות

האבולוציה המתמדת של מאווררי התקרה הובילה לפיתוח מאווררי תקרה למחסנים בדגמים גדולים. מאווררי תקרה גדולים שונים ממאווררי התקרה המסורתיים מכיוון שהם פועלים במהירות איטית יותר שמספקת כמות ניכרת של זרימת אוויר שקטה.

גורם משמעותי נוסף שמפריד בין מאווררי תקרה למחסנים לבין המאווררים הרגילים הוא גודל הלהבים שלהם. למאווררים תעשייתיים גדולים יש להבים ארוכים ורחבים יותר, כך שהם יכולים לייצר עמודי אוויר גדולים יותר שנעים רחוק יותר ומכסים יותר מטרים רבועים. 

פעולה זו הופכת מאווררי תקרה תעשייתיים גדולים כמושלמים להפצת אוויר בשטחי עבודה תעשייתיים גדולים עם שטחים פתוחים כגון מחסנים והאנגרים.

עבודה בתנאים נוחים

למרות השיפורים המשמעותיים במאווררי התקרה לאורך השנים, האתגר שיצרני מאווררים תמיד התמודדו איתו היה שמירה על נוחות השוהים במרחבים המאווררים. מטרה זו נכונה במיוחד במרחבים שאינם ממוזגים, כי טמפרטורות שאינן נוחות בבניינים שלא ניתן להתקין בהם מערכות מיזוג אוויר משפיעות באופן שלילי על הפרודוקטיביות, הדיוק ומורל העובדים.

תפוקת העובדים יורדת עם כל מעלה בטמפרטורה שאינה מאפשרת עבודה בתנאים נוחים, כי הם נאלצים לעבודה בסביבות נטולות מיזוג אוויר עם טמפרטורות ולחות משתנה. 

מאווררי תקרה למחסנים מספקים אלטרנטיבה חסכונית, יעילות אנרגטית, ואם במקום מותקנת מערכת מיזוג אוויר שיכולה לפעול רק על טמפרטורות גבוהות, מאווררי התקרה משמשים כתוספת ליצירת זרימת אוויר אידיאלית במרחב.

שיקולי החיסכון בחשמל

מאווררי תקרה למחסנים התקדמו בשנים האחרונות ומכוונים היום להגברת הנוחות. הם הפכו גם למשאב לעסקים להוזלת עלויות האנרגיה, כך שאם יש בבעלותכם מתקן גדול עם שטח פתוח, או שאתם מנהלי מחסנים, עליכם להעריך ללא הרף את עלויות הקירור והחימום לעומת הנוחות והפרודוקטיביות של העובדים.

ככל שהמאווררים גדולים יותר, כך זרימת האוויר טובה יותר

בעבר, בעלי עסקים פיזרו במקומות עבודה תעשייתיים שפע מאווררים קטנים כשיטה העיקרית ששימשה לקירור אזורי עבודה גדולים. יחד עם זאת, המצאם של מאווררי תקרה למחסנים השתנתה באמצעות זרימת האוויר היעילה והמאוזנת שהם מספקים.

היתרון העיקרי בשימוש בפחות מאווררים קטנים ומהירים היא צריכת אנרגיה. בשל ההיקף הגדול וקווי המשטח שתוכננו במיוחד, נדרש רק מאוורר תעשייתי אחד גדול על מנת לבצע את העבודה של 34 מאווררים מסורתיים. מאוורר תקרה ממוצע מסתובב במהירות גבוהה יותר ממאוורר תעשייתי, מה שגורם למאוורר להרעיש ולצרוך יותר אנרגיה.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים