חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קליניקה להשכרה בירושלים לרופאים ומטפלים

 

אם אתם רופאים או מטפלים, וכבר אתם מרגישים שהגיע זמנכם לצאת ולפרוץ ולהקים קליניקה פרטית משלכם, שתאפשר לכולם לגלות את האור שלכם לעולם, ולהרוויח באופן ישיר מהלקוחות שייהנו ממעשה ידיכם

 

אם אתם רופאים או מטפלים, וכבר אתם מרגישים שהגיע זמנכם לצאת ולפרוץ ולהקים קליניקה פרטית משלכם, שתאפשר לכולם לגלות את האור שלכם לעולם, ולהרוויח באופן ישיר מהלקוחות שייהנו ממעשה ידיכם. דבר ראשון עליכם לדעת שפתיחת קליניקה פרטית הינו מרתון לטווח ארוך, אין כאן קיצורי דרך, לוקח זמן עד שהשם שלם נבנה וקהל יעד המדויק שלכם הולך ומתברר לכם וגם במציאות. בזמן שכזה, כדאי לעשות חשבון של הכנסות מול הוצאות, ולהיזהר שלא להפריז עם הדמיונות העתידיים, מבלי שיש לכך בסיס כלכלי יציב מספיק. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להשכיר קליניקה פרטית, באזור בנו נמצאים המטופלים הפוטנציאלים שלכם.

מה צריך לעשות כדי לפתוח קליניקה פרטית? שינוי גישה

אם אתם מתכוונים לפתוח קליניקה פרטית ולהיות עצמאיים בשטח. עליכם להבין ולהפנים, שמעתה והלאה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רק מטפלים, אלא עליכם לעשות גם וגם בעוד נושאים אחרים ומקבילים: פרסום ושווק בדיגיטל, חיבור עם עמיתים, התפתחות, בניית ניהול ומערך עסקי וכן הלאה. העניין הזה הוא קריטי, אלא אם כן יש לכם מישהו שיעשה את כל מה ש"מסביב" לטיפול במקומכם. בלי פק שמדובר על יציאה מאזור הנוחות עבור רוב המטפלים, שמלכתחילה הלכו לתחום הטיפול רק בשביל לטפל.

הסוד של המטפלים המבוקשים: מציאת קהל יעד מדויק 

למי לדעתכם יהיו יותר לקוחות? למי שפונה לקהל הרחב, או למי שפונה לקהל יעד מדויק? התשובה היא שככל שקהל היעד שלכם הוא יותר מדויק, גורם לכם להיות מקצוענים ומומחים בתחום המדויק שלכם. ולצד שני, קהל היעד המדויק שלכם, הוא זה שבסופו של דבר מגיע ויגיע לקליניקה שלכם. ולכם חשוב מאד לזהות מיהו קהל היעד שלכם. חשבו על חבר, או מטופל שנהניתם לעבוד איתו, והייתם רוצים שאלו יהיו המטופלים הבאים שלכם, חשבו כיצד להגדיר מהו הדבר שכל כך מצא חן בעיניכם: המין (גבר\אשה) הגיל (ילדים\נוער\ בוגרים\ בעלי משפחה\ הגיל השלישי) מגזריות (חרדים\דתיים\חילוניים\ בעלי תשובה) תחומי עניין ועוד יחודיות באופי (תמימות\ קשיחות\ רכות) ועוד פרטים רבים ככל האפשר.

השיווק בדיגיטל – חובה

כיום, רוב ככל המטופלים שלכם נמצאים ברחבי הרשת, זה נכון גם לגבי אותו קהל יעד סיכה שאותם בחרתם להגדיר. אולם כדי להזמין אותו להגיע אליכם על מנת ליהנות מהשירותים שאתם יכולים להעניק להם, עליכם להראות את עצמם:

1) פתחו אתר אינטרנט, בלוג שבו תוכלו להכניס את התוכן של מה שאתם מאמינים ומעריכים בו.

2) לפתוח פייסבוק עסקי: הפייסבוק הוא כלי מאד חזק, כיון שעל ידי תשלום (נמוך יחסית) ניתן לטרגט ("לדוג") את קהל היעד המדויק שאליו אתם מכוונים

3) לפתוח ערוץ יוטיוב – רוב האנשים מעדיפים סרטונים על פני חומר כתוב, ולו בשביל לראות את הפנים של מי שמדבר אליהם. מה עוד שביוטיוב הסרטונים שלכם נשארים בפרונט (בניגוד לפייסבוק).

לפני הכל – מקום

בסופו של דבר, כשכבר יגיע אליכם אותם לקוחות שאותם אתם מחפשים – אתם צריכים קליניקה להכניס אותה אליה. בדיוק מסיבה זו יש קליניקה להשכרה בירושלים ובמקומות נוספים בארץ. חשוב שהמקום יהיה שקט ונעים, מקום לברכה והרבה הצלחה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים