חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תעצבו מטבח בדיוק לפי התקציב שלכם

 

עיצוב, שיפוץ ובניית המטבח, דורש לא רק תשומת לב רבה אלא גם את התקציב הגבוה ביותר למטר מרובע (בהשוואה לשאר חדרי הבית). באופן טבעי, משפחות רבות רוצות לקבל את המראה המושלם, במחיר שמתאים בדיוק לתקציב שלהן. החדשות הטובות – זה אפשרי ואנחנו עומדים להראות לכם כיצד

 

המשימה הראשונה – הכירו את מרכיבי המטבח 

אתם לא רוצים ולא צריכים להתפשר על מראה המטבח. עם זאת, רגע לפני שתוכלו לבצע בחירות שונות, חשוב שתדעו אילו מרכיבים יש במטבח ועל מה בעצם תצטרכו לשלם.

  • אנשי מקצוע – בין אם אתם מתכננים לשפץ ובין אם אתם מתכננים מטבח חדש, ישנם שלל אנשי מקצוע שיגבו מכם כספים. בין היתר תצטרכו חשמלאי ואינסטלטור ומהם תרצו לבקש הצעת מחיר בהקדם.
  • ארונות ודלתות – ארונות המטבח יכולים להגיע בשלל עיצובים ולכל עיצוב וחומר יש עלות משלו. אם המטבח שלכם גדול או שאתם מתכננים ארונות רבים, העלות עשויה להיות גבוהה יותר.
  • שיש – משטח העבודה שלכם יהיה עשוי שיש או חומר איכותי אחר שתבחרו. ככל שיש יותר שיש כך העלות הכללית של המטבח גבוהה יותר.
  • תאורה – מעבר לכך שכל גוף תאורה דורש נקודת חשמל ותכנון מראש, ישנה עלות לגוף התאורה עצמו וכדאי שתביאו זאת בחשבון.
  • "פרטים קטנים" – פרזולים, ידיות ועוד תוספות יכולות להיראות קטנות אך בסופו של דבר להצטבר לסכום גדול. חשוב שתדעו כי אלו מתומחרים בנפרד מארונות המטבח.

 

המשימה השנייה – הגדרת התקציב

לאחר שיש לכם תמונה מלאה על מה בעצם אתם עומדים לשלם, עליכם לבחור את התקציב. אתם היחידים שיודעים מהן היכולות ומהם הרצונות שלכם ואין תקציב אחד שנכון לכל משפחה. כדי שיהיה לכם קל יותר להגדיר את התקציב, כדאי שתדברו עם אנשי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים כדי להעריך את העלות שלהם. 

בנוסף, עוד לפני שתאשרו את הזמנת המטבח שלכם, תוכלו להשתמש בתוכנת "מודולית" כאן באתר, לתכנן את המטבח שלכם ולקבל הצעת מחיר. אם תרצו, תוכלו בהמשך לשנות אלמנטים שונים בהתאם לתקציב שנקבע (נגיע לזה מיד). 

המשימה השלישית – מדידה ותחילת העיצוב

המשימה הבאה שלכם היא להתחיל לעצב את המטבח. אם אתם מתכננים לשפץ את המטבח הנוכחי, מדדו אותו ואם אתם בתהליך בנייה, תוכלו להשתמש במידות מתוך תכנית הבנייה. כנסו לתוכנת "מודולית", הכניסו את המידות והתחילו לבנות לעצמכם את מטבח החלומות.

השימוש בתוכנה חינם וללא כל התחייבות מצדכם. אתם יכולים להוסיף אלמנטים בקלות, לשנות פריטים ואפילו ליצור מספר גרסאות למטבח שלכם. בכל רגע תוכלו ללחוץ על ״התייעצו עם מעצב״ במודולית ולשמור את העיצוב שלכם. אם אתם לא מעוניינים לעצב בעצמכם, אין כל בעיה, תוכלו לבקש להתייעץ עם מעצב המטבחים שישמח לעצב לכם חלומות. 

המשימה הרביעית – התייעצות והתאמת המטבח לתקציב

לאחר מילוי שאלון ברור צרכים קצר ומשלוח מידות ראשוניות המעצב יקבע איתכם פרישה, אשר יכולה להיות באולם התצוגה (בחינם), בביתכם (245 ש״ח) או בזום (99 ש״ח), תציינו את התקציב והמעצב יציג לכם את כל האפשרויות. לאורך הדרך תוכלו לשנות אלמנטים, להוריד ולשדרג וכל זאת כדי שתקבלו את המראה שהכי מתאים לבית שלכם ולתקציב שהגדרתם.

התפקיד של המעצב הוא לעזור לכם לקבל את מטבח החלומות. הוא מכיר היטב את כל האפשרויות, יכול להמליץ על פתרונות חכמים, יעילים ומתקדמים, שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר נוחים. כל זאת בלי לשבור את התקציב. זכרו, המטרה שלנו היא לבנות את מטבח החלומות שלכם.

המשימה החמישית – אישור העיצוב, הזמנה והתקנה

ברגע שאתם מרוצים מהמטבח שמוצג לפניכם ומהמחיר, זה הזמן לאשר את ההזמנה ולהמתין להתקנת המטבח. העבודה עם תוכנת מודולית ועם מעצב המטבחים מאפשרת לכם לדעת איך בדיוק ייראה המטבח שלכם״. היא מאפשרת לכם להתלבט, לשאול שאלות ולדעת שתמיד יש איש מקצוע שיעמוד לרשותכם.

ברגע שאנחנו מקבלים את ההזמנה, אנחנו מגיעים לבצע מדידה בבית, מעדכנים את המידות אם יש צורך ולבסוף צוות מקצועי מגיע ומבצע את ההתקנה. במטבחי מודולר תוכלו להזמין עיצוב מטבח קטן, מטבח גדול, מטבח מודרני, כפרי, היי טק וגם יוקרתי בהתאמה אישית מלאה. כל זאת במחיר שמתאים בדיוק לתקציב שלכם.

לאתר החברה: www.modulr.co.il

מודולית: https://www.modulr.co.il/modulit/

טלפון: 0733-744744

קרדיט  התמונה: מעצבת נטע רבס

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים