חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיצוב גינה מקצועי – תרגישו בבית

 

יש יותר מדי גינות מוזנחות בישראל, אבל כל מי שראה גינה מעוצבת יודע שעם עיצוב גינה מקצועי אפשר לייצר סביבה נעימה, מזמינה, ואפילו מרגשת, לא רק למראה, אלא לשהות נינוחה

 

יש יותר מדי גינות מוזנחות בישראל, אבל כל מי שראה גינה מעוצבת יודע שעם עיצוב גינה מקצועי אפשר לייצר סביבה נעימה, מזמינה, ואפילו מרגשת, לא רק למראה, אלא לשהות נינוחה. בין אם מדובר בבית פרטי, בניין, או משרד, הרי שגינה נעימה ומטופחת משרה אווירה שפשוט מהדהדת עם הטבע שלנו, כבני אדם.

עיצוב גינה מקצועי הוא לא פחות מאמנות פרקטית, מפגש בין צורך אמיתי (אירוח, רושם ראשוני, פינה שקטה לחשוב בה וכיו"ב), לביצוע ייחודי ויפה, ליצירת מרחב שאין שני לו. המפגש בין אדריכלות ועיצוב לבין עבודה עם צמחים הוא מרתק, מרגש ומזמין במיוחד, והוא בא לידי ביטוי בתחושת ה"וואו" שיש לכם כשאתם נכנסים לגינה מטופחת שעוצבה כראוי, וכולכם הייתם או ראיתם מקום שכזה לפחות פעם אחת בחיים.

עיצוב גינה לבית שלכם

נכון, לא כולם צריכים את הגנים הבהאיים בחצר האחורית של הבית, אבל בהחלט יכול להיות נחמד שיהיה לנו מרחב ירוק ומטופח, מזמין, ואפילו מזין וטעים. עם מגוון רחב של אלמנטים, ורשימה כמעט אינסופית של צמחי נוי וצמחי מאכל, תוכלו גם אתם ליהנות מגינה יפהפייה משלכם:

  1. בריכות נוי – לא חובה שתהיה לכם בריכת ענק, אבל במקרה של אלמנטים עם מים, הרי שגם בריכה קטנה יודעת לייצר אווירה כמו גדולה. הבריכות המעוצבות לגינה כוללות, מעבר לעיצוב הבריכה עצמה, צמחי מים, תאורה, ועיצובים יוצאי דופן הכוללים אבני לקט, דק ייחודי, אדני רכבת וכיו"ב, בהתאמה לרוח העיצוב שלכם.
  2. תאורת גן – לא מובן מאליו, עיצוב נכון של תאורת הגן שלכם יהפוך את הגינה שלכם למרחב ייחודי בכל שעות היום, תוך שימת דגש ומשיכת העין למקומות ואזורים מסוימים, משחקים עם אור וצל, ובניית אווירה קסומה ומזמינה במיוחד.
  3. עיצוב אלמנטים בגןעיצוב גינה נשען לא מעט על הטמעת אלמנטים שונים ועבודה עימם בהתאם לתוואי השטח. מפרגולות וחיפויים דרך שולחנות וספסלים ועד מטבחי חוץ ונדנדות, האלמנטים הללו, בשילוב נכון עם הצמחייה, התאורה ושאר המרכיבים הופכים את הגינה שלכם לייחודית.

אדריכלות נוף מקצועית לגינה

גינה זו מילה קטנה. סה"כ ארבע אותיות. ובכל זאת, כל-כך הרבה אלמנטים נכנסים לתמונה. עיצוב מקצועי של גינה נשען על ידע וניסיון של אדריכל נוף. אדם שרואה את התמונה הכללית, ויודע לעשות זום על הפרטים הקטנים. איש מקצוע שיודע לפגוש את הצרכים שלכם, להשתמש בהם כבסיס לעיצוב, ולבנות על גבי התנאים הקיימים את הגינה המושלמת שתענה על הצרכים שלכם ללא פשרות.

בין אם מדובר בגינה ענקית בחצר הווילה או בגינת פנים קטנה בפטיו, הרי שהבנת המרחב, היכולת להתאים את אופי, כמות, צורת וגודל האלמנטים, והשיח שנוצר בין הגורמים השונים בגינה ובסביבה בה היא ממוקמת, זה אומנות. עיצוב גינה מקצועי זו עבודה של איש מקצוע, אז תפנו לאדם הנכון, ותקבלו את המענה המושלם ואת הגינה המושלמת שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים