חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אחסון תכולת דירה בראשון לציון – מה ניתן לבדוק ולשקול?

 

האם במקום, בו מבקשים לאפשר אחסון תכולת דירה בראשון לציון, יש את התנאים הנכונים כדי לאחסן את תכולת הדירה? ובכן, אפשר להתחיל ולבדוק אם יש רישיון למתן שירותי אחסון

 

האם במקום, בו מבקשים לאפשר אחסון תכולת דירה בראשון לציון, יש את התנאים הנכונים כדי לאחסן את תכולת הדירה? ובכן, אפשר להתחיל ולבדוק אם יש רישיון למתן שירותי אחסון. שכן, אם אדם או חברה מבקשים לאפשר ולתת אותם ללקוחות, הרי הם מתבקשים לקבל היתר עסקי לכך. רישיון עסק תואם לדבר, יתאים למטרת האחסון, ויראה שהמקום לפחות על פני השטח – מבקש לעקוב אחר התקנות העסקיות. כלומר, אם יש רישיון, סביר להניח שהוא הורווח, בדרך מסוימת שכללה התייחסות לתקנות אחסון תכולת דירה, ו/או אחסון באופן כללי.

היתרים כחוק

כלומר לא מדובר באדם שהחליט לפתוח מחסן דיי באקראיות, אלא באדם שהסדיר את הנושא בחוק, ולמד מה החוק מבקש ממנו מבחינת הסטנדרטים המתבקשים לעסק מסוג זה. למעשה, עסק שאין לו רישיון, יכול לקבל צו סגירה – וזה בסדר, אפשר יהיה לקחת את החפצים, אלא שאולי זה לא יהיה במסגרת הלו"ז שצפינו מראש למשיכתם מהאחסון. ועל כן, אם רוצים לאחסן תכולה במקום מסוים, הרי זה יהיה נכון לבדוק אם יש לו רישיון. 

היבט נוסף שניתן לסרוק – הוא זה של אישור מכבי האש. כן, זה חלק מההיתרים המתבקשים, חלק מבקשות החוק, חלק מהסטנדרטים המתבקשים מטעם נותן שירות בתחום זה – ואמור להיות רישיון, שכביכול מראה שהמקום תוכנן כהלכה מבחינת בטיחות-אש, לפחות לפי תפישה ואפילו בדיקה של גורמים מסוימים. יתרה מכך, אמורות להיות בו מערכות כיבוי אש. כך שזה גם נפלא שישנם סטנדרטים גם בהיבט הזה, ופיקוח על הדבר – וגם, מערכות כיבוי אש של ממש, כמו גם לגילוי אש. הדבר יכול למגר נזקי עשן ושריפה, ואף למנוע אותם, על ידי מערכות הכיבוי והגילוי המקדים, לפחות במידת מה.

ביטוחים ואבטחה

דבר נוסף שחברה המתמחה בנושא של אחסון דירה בראשון לציון, אולי כזו כמו אחסון דירה מיכאל ובוריס – הוא זה של ביטוח תכולה. כלומר, אם חברה יכולה להציע אותו, הרי שזה סימן טוב, מעבר לכך שזה יכול להיות יעיל, זה גם מעין סטנדרט בתחום. ועם זאת, לא כל הביטוחים נוצרו שווים – ולכל אחד כיסוי אחר. ישנם כיסויים מלאים יותר, וישנם פחות. ייתכן שנבון יהיה לבחור בכזו המציעה ביטוח מלא, כחלק אינטגרלי מהשירות.

כחלק מהעניין, לפיו מחזיקים יחידות אחסון בשטח מסוים – יש סטנדרט או תקנה של החזקת מוקדי מצלמות ושמירה, מערכות אבטחה, מיגון וכיוצא בזה. למעשה, ייתכן שכדי להפעיל ביטוח, יהיה תנאי מקדים להימצאותן של מערכות אבטחה ובטיחות, כאלה ואחרות באזור, לכן זו גם נקודה שאפשר להתייחס אליה.

נוחיות גישה

זו אמנם לא נקודה התקפה לכולם – אך נגישות זו פונקציה מעניינת. בין אם המתקנים מוקמים באזורי תעשייה, או במקומות מחוץ לעיר (כדי להוזיל עלויות שוטפות וכו’ ואפילו להשתמש בכך כדי להציע הצעות יותר יעילות ללקוח), חשוב לבדוק אם נוח להגיע, בתדירות שמגיעים. בייחוד אם יש חניה מתאימה, ואם יש גישה נוחה ליחידה בה מאחסנים את תחולת הדירה. נוחיות בגישה ובהגעה, יכולה להיות נעימה ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים