חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טבעות כסף מיוחדות

 

אין כמעט אישה שלא יכולה להתאהב בפריט כסף אחד לפחות, בדרך כלל טבעת, וזה גם מובן משום שהוורסטיליות של המתכת הזאת עצומה וכך גם העיצובים שאפשר ליצור ממנה. אפשר להסביר למה אבל האמת היא שברגע שמסתכלים בטבעת הנכונה לך תדעי כבר מה מדבר אלייך בדיוק בגלל התכונה החשובה ביותר של כסף – יש לו אמירה נוספת מעבר לכך שמדובר בתכשיט

 

אין כמעט אישה שלא יכולה להתאהב בפריט כסף אחד לפחות, בדרך כלל טבעת, וזה גם מובן משום שהוורסטיליות של המתכת הזאת עצומה וכך גם העיצובים שאפשר ליצור ממנה. אפשר להסביר למה אבל האמת היא שברגע שמסתכלים בטבעת הנכונה לך תדעי כבר מה מדבר אלייך בדיוק בגלל התכונה החשובה ביותר של כסף – יש לו אמירה נוספת מעבר לכך שמדובר בתכשיט. 

סוגי כסף לתכשיטים

כסף הוא מתכת רכה מאוד ולכן כדי לעצב ממנו תכשיטים או כלים יש לערב עם חומרים שונים. כמות הכסף הטהור בסגסוגת נמדדת באחוזים והיא מסומנת בשלוש ספרות. המוכר ביותר הוא כסף סטרלינג 925 שכשמו כן הוא, מכיל 92.5% כסף טהור ולכן יציב ועמיד לעיצובים יפים שמחזיקים מעמד. שאר הסגסוגות נעות בין 800 לבין 999. אפשר ליצור טבעות כסף מיוחדות מסגסוגות שונות שייתנו לכל אחת מהן את המראה האופייני לה. הסגסוגות גם ייתנו השראה לעיצובים ולשיבוצים שאפשר ליצור מהן, ומשום כך הן יצירתיות יותר בקשת הדגמים שלהן. להלן כמה סוגים של טבעות וסגנונות שאפשר למצוא בכסף ולהתאהב בהם בקלות.

סגנונות של טבעות כסף

טבעות סטייטמנט – אין כמו כסף כדי ליצור תכשיט עם משמעות מוצהרת שמדברת ממש מתוך העיצוב. לכן, נהוג לצרוף ממנו טבעות סטייטמנט, כלומר טבעות עם אמירה אישי כלשהי שטבועה או משובצת בטבעת. ההצהרה יכולה להיות סמל מסוים שמבטא אמירה שלך כמו אינפינטי, לב או שילוב לבבות, קשר, כנפי מלאך וכדומה. הצהרה יכולה להיות גם בשיבוץ אבנים מסוימות שאת אוהבת בצורה הספציפית שהיא המועדפת עלייך.

טבעות מינימליסטיות – מיועדות לנשים שאוהבות את העדינות של הכסף ומעדיפות טבעות דקות חלקות ללא תוספת או עשויות מחוליות שהן הסיפור האמיתי של הטבעת. בכל מקרה, הן בעלות מראה אנין ומרומז. במקום תוספת אבן או אלמנט מעוצב, הטבעת עצמה יכולה להיות מעוצבת כמו חוליות כדורית מעניינות, או צדפים לחובבות חופש ומרחב, עלים ופרחים, לבבות ועוד. העיצוב מעודן מאוד אבל בהחלט מורגש.

טבעות עם שיבוץ אבן או זהב – הטבעות המשולבות הן מהיפות שיש משום שהן משלבות את הצבעים היפים של אבני חן שונות בצבעים כמו רוז, ירוק או תכלת, או מתכת עדינה ואצילית כמו זהב. שילובי הצבעים מעוצבים בשלל צורות כמו לב, עלים, טיפה, צורות גיאומטריות או טבע משאלות מעוצבת בעלת נוכחות חזקה. לבבות הם אלמנט מאוד מודגש ומבוש כשהם יכולים להיות אחד, או שילוב של שניים או קשורים אחד לשני, משובצים באבן ובזהב. מראה טבעות הלבבות מאוד ייחודי ורומנטי והוא ברור מאוד בכוונה שלו – אישה מאוהבת ששמחה להעיד על כך בתכשיט יוקרה לפי טעמה.

טבעות עם אלמנט נוסף מעוצב – החישוק המעודן שאליו צמוד אלמנט מעניין הוא תכשיט עם אופי למי שאוהבת למשוך את תשומת הלב לכך ולענוד תזכורת למה שהיא אוהבת: פרפר, שפירית, לב, עלה, פתית שלג, צורות גיאומטריות, כל מה שהדמיון שלכן מרשה לכן. אלה הטבעת המרתקות ביותר שאי אפשר לחקות אותן.

וינטג’ ונוסטלגיה – מכיוון שטבעות כסף יכולות להיראות עתיקות, הן מציעות גם דגמים למי שרוצה להרגיש כמו פעם, אריסטוקרטית או נוסטלגית. העיצובים האלה בהחלט מזכירים את העיצובים של פעם אבל עדיין מעודכנים להיום. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים