חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אימא אוספת בגדים נעליים תיקים והבית נראה כמו מחסן עמוס מה לעשות? למי לפנות?

 

כולם חווים את החוויה הזאת שהם עוברים ברחוב ופתאום נתקלים באגרן, כן זה מה שזה נקרא, אדם שאוגר ואוסף דברים ומעמיס אותם על גופו, על האופניים שלו ואפילו באמצעות עגלת סופר. מכירים את זה? לבטח נתקלתם באנשים שנדמה כי כל עולמם הוא אגירה, אבל מה עושים כשזה מישהו שאתם מכירים ואוהבים?

 

פתאום באמצע החיים א’ גילה שזו אימא שלו, היא אוספת בגדים, אוגרת ללא הפסקה מכל הבא ליד. הכול מהכול, תיקים, נעליים, בגדים ושוב בגדים והכול מוסתר היטב בחלקו בבית וחלקו במחסן שלא שייך רק לה אלא גם לדיירי הבניין.

אז בשלב הזה המבוכה גדולה, השכנים צועקים הצילו והיחסים נפגעים עקב המצב הזה, כולם מבינים שיש בעיה פרט לאימא, היא לא מבינה ולא מעכלת את גודל הסיכון ומה שזה עושה לה, לכם ולחיים עצמם.

אז יש שיגידו כי צריך לחיות את ההווה ולא את העבר, אבל איך אפשר כאשר החפצים מנהלים את מי שאתם אוהבים באמת? איך עושים שזה ייפסק? החדשות הטובות הן שאפשר ואפילו חשוב לעשות את זה מהר ויעיל באמצעות חברת פינוי כמו החברה לפינוי דירות מוזנחות מלאות פסולת עקב אגירה כפייתית - החברה שיודעת, מכילה את העצב, את הקושי ובגדול יכולה להשיב למי שאתם אוהבים באמת את החיים למסלולם.

פינוי מחסן משותף עמוס בעקבות אגרנות כפייתית – איך עושים את זה?

המפנים המקצועיים של שי פינוי דירות מוזנחות יודעים ומכירים את מהלכי הפינוי ובפרט מהלכי פינוי בדומה לדירות של אגרנים, מחסנים וסביבה שיכולה בהחלט להפוך נעימה ומקבלת יותר- הכול בזכות פינוי אחד שיכול להפוך את החיים שלכם, של הסביבה ובעיקר של אימא היקרה לכם לטובים יותר.

לא, זה לא חייב להיות כך, לא חייב "לוותר לחפץ" כאמור, שאומרים לוותר על החפץ מדברים על כך שהאגרן מבויש ואולי גם אתם. כך שנים על גבי שנים הוא אוגר, לא נפגש אתכם, אתם לא נפגשים איתו והשכנים שהיו פעם ביחסים מדהימים אתכם ואיתו הופכים מנוכרים וכעוסים. האם אפשר אחרת ? עם עובדות לא מתווכחים וכך גם אומרים המפנים של שי לפינוי דירה וניקיון בישראל, הם מגיעים, רואים מקרוב מקרה אחד מיני רבבות של מקרים שכבר ראו, פינו והצילו חיים.

המפנים המקצועיים יודעים בדיוק מה מוטל עליהם ולא זה לא מתחיל ונגמר רק בהזזת חפץ מנקודה אחת לאחרת, זה משהו שמצריך הרבה יותר מחשבה, רגש ואכפתיות לכל מי שנוגע בדבר. התוצאה? אם תבקרו באתר הבית של שי פינוי דירות מפסולת של אספנים כפייתיים וניקיון - תוכלו לראות את הנס המתחולל.

איך מפנים מחסן של אימא אגרנית?

המפנים מכירים את המלאכה ואת השפה שנהוג לדבר איתה או להשתמש בה בכדי לתקשר עם אגרנית. וכך גם אימא שלכם היקרה, שהיא תפגוש את המפנים הם ידעו לדבר איתה בגובה העיניים והיא תסמוך עליהם ותאפשר להם לעזור לה. זה נשמע לכם מופרך? לא אמיתי? בישראל יש לא מעט גופים שמבצעים פינויים כאלה ואחרים אבל מה שמבדל את שי פינוי דירה זו היכולת להבין, להכיל, הסבלנות עד אין קץ, הרצון האמיתי לעזור באמת! להשיב לאדם שאיבד את החיים את חייו בחזרה באמצעות פינוי אחד שהוא הרבה יותר מהזזת החפץ מנקודה אחת לאתר אשפה או כל מקום אחר.

ועכשיו, דמיינו איך זה ייראה שנייה לאחר מכן? המפגש הראשוני עם המפנים יהיה הכרחי ביותר, הוא יעביר את תחושת הביטחון לאימא שלכם. היא תסכים, תחייך, תרגיש טוב לאורך כל הפינוי, תהיה שותפה מלאה.

שום דבר לא יבוצע בלי רשותה, אלא רק בהבנה מלאה אותה. היא תלך עם המפנים צעד אחר צעד, תצחק, תדבר, הם יתנו לה להרגיש הכי טוב שבעולם ואז המיון יחל, הכול בקצב המותר והמאפשר אחרי הכול מדברים כאן על אגרנים.

חלק מהדברים יעברו לתרומות וחלק למכירה ישירה במידה ואימכם רכשה לאחרונה עוד מיקרוגל או אפילו עוד תנור (משנתם של האגרנים זה לאגור וכמה שיותר אל תנסו להבין את זה).

ומה קורה בסוף הפינוי? איך מתארים פינוי מוצלח?

הכי טוב שבעולם, פתאום הדירה או המחסן נקיים, השכנים יכולים להשתמש במחסן המשותף, הם כבר לא כעוסים. פתאום יש מישהו שמברך לשלום את אימא שלכם בבוקר, פתאום אף אחד כבר לא מרגיש רתיעה.

אתם מגיעים בחגים ופוגשים את אימא והיא פוגשת אתכם. תחושת הקלה, דירה נקייה אחרי הכול מחסן עמוס של אגרן יהיה גם חלק מדירה שלפני רגע הייתה גם היא עמוסה לעייפה.
כל השירותים יחד, ניקוי, פינוי לאתרים מורשים, עבודה באין מפריע לשכנים, ללא השארת עקבות מטרידים.

פשוט מגיעים, עושים את העבודה בשקט הראוי ומקיימים כל מה שהובטח- הכול בהסכמת ונוכחות האגרן שמפחד לאבד את החפץ או האגירה עצמה.

חושבים שאתם צריכים עזרה? אין לכם מה לחשוש, לצד הדיסקרטיות המלאה, אישורי עבודה, ביטוח צד ג’ וכל הסטנדרטים הגבוהים של צוות המפנים של שי פינוי דירה עומד לרשותכם ורוצה לעזור לכם לשפר את מערכת היחסים עם אימכם היקרה- הכול בזכות פינוי שעושה את זה אחרת ממה שאתם מכירים.

שי פינוי דירות ואשפה - תנו לנו להשיב לכם את הביטחון, את החדווה ואת הכוח לחיות חיי משפחה תקינים לצד מי שאתם אוהבים, הכול בזכות פינוי אחד שעושה את ההבדל. אם יש לכם ספקות ואין לכם מושג אם כן או לא לעשות את הצעד, פשוט התקשרו, בעילום שם, בחסוי או איך שתבחרו, שי פינוי מדירה ערוך לכל בקשה שלכם ומוכן כאן לעזור בכל זמן ובכל שעה.

קרדיט התמונה  - שי פינוי דירות

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים