חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדריך מקוצר לקידום אתרי WIX במנועי חיפוש

 

אם שמעתם שקידום אתרי WIX לא עובד טוב, אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב ובעיקר להמשיך בקריאה. אנחנו רק נתחיל מהסוף ונגיד לכם שקידום אתרי WIX הוא לא בגדר משימה בלתי אפשרית ובהחלט אפשר להגיע איתו לתוצאות מצוינות במנועי החיפוש

 

אם שמעתם שקידום אתרי WIX לא עובד טוב, אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב ובעיקר להמשיך בקריאה. אנחנו רק נתחיל מהסוף ונגיד לכם שקידום אתרי WIX הוא לא בגדר משימה בלתי אפשרית ובהחלט אפשר להגיע איתו לתוצאות מצוינות במנועי החיפוש. 

איך עושים זאת בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם לקרוא מספר טיפים לקידום אתרי WIX.
מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

תגיות SEO

ממש כמו בכל אתר, גם אתר שבנוי במערכת WIX, אם תשלימו כמו שצריך את כל הגדרות האופטימיזציה הנדרשות, אתם תגיעו לתוצאות גבוהות בעמוד הראשון. 

תוכן, תוכן ועוד תוכן

אם תקפידו לכתוב תוכן איכותי, מקורי ומעניין לקוראים שלכם, אתם תראו איך באופן טבעי מנועי החיפוש ידרגו את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. אגב, הדבר הזה נכון לכל סוג של אתר.  מנועי חיפוש מחפשים תוכן איכותי ואם יש לכם כזה, הרווח כולו שלכם.

קידום באמצעות בלוג ב-WIX

לאתר WIX, ממש כמו לאתר שבנוי על מערכת וורדפרס, יש אפשרות להוסיף בלוג. עשו זאת והזינו אותו בתכנים חדשים ומעניינים. עשו זאת על בסיס קבוע. אתם לא תאמינו כמה הבלוג הזה יתרום לקידום האתר.

מהירות טעינת האתר

מה שמשפיע על התוצאות במנועי החיפוש קשור למהירות טעינת האתר. צוות הפיתוח של WIX השקיע מאמצים רבים בשיפור מהירות טעינת האתר ואכן הצליח. מסתבר שבמערכת WIX, האתר נטען מהר יותר ב-2 שניות לפחות מהממוצע מאתרים שנבנו על גבי מערכות אחרות. 

התאמת האתר למובייל

אתרי WIX לא מותאמים באופן מלא למובייל, אלא רק באופן חלקי. על כן, מומלץ לבצע את ההתאמות הנדרשות דרך ממשק העריכה וכך לייצר אתר שיהיו מותאם כמו שצריך לסלולר. יש להשקיע בכך, שכן ידוע שחלק גדול ומשמעותי מהגולשים מעדיף לגלוש לאתרים דרך הסלולרי ולא דרך המחשב.

ניהול קמפיינים של Adwords

אם אתם רוצים לקדם דפי נחיתה ואתרי וויקס, דעו שאתם יכולים להיעזר במערכת הפרסום של גוגל Adwords. כך תוכלו לשווק את העסק שלכם לא רק באמצעות קידום אורגני אלא גם באמצעות קידום ממומן.

תמונות באתר WIX

כמו שאתם מגדירים כותרות ותיאורי מטא לתכנים שאתם מעלים, כך גם אתם צריכים להשקיע ולהגדיר תגיות alt לתמונות שיש באתר. הדבר יכול להגביר משמעותית את הסיכויים שהתמונות יופיעו בתוצאות החיפוש. כאשר יקליקו על התמונות שלכם, יגיעו לאתר. 

אתר WIX נקרא על ידי סורקי התוכן של גוגל

ממש בדומה לאתר וורדפרס, גם אתרי WIX נסרקים על ידי הרובוטים של גוגל וזאת תודות לכך שהאתרים האלה מבוססים על טכנולוגיה שנקראת Ajax. בזכות הטכנולוגיה הזאת, הרובוטים יכולים לקרוא את האתר ויותר מזה - להציג אותו בצורה הטובה ביותר בתוצאות החיפוש.

שורה תחתונה

אם אתם לא ממש מבינים כיצד ואיך ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל, אז נמליץ לכם לפנות לחברה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי המתמחה בקידום אתרי WIX. שיהיה בהצלחה!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים