חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלמות בחדר השינה

 

האם יש מראה מפתה יותר מהמיטות המפנקות והמושלמות שרואים בחנויות המצעים או במודעות הפרסום? לפעמים, מתחשק ממש לקפוץ אל תוך התמונה ולנמנם קצת

 

האם יש מראה מפתה יותר מהמיטות המפנקות והמושלמות שרואים בחנויות המצעים או במודעות הפרסום? לפעמים, מתחשק ממש לקפוץ אל תוך התמונה ולנמנם קצת. החדשות הטובות הן שלא חייבים לפנטז, אם נקדיש תשומת לב לכמה נקודות פשוטות ליישום, נוכל להפוך את המיטה בבית למושלמת ולהבטיח שבכל פעם שנחליק לתוכה, תמתין לנו חוויה רכה, מלטפת ונעימה. הבעיה היחידה שתהיה לך, היא לנסות לצאת ממנה. אז איך מתחילים? אלו כמה טיפים יעילים.

בסיס טוב הוא המפתח

השקעה במזרן ובכיסוי מזרן טוב תעזור לך לישון טוב יותר ולהגן על המזרן שלך כך שיחזיק מעמד לאורך זמן ויישאר רענן ונעים. מזרן מחומרים ידידותיים לסביבה ישמור על הבריאות שלך וימנע ממך להיחשף לחומרים רעילים שעשויים להזיק בטווח הארוך. אנחנו מבלים כשליש מחיינו על המזרן ולכן, כדאי שנשקיע בו כמה שניתן.

ללכת על סדינים טבעיים ובגוון ניטרלי

מומלץ לרכוש סדינים מחומרים טבעיים שאינם רעילים כמו 100% כותנה, משי או פשתן. הם יהיו רכים יותר, מאווררים ונושמים יותר ויעזרו לווסת את חום גופך לאורך תקופת השינה. אין שום צורך עוד להתעורר ספוגי זיעה. כיום קל ופשוט למצוא סט מצעים זוגי מחומרים טבעיים בלבד.

גוונים בהירים ובסיסיים מרגיעים יותר וילכו עם כל דבר אחר שישולב במיטה ועם כל הצבעים בחדר השינה כולו. בנוסף, הם מרגישים מפוארים – זוהי הסיבה שמצעים במלון הם תמיד לבנים. מצעים צבעוניים עם דוגמאות והדפסים נשחקים ודוהים מהר. עם צבע ניטרלי, נוכל למצות מהם את המיטב לאורך זמן.

לבחור בשמיכה המושלמת

אין ספק שבחורף הפינוק האולטימטיבי הוא להתעטף בשמיכת פוך עבה וחמה, אבל חשוב שנאפשר לעצמנו גם לנשום. כדאי לבחור בפוך שיהיה מלא ונפוח, אבל יספק חמימות. חשוב שנזכור – אנו חיים במזרח התיכון ולא במערב אירופה. רוב לילות החורף אינם מגיעים לקור מקפיא שדורש פוך כל כך עבה. כדי לקבל את ההגנה המתאימה מהקור ועדיין להתעורר רעננים, שווה להשקיע בפוך אוורירי ונוח ולשלב בו מצעים מבד נושם, בדגש על כותנה.

כריות דקורטיביות

כדי ליצור מראה מלכותי ומפנק למיטה, אפשר לזרוק עליה כמה כריות צבעוניות. יש היום מגוון רחב של ציפיות עם דוגמאות, רקמה והדפסים שיכניסו לך המון צבע לחיים. חשוב שנשמור על טוב טעם ולא נעמיס. מיטה זוגית סטנדרטית תיראה נהדר עם 3-4 כריות ועל מיטת קינג סייז מרווחת אפשר ללכת אפילו על 6. עם שילוב הצבעים הנכון המיטה שלך תיראה מזמינה.

מגע של משהו קלאסי

גם אם אנחנו חסידים של המראה המודרני, מגע קטן של עבודת יד וענתיקות יכול לספק נופך אישי וחמימות למראה המיטה שלך. שמיכת צמר עבודת יד, עבודת רקמה או סריגה יפה על כיסוי המיטה שלך או אפילו עבודת מקרמה לראש המיטה שלך, יספק את המגע הביתי והנעים שהופך את חדר השינה שלך לאישי ואינטימי יותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים