חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

על מניעת ריח ריקבון

 

ריח ריקבון זה תמיד דבר לא נעים. אף אחד מאתנו לא רוצה שיהיה לו ריח רע. אם אנחנו רוצים למנוע שיהיה לנו ריח רע כדאי לנו להשקיע השקעה יתרה בהיגיינה האישית שלנו. בשביל למנוע ריח רע מהפה שלנו או מחלקים אחרים בגוף שלנו חשוב מאוד שנתרחץ בהרבה מים וסבון. רק על ידי שמירה על היגיינה אישית נוכל ליהנות מריח גוף תקין

 

ריח ריקבון זה תמיד דבר לא נעים. אף אחד מאתנו לא רוצה שיהיה לו ריח רע. אם אנחנו רוצים למנוע שיהיה לנו ריח רע כדאי לנו להשקיע השקעה יתרה בהיגיינה האישית שלנו. בשביל למנוע ריח רע מהפה שלנו או מחלקים אחרים בגוף שלנו חשוב מאוד שנתרחץ בהרבה מים וסבון. רק על ידי שמירה על היגיינה אישית נוכל ליהנות מריח גוף תקין.

למה חשוב למנוע ריח ריקבון מהפה?

חשוב מאוד למנוע ריח ריקבון מהפה שלנו. אם אנחנו רוצים למנוע ריח רע מהפה שלנו או ריח רע מהפה שלנו כדאי לנו להקפיד לצחצח את השיניים שלנו אחרי כל ארוחה. חשוב למנוע ריח רע מהפה כי ריח רע מהפה יכול לגרום לנו לעשות רושם ראשוני לא טוב והוא יכול גם לגרום לאנשים להתרחק מאתנו. אם אנחנו לא רוצים שאנשים בחיים האישיים שלנו או בעבודה שלנו יביעו סלידה מאתנו חשוב מאוד שנקפיד על כך מניעת ריח רע לא מהפה ולא מחלקים אחרים בגוף.

איך אפשר למנוע ריח ריקבון מהפה?

אז איך אפשר למנוע ריח ריקבון מהפה? יכולות להיות הרבה סיבות שבגללן יש לאנשים ריח רע מהפה. ריח רע מהפה יכול להיגרם בגלל: 

  • אוכל שאוכלים שיש לו ריח רע (כמו למשל בצל, טונה או שום)
  • מיצי קיבה שעולים למעלה לפה
  • חיידקים שנמצאי בקיבה או בחלל הפה ועושים ריח רע
  • אי צחצוח של שיניים אחרי שקמים מהשינה

 

יכולות להיות עוד הרבה סיבות שבגללן יכול להיות ריח רע מהפה. אם אנחנו רוצים למנוע מעצמנו ומהסביבה שלנו את אי הנעימות של ריח רע שיוצא מאתנו אז כדאי לנו לבדוק עם רופא המשפחה שלנו למה יש לנו באופן כרוני ריח רע ולטפל בכך.

ריח ריקבון מהפה – איך זה יכול להפריע לנו באיכות החיים שלנו?

ריח ריקבון מהפה יכול לפגוע באיכות החיים שלנו כי הוא יכול לגרום לנו לחוש בושה ומבוכה חברתית. אנשים שיש להם ריחות לא טובים דוחים (גם באופן לא מודע) אנשים מהסביבה שלהם ויכול להיות להם קשה יותר לנהל קשרים רומנטיים או למצוא עבודה. ניקיון והיגיינה אישית הם דברים חשובים מאוד ואם אנחנו רוצים שאנשים יאהבו להיות בחברה שלנו חשוב מאוד שנקפיד עליהם. 

ככל שנקפיד יותר על כך שיהיה לנו ריח טוב מהפה ובכלל מהגוף כך התדמית האישית שלנו תהיה חיובית יותר. אם אנחנו מקבלים תגובות מהסביבה שאין לנו ריח טוב חשוב מאוד שלא נתעלם מכך וננסה לעשות אם זה משהו. לעיתים ריח רע יכול להיות סימן לבעיה בריאותית של ממש כמו למשל חור בשן או דלקת בקיבה. מתן תשומת לב לסימן זה תסייע לנו לשמור על הבריאות האישית שלנו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים