חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רעיונות ליצירה לילדים בסתיו

 

כמה רעיונות שיכולים ללוות אתכם בטיול לחנות יצירה על מנת לרכוש חומרים (ואף ערכות יצירה) לילדים לסתיו

 

בשיתוף דן דיל

גם במהלך הסתיו נהנים הקטנים שלנו מהרבה מאוד שעות פנויות, במיוחד בתקופות כמו החגים, ימי הקורונה בהם מתבטלים לא מעט ימי לימודים ועוד. רעיונות מעניינים ליצירה לילדים יכולים להיות שימושיים ביותר בימים שכאלו, לסייע להורים להעשיר את הילדים ולהעביר איתם את הזמן בנעימים ובמקרים מסוימים גם לקבל זמן מבורך של שקט... 

להלן כמה רעיונות שיכולים ללוות אתכם בטיול לחנות יצירה על מנת לרכוש חומרים (ואף ערכות יצירה) לילדים לסתיו:

ערכות יצירה בגבס – הסתיו זו תקופה מצוינת להיות בחוץ וליהנות מההקלה בעומס החום של הקיץ, רגע לפני שמגיעים גשמי החורף. גם בכל הנוגע להפעלה ויצירה לילדים ניתן ליהנות מהשהייה בחוץ, ולעסוק גם בפעילויות שעשויות להיות מעט מלכלכות. ערכות יצירה בגבס, בהקשר זה, מהוות פתרון מלהיב ומרתק עבור מרבית הילדים. באמצעות ערכה קטנה, זולה ופשוטה מאוד להפעלה ניתן להפעיל את הילדים ליצור דמויות שונות בגבס, לקשט ולצבוע אותן וליהנות מהיצירה המוגמרת גם לאחר חודשים רבים לאחר מכן (שכן הקטנים לבטח ירצו לשמור את היצירה בחדר שלהם...). חד קרן מגבס, פיל, משאית, שפן או לבבות – תוכלו למצוא ערכות יצירה רבות ומגוונות מסוג זה, וליהנות מפעילות יצירה פלסטית עם הילדים.

הרכבת מובייל – סוג נוסף של ערכה שניתן למצוא כיום בחנות יצירה הוא של מוביילים מסוגים שונים. במסגרת הערכה הילדים מתנסים בבנייה וההרכבה של המובייל, וכך נהנים לא רק מהמוצר המוגמר, אלא גם מתהליך הכנתו והרכבתו. ערכות יצירה של מוביילים כוללות את הפריטים הקטנים הנכללים במובייל, המקלות והחוטים באמצעותם הם נתלים. מובייל ציפורים, למשל, או מובייל לוכד חלומות הן רק שתי דוגמאות מתוך קטגוריה זו. מרבית הילדות והילדים המרכיבים מוביילים שמרים אותם לאחר מכן בחדרם לאורך זמן רב, ונהנים מהם גם כקישוט יפה לחדר הילדים.

חוברות מדבקות ללמידה – הסתיו בארץ הוא בתחילת שנת הלימודים, ובמיוחד בשנים כמו זו הנוכחית בה מערכת החינוך מקרטעת ופועלת לסירוגין (בעקבות הקורונה, כמו גם ריבוי החגים בספטמבר...), לא יזיק אם פעילויות היצירה שאנחנו מארגנים לילדים יכללו גם ערך מוסף בדמות "חיזוק" חינוכי בתחומים מסוימים. בכל חנות יצירה ממוצעת תוכלו למצוא כיום מגוון ערכת יצירה אשר משלבות גם לימוד כערך מוסף. דוגמה טובה לכך היא חוברות מדבקות ללמידה – חוברות הדבקה עם מדבקות רב פעמיות אשר מלמדות את הילדים באופן צבעוני, ססגוני ומעניין, חומרי לימוד בסיסיים. למשל – אותיות ה א’ ב’, לוח הכפל, צבעים, מספרים וכיוצ"ב. 

חוברות צביעה – כמובן שגם חוברות צביעה מהוות פעילות יצירתית מבורכת עבור כל עונה בשנה, גם עבור הסתיו. ניתן להשיג מגוון רחב ועשיר של חוברות צביעה, לכל גיל ובכל נושא. כך תוכלו למצוא חוברות צביעה בנושאים שמעניינים ספציפית את הילד/ה שלכם, או כאלו בנושאים שהייתם רצים שיעניינו אותם יותר. חוברת צביעה היא דרך מצוינת לערוך לקטנים היכרות ראשונית עם מילים, אותיות, מספרים וכד’, או פשוט לספק להם שעות של הנאה מצביעת ציורים בנושא (או בדמות/סדרה) שהם אוהבים.

לרכישת חומרי יצירה היכנסו לחנות יצירה אונליין של רשת דן דיל ותיהנו ממחירים שאסור לפספס ומשלוח עד הבית. 

לקטלוג יצירה לילדים >> 

לקטלוג ערכות יצירה >>

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים