חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פינוי בית והובלה מודיעין

 

הבית מבולגן ומלא בחפצים מיותרים המפריעים לכם ליהנות מאיכות החיים? הגיע הזמן להיפטר מכל החפצים המיותרים. אם אתם זקוקים לפינוי תכולת בית אתם עשויים לגלות שזו משימה מורכבת הרבה יותר ממה שחשבתם

 

הבית מבולגן ומלא בחפצים מיותרים המפריעים לכם ליהנות מאיכות החיים? הגיע הזמן להיפטר מכל החפצים המיותרים. אם אתם זקוקים לפינוי תכולת בית אתם עשויים לגלות שזו משימה מורכבת הרבה יותר ממה שחשבתם. אם נפרק את המשימה לגורמים מדובר במיון החפצים וקבלת החלטות על כל חפץ. לאחר שמיינתם את החפצים לזריקה, תרומה ושמירה תצטרכו לארוז אותם בארגזים ולהתחיל לשלוח כל ארגז ליעדו. את מה שתרצו לזרוק תצטרכו לפנות לאתרי פסולת. לא ניתן לעשות זאת באמצעות הפח השכונתי, זה עלול לגרור קנסות מהעיירה וזעם של השכנים. וכמובן שתצטרכו סבלים, זמן ושירותי הובלה. הפתרון המתבקש הוא פניה לחברה לפינוי דירות. חברה מקצועית מעניקה לכם שירות שלם שגם מפנה את הדירה וגם מנקה אותה בצורה יסודית בתום העבודה. 

והאמת שזה רק מתחיל בזה, לפעמים גם יש צורך בהדברה, חיטוי, צביעה, תיקון חלונות ועוד. אם תמצאו חברה המבצעת את כל השירותים יחדיו, זה יחסוך לכם זמן, כסף וכאב ראש. 

מתי מפנים דירה 

ישנן נסיבות שונות מדוע אנשים נזקקים לשירותים של פינוי תכולה מהדירה:

פינוי בית אחרי מעבר לדיור מוגן - אנשים מבוגרים נדרשים לסביבה בטוחה ובמקרים רבים הפתרון הוא מעבר לדיור מוגן. שם יוכלו לקבל גישה לשירותים שונים, השגחה רפואית וחיי חברה. זהו אמנם פתרון טוב, אך מדובר בעלויות גבוהות מאוד. אחת מאפשרויות המימון היא השכרת הדירה הקיימת. אך על מנת להשכיר את הדירה יש קודם כל לפנות את הדירה. אל תתמהמהו, פנו לחברת פינוי בית במודיעין, המתמחה בפינוי בתים מוזנחים ותקבלו שירות מהיר.  תוך כמה ימים תוכלו לפנות את הדירה ולקדם את המעבר אל הדיור המוגן. 

פינוי בית עקב אגרנות כפייתית - עוד סיבה (מאתגרת במיוחד) הדורשת שירות של פינוי דירה במודיעין הוא מקרה של אגרנות כפייתית. דירות שכאלו הן עמוסות בערמות אשפה עד התקרה וקשה מאוד לפנות אותן. אנו מדברים על מצבים קיצוניים בהם בקושי אפשר לנוע בתוך הדירה מרוב חפצים.  רוב חברות הפינוי ייבהלו ופשוט יוותרו על העבודה, לכן חשוב לבחור בחברת פינוי דירות המנוסה בנישה זו ואינה נבהלת מהמראות הקשים והאתגר. פינוי הדירה הוא דבר חשוב במסגרת השיקום והטיפול באגרן הכפייתי.

פינוי בית לצורך מעבר לחו“ל - קיבלתם הצעת עבודה מפתה בחו“ל והחלטתם לעזוב את הארץ לתקופה ארוכה? אם כך אתם צריכים לפנות את הדירה, ובוודאי תרצו לעשות זאת במהירות. לאחר שתפנו את הדירה תוכלו למכור אותה או להשכיר אותה וליהנות מהכנסה נוספת. אבל הבעיה שעם כל ההכנות לנסיעה אין לכם זמן. בשביל זה אתם צריכים שמישהו יעשה עבורכם את העבודה.

האמת שלחברת פינוי דירות לא משנה מה הסיבה לפינוי, הם תמיד עושים עבודה מקצועית ולא שואלים שאלות מיותרות. ברוב המקרים ישנו צורך בפתרון מהיר וכל יום שעובר הוא הפסד כספי, הרי בזמן הזה ניתן להשכיר את הדירה ולהרוויח כסף. 

שי פינוי אגרנות כפייתית מפנה ברגישות - התקשרו עכשיו - 050-7454504

פינוי בית שעמד סגור במשך שנים - בתים שעמדו סגורים ללא דייר במשך שנים כוללים רכוש רב שהתפורר ונרקב והפך לאשפה של ממש. אלו יכולים להיות פריטי ריהוט שבורים, כלי מטבח מחלידים ועוד. ולצד אלו גם מקקים, עכברים ושאר מזיקים. חברת פינוי בתים במודיעין תפתור לכם את הבעיה ותאפשר לכם להשמיש את הנכס. 

פינוי בית כמה עולה?

אין מחיר אחיד, כל מקרה יש לבחון לגופו. בדירות מסוימות ניתן לסיים את העבודה תוך יומיים בדירות אחרות זה עשוי לקחת שבוע. הכל תלוי בגודל הדירה, כמות החפצים ורמת ההזנחה. הצעד הנכון הוא פניה לחברת פינוי דירה שתבקר בנכס ותיתן לכם הצעת מחיר ולו“ז לביצוע העבודה. במידה ותחליטו שאתם מעוניינים בשירות נוכל להתקדם. 

לא רק גודל הדירה וכמות החפצים משפיעים על המחיר. בעצם נשאלת גם השאלה מהו השירות שאתם צרכים. האם תרצו גם ניקיון? האם יש צורך לבצע הדברה? האם יש צורך לבצע תיקונים בבית?

שי פינוי אגרנות כפייתית מפנה ברגישות - התקשרו עכשיו - 050-7454504

צילום: באדיבות שי פינוי דירות

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים