חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

באיזה שלב נרכוש הליכון?

 

חרף מה שהרבה אנשים חושבים, הליכון הוא לא רק אמצעי לניידות, כי אם מטרתו לשפר ולשקם את איכות החיים של מי שנזקק לו. קודם כל, מדובר בכלי חשוב לכל מי שצריך תמיכה בהליכה. הוא אמון הספקת מענה אורתופדי למי שמוגבל, כמו גם הוא משפר את היציבות. שאלת המיליון דולר - באיזה שלב נרכוש הליכון?

 

חרף מה שהרבה אנשים חושבים, הליכון הוא לא רק אמצעי לניידות, כי אם מטרתו לשפר ולשקם את איכות החיים של מי שנזקק לו. קודם כל, מדובר בכלי חשוב לכל מי שצריך תמיכה בהליכה. הוא אמון הספקת מענה אורתופדי למי שמוגבל, כמו גם הוא משפר את היציבות. שאלת המיליון דולר - באיזה שלב נרכוש הליכון? כשאנשים מגיעים לגיל מבוגר יותר, או צעירים, מכורח הנסיבות, לאחר שחיו חיים שלמים של העצמה, לעתים הם נתקלים בקשיים פיזיים בכל מה שקשור לניידות. באופן טבעי, אותם בני אדם מעוניינים להמשיך ולתפקד כראוי, וזה בדיוק השלב שבו הם יתחילו להתעניין ברכישת הליכון. ההליכון מאפשר להם להמשיך ולהתנייד בכוחות עצמם. ובעצם להמשיך את כל אורח החיים שלהם כתמול שלשום, כאילו לא אירע דבר.

באיזה שלב נרכוש הליכון?

רגע לפני שניגע בשאלה - באיזה שלב נרכוש הליכון? נספר לכם כי הליכון הינו אביזר, לכל דבר ועניין, אשר נועד לתמוך ולעזור בפעולת ההליכה, למי שנתקל, מסיבה זאת או אחרת, בקשיי ניידות. יתכן שאתם חייתם חיים שלמים בריאים וחסונים, ויתכן שאתם ממש צעירים וחליתם במחלה קשה – כך או כך, יש מצבים שבהם הגוף שלכם יבגוד בכם. אופן הניידות הטבעי נשלל מכם. אך אל דאגה. זה לא אומר שנגמרו לכם החיים, חלילה. לכל בעיה ניתן למצוא פתרון. אם מסיבה מסוימת אינכם מסוגלים יותר לתפקד בהליכה, הכירו את ההליכון. הוא נועד לאפשר לכם, במידה ואתם עם מוגבלות, ללכת בכוחות עצמכם, רק עם תמיכה מסוימת. הסוג הידוע של ההליכון בנוי בצורה של ח’. בצדדיו תמצאו ידיות אחיזה. אם הגיע הרגע שבו אתם זקוקים ליציבות או לביטחון, כסיוע בהליכה, כי אז מקומו של ההליכון אתכם. בעוד התפקוד היומי שלכם נפגע, כדאי שתדעו "שהשמיים עוד לא נפלו". יש פתרון גם לבעיה של ניידות תקינה. כי ההליכון מהווה כלי עזר מוצלח ביותר לתפקוד שלכם. תפקוד שלא חייב להיפגע בשל חוסר ניידות טבעי. 

ארבע עובדות חשובות על הליכון למבוגרים

במידה שאתם מעוניינים להישען עם כל הגוף שלכם על ההליכון, יש להניח שפתרון זה אינו בשבילכם. הליכון למבוגרים נועד לאנשים שצריכים קמעה תמיכה בהליכה, כמו גם אם הם צריכה סיוע ליציבות. ולעיל נציג בפניכם את ארבע העובדות, הכה חשובות, להליכון למבוגרים –

  1. ההליכון למבוגרים לא נועד רק לעשירון העליון. ניתן לרכוש אותו כיום בעלות אטרקטיבית. אתם ממש לא חייבים לשבור קופת חיסכון, לקחת הלוואה או להיכנס למינוס. ניתן לרכוש כיום הליכון גם מאלומיניום, שמוצע למי שצריך במספר אלפי ₪, לא נורא בשביל מוצר כה איכותי ודרוש. למי שעדיין חושש מהוצאה כספית זאת, נשמח לבשר, כי ביטוח לאומי משתתף עמכם בעלות של ההליכון.
  2. אם מדאיגה אתכם ההליכה וההסתדרות בחדר הנוחיות, כדאי שתדעו כי ניתן להתאים הליכונים מסוימים אל רוחב דלתות חדר הנוחיות. מה שחשוב שתזכרו, בטרם הרכישה של ההליכון, שיש להתאים את הדגם של ההליכון לרוחב של הדלתות בדירה. האפשרות הזאת תקנה לכם ניידות נוחה וקלה.
  3.  במידה ובחרתם לרכוש הליכון מאלומיניום, חשוב שתדעו כי מדובר בחומר גלם קל, וכי ההליכון מאלומיניום בפרט הרבה יותר קל לתפעול מכל אמצעי ניידות שונה. היתרון של האלומיניום בא לידי ביטוי בכך שהוא יכול להתמודד בלי כל בעיה עם משקל גוף ממוצע, ובשל כך הוא אופטימלי בתור אביזר של ניידות.
  4. במידה ואתם חוששים מהסרבול של ההליכון, אנו שמחים לבשר לכם, כי אפשר לקפל אותו, על מנת להכניס אותו ישירות למכונית, או באם אתם נוסעים ברכבת או באוטובוס. לא כל הליכון ניתן  לקפל בנוחות כזאת, אם בכלל. לכן, דקה של חשיבה בטרם הקנייה לא תזיק. תבררו מראש עם צוות המוכרים עובדה חשובה זאת.

מדוע כסא גלגלים כה נחוץ?

למי מבינכם, שנתקל במהלך חייו בבעיה של ניידות, בוודאי שאתם חווים קושי, מנטלי ופיסי. הקושי הכי גדול הוא הימנעות מכל הפעילויות החברתיות. אבל האם זה מחויב המציאות? ממש לא. יש כיום אמצעים שיסייעו לכם להגיע לכל מקום, להשתתף בכל אירוע, ולהמשיך להיות פעילים בחברה. ומה הוא בדיוק? ובכן, הוא מגיע בדמות של כסא גלגלים. מכיוון שהסוציאליזציה כה חיונית, אף לבריאות הפיסית, והן לבריאות הנפשית, כיסא הגלגלים יעזור לכם להמשיך בחייכם, כאילו דבר לא השתנה. העצמאות שלכם תגבר. תוכלו להסתובב עליהם ולבצע כל פעולה יום יומית שביצעתם לפני שרותקתם לכיסא הגלגלים, וזאת מבלי לבקש כל עזרה מאף אחד. קל וחומר כאשר מדברים על כיסא גלגלים חשמלי. הוא אשר מספק עצמאות במיטבה, משום שקל להשתמש בו, ללא כל תחושה של עייפות בידיים, שמאפיינת כיסא גלגלים ידני.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים