חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שאלות ותשובות בנושא חולצות מודפסות וגם טיפים שכדאי ליישם

 

בשנים האחרונות, ניתן לראות שהדפסה על חולצות הפכה לחלק בלתי נפרד מחולצות הטי שירט. באמצעות הדפסה, אפשר לשדרג משמעותית כל חולצה ולעשות אותה אופנתית ופשוט מושלמת. ריכזנו לכם שאלות פופולאריות בכל הקשור להדפסה על חולצות

 

בשנים האחרונות, ניתן לראות שהדפסה על חולצות הפכה לחלק בלתי נפרד מחולצות הטי שירט. באמצעות הדפסה, אפשר לשדרג משמעותית כל חולצה ולעשות אותה אופנתית ופשוט מושלמת. ריכזנו לכם שאלות פופולאריות בכל הקשור להדפסה על חולצות.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.

שאלה מס’ 1 - האם אפשר להדפיס כל תמונה על חולצה?

התשובה היא חד משמעית כן וכל עוד התמונה היא על קובץ דיגיטלי. אגב, במידה ויש לכם תמונה שאינה דיגיטלית, אז תצטרכו לסרוק אותה או להמיר אותה לתמונה דיגיטלית. כאן נציין שתוכלו גם לבחור תמונה מדוגמאות שכבר יש בחנות. יש דוגמאות בכל מיני נושאים ולכם נשאר רק לבחור את הדוגמה שהכי התחברתם אליה.

שאלה מס’ 2 - האם ניתן להדפיס על סוגים שונים של בדים?

כן. יש מגוון של בדים עליהם ניתן להדפיס כמו, לייקרה, דרייפיט וכמובן כותנה. 

שאלה מס’ 3 - האם יש הנחה במידה ומבוצעת רכישה גדולה של חולצות מודפסות בהזמנה אחת?

כן. בגדול, ככל שתזמינו יותר חולצות, כך תהיו זכאים לקבל הנחה גדולה יותר. כמובן מומלץ לבדוק את הפרטים המדויקים עם החנות שממנה אתם רוצים לבצע את הרכישה.

שאלה מס’ 4 - האם ניתן לבצע הדפסות על מוצרים נוספים מלבד חולצות?

כן. אפשר לבצע הדפסות על כובעים, מכנסיים, בוקסרים, בגדי עבודה, תיקים, מוצרי פרסום וכו’.

שאלה מס’ 5 - איזה סוגי הדפסה יש?

יש מספר סוגים בהם: הדפסת מדבקה, הדפסה בהטבעה, הדפסה דיגיטלית (נקראת גם הדפסה בלייזר). הסוג הראשון הוא הפופולארי והוותיק ביותר. הוא נחשב זול ואיכות ההדפסה היא טובה מאוד. הסוג השני משמש להדפסות מרובות והסוג השלישי נחשב ליקר יחסית בהשוואה לסוגים האחרים שהוזכרו לעיל ואיכות ההדפסה היא גבוהה. 

שאלה מס’ 6 - מהן הגזרות הפופולאריות להדפסה על חולצות?

חולצות טי שירט בגזרת וי וגזרת צווארון עגול.

טיפים להדפסה על חולצות

מומלץ לשים לב לקריטריונים הבאים כאשר אתם מחליטים על הדפסה על חולצות:

-בחרתם הדפס יפה? על מנת שהוא יישאר לאורך זמן על החולצה, מומלץ שתבחרו חולצה שתהיה מיוצרת מבד איכותי. כך שמומלץ להשקיע עוד כמה שקלים ולרכוש חולצה איכותית.

-הגעתם לחנות לבצע הדפסה על החולצה? הקפידו לשאול את המוכר מהי האיכות של מכשור ההדפסה שיש בחנות. קחו בחשבון שאם מדובר על מכשור איכותי, אתם תקבלו הדפסה שתהיה באיכות רזולוציה גבוהה יותר וכך ההדפס שלכם יהיה ברור וחד.

-בחרו חנות הדפסות שתהיה קרובה אליכם. לדוגמה, אם אתם מתגוררים בירושלים, נמליץ לכם לבצע את הרכישה בביגוד ירושלים. מדובר על אחת החנויות המובילות בתחום. באתר האינטרנט של החנות, תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים. כמו כן, לחנות יש מוניטין וניסיון של למעלה מ-20 שנים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים