חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלושה עסקים שכדאי לזוגות צעירים להכיר

 

מהצעת הנישואין, דרך קניית הבית ועד לאירוח של המשפחה בחגים: שלושה עסקים שכדאי לזוגות צעירים להכיר

 

אם שמים רגע יד על הלב ומדברים על הדברים כמו שהם, מבינים שזוגיות היא דבר יפה, מאחד ומרגש, אך כזה הכולל גם לא מעט אתגרים במהלך הדרך. בין אם מדובר על עניינים כלכליים, משברים אישיים או צורך למצוא יחד את הדרך המשותפת הנכונה - כל זוג יודע שההצלחה של הזוגיות מחייבת עבודה קשה ומאומצת ושמדובר על בחירה שעושים בכל בוקר מחדש. 

ובכל זאת, נראה כי ישנן דרכים בהן אנו יכולים להקל על עצמינו את המשימה וברגעים מסוימים בחיים הזוגיים שלנו כמובן שנפנה לאנשי המקצוע הטובים ביותר שילוו אותנו ויהיו לצידנו. לצורך כך בחרנו שלושה רגעים חשובים ביותר בחיים של כל זוג בישראל:

  • הצעת הנישואין, השלב בו מחליטים שרוצים לבנות יחד חיים משותפים ולהקים משפחה. 
  • רכישת הנכס הראשון, צעד ראשון חשוב ביותר לזוגות, במיוחד כשאנו מדברים על קניית בית למגורים. 
  • אירוח של משפחה וחברים בחגים ומועדי ישראל. דבר שהוא כמובן מאד כיף, אך כשעושים זאת בפעמים הראשונות זה בהחלט עשוי להיות מלחיץ. 

ברגעים הללו, אם נדע לבחור נכון את העסקים שנותנים לנו שירותים או מוצרים, נוכל להפוך אותם לנעימים הרבה יותר והנה כמה עסקים שבהחלט כדאי להכיר בשלב הזה.

הצעת נישואין מרגשת עם התכשיטים היוקרתיים של דיאמור

אין שום ספק שהרגע הזה בו אנו מחליטים שבת הזוג שלצידנו, היא זו שנרצה לבנות איתה חיים משותפים הוא רגע מיוחד ומה שבא אחריו כמובן זו הצעת נישואין מרגשת. כיאה למעמד, חשוב מאד להשקיע בהצעה כזו מכל הלב וזה אומר לבחור את המיקום המדויק, לדאוג לגורם ההפתעה, להקפיד על תיעוד מקצועי ולהפוך את האירוע למיוחד ככל שרק ניתן. עם זאת אין ספק כי הבחירה החשובה ביותר היא הבחירה בטבעת שתשלפו לאחר שתכרעו ברך. 

ובכן - העניין עם טבעות אירוסין, הוא שצריך לקלוע מחד לטעם ולסגנון של בת הזוג, ומהצד השני לכוון תמיד ליוקרה ולייחודיות. את כל זה כמובן שואפים לעשות בתקציב סביר והגיוני ולפעמים יש תחושה כי האיכות והיוקרה מחייבת הוצאה של סכומי כסף גדולים מאד, שלא לומר מוגזמים. חנות התכשיטים דיאמור היא בהחלט כזו שמצליחה לשבור את המשוואה הזו ומשווקת מגוון תכשיטים ובפרט טבעות אירוסין מיוחדות במגוון דגמים. היהלומים כולם מיובאים מאפריקה ורוסיה ומלוטשים כאן בישראל, ולאחר מכן משובצים בתכשיטים בעיצוב של צורף מקצועי. באתר אפילו ניתן לעצב בעצמינו את הטבעות והדבר המעניין ביותר הוא שעל ידי חיתוך של המתווכים, מחירי התכשיטים הממוצעים נעים בין 2,000 שקלים ל-6,000 שקלים בלבד וזה כידוע מחירים פשוט מעולים בשביל טבעות אירוסין. 

מגורים משפחתיים מפנקים עם אלטנוילנד

אחרי הצעת הנישואין וכמובן לאחר החתונה (גם לפני זה בסדר), הגיע הזמן למצוא את הבית החדש שלכם. אתם מכוונים מן הסתם למיקום נחשק וטוב, לבנייה איכותית ויוקרתית ולקרבה למוסדות חינוך, כבישים מרכזיים, מרכזים קהילתיים ומרכזי קניות. 

ובכן - אם החלטתם לקנות דירה מקבלן אנו רוצים להכיר לכם את חברת הבנייה אלטנוילנד, אחת מחברות הבנייה הותיקות ביותר במרכז הארץ. עם שלל פרויקטי יוקרה בתל אביב ובהוד השרון, היא מציעה לזוגות צעירים את חווית המגורים הטובה ביותר. החזון של אלטנוילנד ששמה לקוח כמובן מספרו המפורסם של הרצל, היא לבנות בסטנדרט חדש ומתקדם בפריים לוקיישנס הנחשקים ביותר בישראל. זה אומר שתוכלו למצוא מגוון יחידות באזורים נחשקים ביותר בתל אביב (שכונת נווה צדק, שוק הפשפשים, הצפון הישן ועוד) וכן פרויקטים רבים בהוד השרון כמו ברחוב המייסדים ובשכונת רמת הדר הנחשקת, שם מוצעות למכירה וילות עם הרבה מרחב, שקט ופרטיות. 

אז אם אתם מחפשים חברות יזמות נדלן  עם חשיבה מתקדמת, תפיסה ירוקה סביבתית ואדריכלות מוכוונת קידמה ורווחה לדייר, אין ספק כי אלטנוילנד זו חברה שאתם צריכים להכיר. 

לארח את המשפחה בסטייל עם המתנות של קרוסלה

החיים הזוגיים מתקדמים, התחתנתם כמו שתמיד חלמתם, קניתם סוף כל סוף את בית החלומות שלכם (אולי אפילו כבר יש כמה קטנטנים בתמונה) ועכשיו כל מה שנשאר זה להזמין אליכם את האנשים שאתם אוהבים הביתה בזמנים המיוחדים. ואם אתם מתכננים לארח בחג, אין ספק שהדבר הכי מיוחד שאתם יכולים לעשות בשביל אירוח שונה ויוצא דופן, הוא הענקת מתנות לאורחים שלכם, וכאן אנחנו רוצים להמליץ על אתר וחנות קרוסלה הנפלאה. 

למשל, נניח שהחלטתם להזמין את המשפחה והחברים לכבוד יום ההולדת למדינה ואתם מחפשים מתנות לחג העצמאות. באתר תוכלו לבחור מתוך מגוון ענק של מוצרים כמו סיכות מגן דוד יפות שיקשטו את דש הבגד, מארזי זיקוקים מדליקים עם כיתוב בהקדשה אישית שיתאימו גם ילדים, צנצנת עם מרכיבים להכנת פלאפל עם כיתוב אישי ועוד. השמיים הם הגבול ותוכלו ללכת על מתנות שאתם אוהבים במיוחד באופן אישי. 

היתרון הגדול כאן הוא שכל מתנה בהחלט אפשר להפוך לאישית וממותגת וכך אתם הופכים את האירוח אצלכם בבית לבלתי נשכח. לבסוף, תוכלו להזמין הכל אליכם עד הבית והתצוגה באתר היא ברורה ומסודרת. אם אתם בכל זאת רוצים לראות הכל בעיניים, תוכלו להגיע בתיאום מראש לחנות של קרוסלה בראשון לציון ואפילו לקבל עזרה, ייעוץ והכוונה בכיוון של המתנות שאתם מחפשים באופן אישי.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים