חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך קונים בגדי ספורט באינטרנט: המלצת המומחים

 

מבצעים קניות באינטרנט? מתכננים לקנות בגדי ספורט, כושר או ריקוד? כדאי לכם להיכנס לכתבה הבאה. צוות המומחים של אולינדה ריכזו עבורכם טיפים לרכישה נבונה של גופיות ספורט, חולצות, טייצים ועוד

 

תקופת הקורונה והסגרים המתמשכים הפכו את עולם הרכישה אונליין להרבה יותר נגיש וקל, כך שבלחיצת כפתור ניתן לרכוש כמעט הכל. במקביל לכך, גם עולם הכושר והספורט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו כשרבים ניצלו את הזמן לעלות על בגדי הספורט להתחיל להתאמן או לחזור למסגרת של פעילות ספורטיבית שוטפת. לכן באופן טבעי עולה השאלה איך משלבים נכון בין שניהם?

אנו נגלה לכם סוד, רכישה אונליין של גופיות ספורט, חולצות או כל פריט לבוש ספורטיבי אחר לגמרי אפשריים. אבל כדי שהרכישה תהיה מדוייקת עבורכם, יש כמה פרטים שצריך לשים לב אליהם. אז תכירו את המומחים של חברת אולינדה לייבוא ושיווק של מוצרי ספורט, ריקוד ומחול גם באינטרנט, והינה הטיפים שלהם.

  1.     מידה

רכישה אונליין של גופיות ספורט, גוזיות, טייצים ובגדי גוף שונה מכל בגד אחר שתקנו אונליין, מכיוון שבמקרה הזה המידה חשובה לא רק בגלל המראה של הבגד על הגוף, האם הוא מחמיא לי?, אלא ההתאמה של הבגד לסוג הפעילות שאתם מבצעים. בחירת מידה של בגד למחול שונה מבחירת מידה של בגד לספורט וחשוב לשים על כך דגש. בחירת המידה המתאימה, תשפיע על חופשיות התנועה שלנו בתחום בו אנחנו פעילים ותהווה חלק מהזרימה של הגוף.

לכן, חשוב מאוד לרכוש את בגד הספורט בדיוק לפי המידות שלכם, כשבמרבית מאתרי האינטרנט תמצאו טבלת מדידות שמסבירה בדיוק כיצד נכון למדוד את הגוף לכל פריט לבוש.

  1.     הרכב הבד

בגדי ספורט מיוצרים מסוגים שונים של בדים ואף משילובים שלהם יחד, על מנת שייצרו את האפקטים הנכונים לגוף, ע"י אלסטיות, התנגדות, תמיכה ועוד. בהתאם לכך, ניתן למצוא קולקציות שונות המתאימות לאימונים השונים כגון, גופיות ספורט לאירובי והיפ הופ מול גופיות ספורט ליוגה או לפילאטיס. בפעילויות ספורט אנו ממליצים לרכוש ביגוד מבדים מנדפי זיעה, כמו מיקרופייבר, ספלקס, דרייפיט או מכותנה איכותית. להרכב הבד יש השפעה עצומה על הפעילות שלנו והוא משפיע עליה מאוד. 

  1.   סוג ומקום האימון

אז עוד רגע תוכלו לבצע את הרכישה, אחרי שבדקתם את המפרט של הרכב הבגד ואת המידות לפי הנחיות האתר, הכל מחכה לכם בסל הוירטואלי אבל... רגע לפני, אנו ממליצים לכם לחשוב על סוג האימון והפעילות שאתן מתכננות לבצע, על המיקום אם זה בסטודיו או בחוץ, על המטרות שלכן לאורך הדרך ועוד. אין צורך לתכנן את כל העתיד הספורטיבי שלכן, אלא רק לחשוב האם הבגד שאני קונה אכן מתאים לאימון שאני מתכננת לעצמי, כי לפעמים מכנסי היפ הופ נורא יפים וצבעוניים אך פחות מתאימים לאימוני יוגה וגופיות ספורט פחות מתאימות לאימון בחוץ בגשם. התאמה כזו תמנע את האכזבה בהמשך לאפשר לך ליהנות הרכישה שלך במקסימום.

  1.     ביישנות

לסיום טיפ קטן, בכתבה ציינו לא מעט נתונים ופרטים שהם חשובים לפני רכישה של בגדי ספורט וכושר, אך אם אתם לא בטוחים לגבי הפרטים הללו, או מתלבטים איך אנו יודעים אם הבד הזה מתאים לאימון? או אין לי איך למדוד את ההיקפים שלי וכדומה, אל תתביישו ופנו אלינו, בטלפון או במייל כי אנחנו כאן בשבליכם. בחנויות מתמחות, כמו אולינדה, נציגי שירות הלקוחות דוברי עברית, מומחים במתן סיוע בתחום ומחכים רק לכם. 

קרדיט תמונה:  אולינדה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים