חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה זה דיני עבודה

 

דיני עבודה הם מערכת של כללים וכללים המגינים על זכויותיהם וחובותיהם של העובדים. זכויות אלו כוללות חוקי שכר ושעות, חוקי אפליה עם מוגבלויות והגנות אחרות

 

דיני עבודה הם מערכת של כללים וכללים המגינים על זכויותיהם וחובותיהם של העובדים. זכויות אלו כוללות חוקי שכר ושעות, חוקי אפליה עם מוגבלויות והגנות אחרות.

ישנם היבטים ספציפיים רבים לדיני העבודה כגון שכר מינימום, תשלום שעות נוספות, חוקי אפליה, חוקי הטרדה מינית, בטיחות תעסוקתית והגנה על בריאות, חוקי עבודת ילדים (בין היתר).

דיני העבודה מתייחסים גם ליחסים בין מעסיקים לעובדים. הוא קובע מה על מעסיק לעשות כדי לשמור על סביבת עבודה בטוחה לעובדיו.

אם אתם מעסיקים, חשוב להכיר את חוק העבודה על מנת לעמוד בו. חוק זה מתווה את זכויות העובדים והמעסיקים. זה כולל איך לטפל במצבים שונים כמו אם עובד מרגיש שתנאי העבודה שלו לא בטוחים או אם הם מרגישים שהם לא מקבלים פיצוי הוגן בהשוואה לעובדים אחרים. חוקי העבודה מכסים נושאים רבים כולל תשלום שעות נוספות, שכר מינימום והגנות מפני אפליה במקום העבודה.

כאשר אתה שוכר עובד חדש, עליך לספק לו רשימה של הזכויות והחובות שלו וכן כל מידע רלוונטי לגבי מצב העסקתו כמו מדיניות החברה או הסכמים אחרים שעשויים להשפיע עליהם. עליך לספק מידע זה גם אם חל שינוי כלשהו בתנאי החוזה.

איך עורך דין דיני עבודה יכול לעזור לך

עורכי דין לדיני עבודה הם מומחים הפועלים להבנת התקנות המסדירות את יחסי העבודה.

עורכי דין לדיני עבודה עשויים לסייע לכם בחוקי שעות נוספות, תקנות שכר מינימום, תקנות שעות נוספות ותקנות נוספות העוסקות בזכויות המעסיקים והעובדים.

עורכי דין לדיני עבודה עשויים גם לספק עזרה אם אתה שוקל להגיש תביעות נגד המעסיק שלך בגין יחס לא הוגן או אפליה.

אם אתה מעסיק, ייתכן שתרצה לדבר עם עורך דין לדיני עבודה אם יש לך שאלות הקשורות לנוהלי העסקה שלך. עורכי דין אלה יכולים לעזור לעסק שלך לנווט בחוקי מקום העבודה ולהבטיח שאתה עומד בדרישות.

עורך דין דיני עבודה יכול לייעץ לך כיצד לטפל בנושאים שונים, כגון:

- כיצד לחשב שעות נוספות עבור העובדים שלך

- מה נחשב "זמן פיצוי ביום"

- כמה שעות עובד צריך לעבוד לפני שהוא זכאי לשעות נוספות

- מה נחשב "יום חופשה"

- כמה חופש עובדים צריכים לפני שהם חייבים להודיע על כוונתם לא לחזור

איך לבחור עורך דין לדיני עבודה

למרות שהיום מרחק הוא לא פקטור יותר מדיי בבחירת בעלי מקצוע שנותנים שירות מרחוק, ההמלצה היא להשתמש בעורך דין שנמצא באזור שלך כדי שיהיה יותר קל להיפגש על עיינים שקשורים במשפט. נכון שאפשר לשלוח מסמכים בדואר, במייל ובפקס, עדיין בהרבה מקרים נדרשים מסמכים מקוריים וחתימות מקוריות לכן יש צורך גם בפגישות פרונטליות כמו גם לצורך אימות

לכן כדאי שאם אתם נמצאים בצפון, תשתמשו בשירותי משרד עורך דין לדיני עבודה שנמצא בצפון, אם אתם במרכז את תחפשו עורך דין המתמחה בדיני עבודה שנמצא באיזור המרכז.

דבר נוסף שכדאי הוא לשאול חברים, מכרים אם הם מכירים מישהו או שהם השתמשו בשירותיו, כדאי לשמוע גם באיזה תיקים מדובר כי ישנם עורכי דין שמתמחים בנושאים מסויימים.

חפשו המלצות באינטרנט, תקראו פסקי דין שהיה מעורב בהם ותשאלו שאלות - עורך דין מנוסה ידע לענות ולכוון אתכם לבחירה הנכונה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים