חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך לפיקניק מושלם בסופ”ש

 

מתכוונים לצאת עם המשפחה או עם החברים לפיקניק בסוף השבוע? אם כן, כדי שהחוויה תהיה נעימה ומוצלחת מכל הבחינות כדאי לעשות כמה בדיקות מקדימות ולהצטייד במזון ובציוד הולם.

 

קודם כל - המקום

יש הרבה מאוד מקומות שבהם אפשר לצאת לפיקניק, כפי שאתם בוודאי יודעים. מבחינת המקום יש לשים לב להרכב המשתתפים, למשל אם ישנם ילדים שיוצאים איתכם לפיקניק שווה לבחור חורשה שקיים בה מתקן שעשועים ומשחקים, ואם רוצים משהו נחמד למבוגרים אפשר לבחור מקום השוכן ליד אתר היסטורי או ארכיאולוגי מעניין. מצד שני, אם אתם מתכוונים לצאת לפיקניק רומנטי בשניים העדיפו מקומות שבהם תוכלו למצוא פינות אינטימיות וחבויות מהעין, שבהן ניתן לפרוס את המחצלת ולפתוח את בקבוק היין. בכל מקרה חשוב מאוד לשים לב למזג האוויר באזור שבו מתכוונים לעשות את הפיקניק, בין אם מדובר בחוף הים, ליד נחל, במדבר וכיוצא בזאת.

ציוד שלוקחים לפיקניק

הציוד מתחיל קודם כל עם המזון, כאשר כל משפחה או זוג בוחרים כמובן בהתאם להעדפותיהם. כך למשל, יש אנשים שלעולם לא יוותרו על המנגל ויביאו איתם נקניקיות, כנפיים, שוקיים, שיפודים וסטייקים למיניהם. מצד שני יש את אלו המעדיפים ארוחות צמחוניות ויביאו עמם בצידנית גבינות, ירקות לסלט וכיוצא בזאת. באשר לציוד עצמו, כדאי מאוד שתהיה לכם מחצלת טובה או לפחות שמיכת פיקה, כיסאות נוח אם אתם מעדיפים לא לשבת על הקרקע, תרמוס שיש בו תה או קפה חם, או לחילופין פק"ל קפה שניתן להכין עימו משקאות חמים. עוד דבר שחשוב מאוד לא לשכוח הוא בלון גז 5 קילו או 2.5 קילו. מדובר בבלונים שאפשר להזמין אותם מספקיות הגז בעלויות נוחות והם מתאימים להרבה יציאות אל הטבע מבלי צורך להחליף את הבלון בחדש.

אטרקציות באזור

פעמים רבות הפיקניק הוא אתנחתא מהנה ורגועה בסוף השבוע שאותו משלבים ביחד עם אטרקציות נוספות. לכן כדאי תבדוק מה יש באזור שבחרתם, כמו למשל מסלולי טיול העוברים בינות לנופים מרהיבים, מוזיאונים וגלריות שאפשר לבקר בהם, פארקי שעשועים וכדומה, ואם הפיקניק הוא חלק מבילוי סוף שבוע בצפון או בדרום חשוב כמובן להזמין מראש את הצימר שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים