חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המקומות הכי רומנטיים לחופשה עם בן הזוג

 

כשזוג רוצה לצאת לחופשה, בדרך כלל הוא יבחר אחד משלוש האופציות הבאות: מקום שמציע שקט ושלווה, נופש וחופשה אמיתית של בטן-גב, מקום שמציע פעילויות אקסטרים מסוגים שונים או פעילויות אחרות, או שהוא יבחר מקום עם אווירה רומנטית. יש זוגות שיבקשו לשלב בין השלושה, קרי מקום רומנטי שכולל גם אפשרויות לנופש בטן גב או אפשרות לפעילויות שונות

 

כשזוג רוצה לצאת לחופשה, בדרך כלל הוא יבחר אחד משלוש האופציות הבאות: מקום שמציע שקט ושלווה, נופש וחופשה אמיתית של בטן-גב, מקום שמציע פעילויות אקסטרים מסוגים שונים או פעילויות אחרות, או שהוא יבחר מקום עם אווירה רומנטית. יש זוגות שיבקשו לשלב בין השלושה, קרי מקום רומנטי שכולל גם אפשרויות לנופש בטן גב או אפשרות לפעילויות שונות.

במאמר זה אנחנו נבחן מקומות לחופשה רומנטית בישראל. לשמחתנו, על אף שאנחנו חיים במדינה קטנה יחסית, עדיין יש לנו אפשרות ליהנות ממגוון רחב וגדול של מקומות בהם ניתן לנפוש, בין אם זה בסופי שבוע ובין אם זה במהלך השבוע. בין המקומות והאתרים, אנחנו יכולים למצוא גם אפשרויות לחופשה זוגית רומנטית, הכוללת בין היתר לינה במסגרת צימרים לזוגות וכן מסעדות אינטימיות ורומנטיות מסוגים שונים.

איך מארגנים חופשה רומנטית

ישנן דרכים שונות כיצד לארגן חופשה רומנטית. למשל, אפשר לקבוע אותה בזמן מתאים לכך. למשל, כאשר יש אירועים מיוחדים, כאלה שמאורגנים על ידי אנשים מסוימים או אירועים טבעיים (מטר מטאורים או דברים אחרים בסגנון), אפשר להחליט על יעד מרוחק, מבודד, אשר לא מגיעים אליו הרבה אנשים, בטח לא משפחות עם ילדים, אפשר ליצור חופשה כזו באמצעות טיול מיוחד בשטח, הזמנה למסעדה רומנטית או ארוחה אישית.

מעבר לזה, אנחנו יכולים גם להזמין צימרים לזוגות שיתאימו ספציפית לאווירה רומנטית. למשל, צימרים מול חוף ים, צימרים על קצה ההר, באתרים מבודדים ורומנטיים, אפשר גם למצוא צימרים לזוגות שמציגים את עצמם כסוויטות מיוחדות, רומנטיות אשר מוצעות לזוגות לחופשות מסוגים שונים.

מה המקומות הכי רומנטיים בישראל

בחלק זה של המאמר אנחנו נציג שורה של מקומות נחשבים בעיניי רומנטיים מאוד ולכן זוגות בוחרים להגיע אליהם לחופשות מעת לעת. מדובר על מקומות ספציפיים, וכן מדובר על ערים או יישובים, שחופשה בהם יכולה להיחשב כרומנטית מאוד.

למשל, עין כרם שליד ירושלים, נחשבת בעיניי רבים למקום מאוד רומנטי, בין היתר בזכות הבנייה הייחודית, הנופים והשקט מסביב. יש מי שבוחר להגיע לירושלים לחופשה רומנטית, בין אם זה בזכות האתרים ההיסטוריים והדתיים בעיר ובין אם זה בזכות הקסם הייחודי שיש בסמטאות הצרות ולשכונות מסוימות בעיר.

רבים גם בוחרים לנסוע למדבר בשביל ליהנות מחופשה רומנטית, שם אפשר ליהנות מאפשרות לשכור צימרים לזוגות במקומות מבודדים וכן ליהנות מטיולי שטח ואף לערוך קמפינג בלילה. זה נכון גם לגבי אזורים מסוימים בקצה השני של הארץ, באזור הכנרת, כאן אפשר לשכור צימרים לזוגות על חוף הים.

מקומות אחרים שנחשבים מאוד רומנטיים, הם יישובי רמת הגולן, בפרט בחורף, אז קריר אומנם, אך אפשר להנות מהחמימות של הצימר והאווירה המיוחדת השוררת ביישובים אלו, אשר ממוקמים בלב אזורי טבע מרהיבים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים