חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בנייה קלה - שיטת בנייה פופולארית לא רק בעולם אלא גם בארץ

 

כאשר משתמשים בבנייה קלה, מכינים במפעל את כל חלקי הבניין ולאחר שאלה מוכנים, מביאים אותם הישר לאתר הבנייה. לאחר מכן, מחברים את כל החלקים ותוך פרק זמן קצר, המבנה מוכן. עד כאן, הכל נשמע מושלם אך בשטח זה לא תמיד ככה. אם תהליך הבנייה לא יעשה כראוי, הרי שהתוצאות יהיו לא טובות

 

כאשר משתמשים בבנייה קלה, מכינים במפעל את כל חלקי הבניין ולאחר שאלה מוכנים, מביאים אותם הישר לאתר הבנייה. לאחר מכן, מחברים את כל החלקים ותוך פרק זמן קצר, המבנה מוכן. עד כאן, הכל נשמע מושלם אך בשטח זה לא תמיד ככה. אם תהליך הבנייה לא יעשה כראוי, הרי שהתוצאות יהיו לא טובות.

אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה וליישם את הטיפים שלנו לבנייה קלה.
מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

מה היתרונות של הבנייה הקלה?

מה הופך את הבנייה הקלה לשיטת בנייה מועדפת? אלו הם חלק מהיתרונות הבולטים:

-  קיצור זמן בנייה בהשוואה לבנייה קונבנציונלית מסורתית.

-  בידוד מעולה, תודות לשימוש בחומרים חדשניים.

-  יישום מהיר ופשוט של תשתיות כמו, מערכות חשמל, מים, אינסטלציה ומיזוג.

-  ניתן להוסיף קומה או חדר מבלי לבצע חריגה מהמשקל המותר.

-  בניה ירוקה ושקטה.

-  מבנים עמידים בפני רעידות אדמה.

בוחרים חברה לבנייה קלה

חברה המתמחה בבנייה קלה הבנייה תרכז תחחתיה את כל בעלי המקצוע השותפים לפרויקט. בדקו את שנות הניסיון שיש לחברה בתחום. אתם לא רוצים חברה שרק עכשיו התחילה אלא אתם רוצים חברה שיש לה ניסיון של לפחות 5 עד 10 שנים בתחום. כך תבטיחו שאנשי המקצוע מטעמה יעשה עבודה מקצועית ואיכותית.

לכו לראות פרויקטים שביצעה החברה

תסכימו איתנו שאין טוב ממראה עיניים. על כן, אל תתעצלו ובקשו לראות פרויקטים שבוצעו על ידי החברה. כך תוכלו להתרשם אישית מהעבודה. 

אל תתפשרו על איכות הבנייה ואיכות החומרים

חברה מקצועית תעשה שימוש בחומרים הטובים ביותר וכמו כן בשיטות לבנייה קלה שהינן מתקדמות. כך יהיה אפשר להבטיח שקט נפשי ולהנות ממבנה חזק ועמיד לאורך זמן. 

סכמו הכל בכתב מול החברה המבצעת

אם מצאתם חברה שיש עליה המלצות, שיש לה המון ניסיון והתרשמתם מהפרויקטים שהיא ביצעה, כעת הגיע הזמן לסכם את כל הפרטים בכתב. יש לרשום פרטים כמו זמן העבודה הצפוי, איכות החומרים והכי חשוב העלויות. חברה מקצועית תוציא לכם קובץ מסודר ובו יופיע הכל בצורה מפורטת ומסודרת.

הקבלן מטעם החברה צריך להיות בשטח בעת הבנייה

החברה צריכה לשלוח את הקבלן מטעמה, על מנת שזה יהיה נוכח בשטח בזמן הבנייה. הוא יפקח שהכל נעשה בצורה הטובה והמקצועית ביותר ולשביעות רצון הלקוח.

בדק בית לאחר בנייה

כאשר הבנייה הסתיימה, חשוב מאוד להזמין איש מקצוע שהינו מומחה לבדק בית. כך אפשר לבדוק שכל הבנייה נעשתה בצורה ראויה וטובה. הדבר יבטיח שבהמשך לא יתגלו ליקויים שונים. 

אחריות מלאה על העבודה

כל חברה שמכבדת את עצמה, תיתן לכם אחריות מלאה על כל העבודה. החברה צריכה להוציא לכם מסמך חתום ובו תפורט תקופת האחריות. כך תוכלו להיות הרבה יותר רגועים, שכן יש אחריות על העבודה ואם יתגלו ליקויים או פגמים, הם יתוקנו על חשבון החברה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים