חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”צריכים מתנה ליולדת? ככה תבחרו את המתנה המושלמת”

 

מי מאיתנו לא חיפש מתנה ליולדת? בישראל כמאמר השיר ”ילדים הם שמחה” , במדינה בה  ערך המשפחה  חשוב כל כך,  גם אני מצאתי עצמי מחפשת מתנה ליולדת לאחותי לגיסתי, לחברה

 

מי מאיתנו לא חיפש מתנה ליולדת? בישראל כמאמר השיר "ילדים הם שמחה" , במדינה בה  ערך המשפחה  חשוב כל כך,  גם אני מצאתי עצמי מחפשת מתנה ליולדת לאחותי לגיסתי, לחברה. ורציתי שהמתנה ליולדת  תהיה מקורית אבל גם שימושית,  כזאת שתעזור לה כעת ובעתיד גם לאם לתינוק. היה חשוב לי להביא מתנה ליולדת שלא תיראה כמו שאר המתנות שקיבלה , שהמוצרים יהיו שונים ממה שקיבלה המשפחה עד כה שלא ייאלצו להחליף,להחזיר ולטרוח.

אז למצוא כזאת  מתנה ליולדת הייתה משימה לא פשוטה...שאני בטוחה שהנכם מזדהים איתה  ולהביא גיפט קארד זה לא אישי וקצת מטריח.  ואז הגעתי למתנות ליולדת במגוון גדול מהמותג ליטל פינגיוון ואיזו הקלה.באתר מבחר מתנות ליולדת כזה  שמאפשר התאמה אישית. מתנה ליולדת שתתאים לה ולצרכיה ושתגיע עד אליה במיוחד בזמני קורונה ותשמח את ליבה ואת המשפחה כולה.חבילות הפינוק ליולדת , מאד מרשימות, ניכר שהשקיעו בהן מחשבה.  החבילות כוללות  ארבעה פריטים נדרשים  לחדר התינוק:שק שינה  המותאם לעונות המעבר ,סדין תואם למיטה ומד טמפרטורה ולחות דיגיטלי . החבילות מאד שימושיות, מותאמות לכל עונות השנה  ובמבחר צבעים רב.

מתנות ליולדת במגוון גדול מהמותג ליטל פינגיוון מתמחים במוצר מדליק: שקי שינה לתינוקות לשינה בטוחהבאתר טיפים רבים לשינה בטוחה שכדאי שכל הורה יכיר . שקי השינה של ליטל פינגווין הם החלופה המושלמת לשמיכות עבור התינוק שלכם. שימוש בשקי שינה מונע מהתינוק למשוך את השמיכה מעל פניו ולהסתבך בתוכה. בנוסף, שקי שינה מונעים מהתינוק לבעוט בשמיכה ולהתקרר במשך הלילה.   שקי שינה הם נעימים וצבעוניים מקלאסי, to go ועד באנדל בהם התינוק מתכרבל רגוע ונרדם. 

מתנה ליולדת נהדרת אחרת  היא אביזרים לחדר התינוק, או לחדר האמבטיה ,כך תוכלו לעזור למשפחה, המתהווה או המתרחבת בעוד פריטים שחשוב שיהיו להם,  ניתן לבחור במשטחי החתלה, מצעים לתינוק ועד במדבקות קיר לבביות.  ולסיום לטקס הרחצה היומי תוכלו לעטוף את התינוק בחלוקים קטנטנים שמגיעים עם כפפות מותאמות לתינוק או במגבות רכות למגע. 

תוכלו לבחור בחיתולי הטטרה שמשמשים לכל מטרה החל מעטיפת התינוק ועד ניקוי הפנים שכן הם עשויים רך למגע שסופג בצורה מקסימאלית, ולכן הוא מתאים למגוון רחב של שימושים.

כדי שליולדת יהיה כמה שיותר נוח, גם אם זאת לידה ראשונה

או שלישית היא תוקיר תודה על שנת לילה טובה  שכן כך המשוואה עובדת התינוק ישן שווה האם ישנה. במתנות ליולדת במגוון גדול מהמותג ליטל פינגיוון,  תמצאו מבחר עזרי שינה לתינוקות מבי .ZAZU: החל מפינגווינים מוזיקליים ועד מקרן כוכבים מדליק, מנורות לילה, צעצועים רכים ועוד.  ויש גם מכשיר רעש לבן שבו הצלילים הרציפים והאחידים ידמו לתינוק את חוויית הרחם ויסייעו לשינה איכותית ורגועה יותר שלו.

מוזמנות ומוזמנים  לבקר באתר,להשתתף בבלוג, להתרשם מהטיפים לשינה בטוחה והמידע . ותמיד, אבל תמיד, תוכלו לבחור גם כאן בגיפט קארד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים