חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התקנת מזרקה בפרויקט יוקרה – פרטי או ציבורי

 

כל מי שניסה אי פעם לתכנן פרויקט בסדר גודל של כמה בתים, כמה בניינים, שכונה וכיו”ב, או אפילו לבנות בית פרטי יוקרתי וגדול, יודע שיש אינספור פרטים, אם לא יותר, לקחת בחשבון. כל פרט בפני עצמו, ואז כל פרט ביחס לשכניו, וביחס לתמונה הכללית

 

כל מי שניסה אי פעם לתכנן פרויקט בסדר גודל של כמה בתים, כמה בניינים, שכונה וכיו"ב, או אפילו לבנות בית פרטי יוקרתי וגדול, יודע שיש אינספור פרטים, אם לא יותר, לקחת בחשבון. כל פרט בפני עצמו, ואז כל פרט ביחס לשכניו, וביחס לתמונה הכללית. טכנית, וויזואלית, כלכלית, תחזוקה, הקמה, הכול, ומעבר, שכן כל נושא מתחלק לתתי-נושאים, ודורש מומחים. התקנת מזרקה היא לא דבר שונה, אך בד בבד היא שונה, ואפילו שונה מאוד.

לא משנה מה הפרויקט שלכם, ומהו סדר הגודל שלו, ישנם כמה אלמנטים בעלי השפעה רחבה יותר על הפרויקט. מזרקות עומדות בראש הרשימה, ופרויקט עם מזרקת מים הוא פרויקט ברמה אחרת, בסטייל אחר, משהו יוצא דופן.

למה להתקין מזרקה בפרויקט שלי:

דבר ראשון, אנחנו מאמינים שאם אתם קוראים את השורות הללו, אתם כבר יודעים איפה שהוא בתוככם שאתם רוצים מזרקה בפרויקט. הרי הרעיון עלה כי אתם בעצמכם ראיתם מזרקות אחרות, בפרויקטים אחרים, ואתם יודעים את הערך הוויזואלי שלהן. ובכל זאת – בואו נפרוט את המציאות לפרוטות:

  • יוקרה – לא בהכרח יקר, אך בהחלט יוקרתי, מזרקות נותנות ארומה לחלל, תחושה מסוימת, ובעיצוב הנכון יכולות ממש להקפיץ את המרחב, בין אם מדובר במרחב ציבורי כמו פארק או כיכר עיר, ובין אם מדובר בעסק פרטי, או כל מרחב אחר.
  • אסתטיקהמזרקה שעוצבה נכון ומוקמה נכון יכולה לחבר את שאר האלמנטים שסביבה, ולהביא את כל המרחב להרמוניה אסתטית. היא פותרת בעיות אסתטיות רבות בשטיפה אחת של מים, בעיקר, אך לא רק, כי היא נוף חי, ועם מים, אלמנט שמדבר אלינו, בני האדם, למקומות עמוקים במיוחד.
  • הגשמת חלום – אם אתם יזמים בלב, אתם יודעים שפרויקט טוב הוא קודם כל פרויקט שכשאתם חושבים עליו, בטח בהתחלת היוזמה, הוא פותח לכם את הלב. בלי האנרגיה הזו, של הלב המתרגש, אין את הכוח הדרוש כדי לייצר תנופה ועוצמה, שהם הכרחיים להקמת פרויקטים גדולים. אז אם אתם רוצים שמזרקה תהיה חלק מהפרויקט, זה לבדו יכול להספיק כיתרון.

כל מזרקה, קצת אחרת

בישראל יש לא מעט מזרקות, אשר מעבר להיותן יפות ומיוחדות, ומשפרות את המרחב בו הן נמצאות, הן יכולות לתת לכם השראה.מגוון העיצובים והטכנולוגיות מאפשר לכם לייצר משהו ייחודי לגמרי, יפה, יוצא דופן, ומושך את העין. מזרקות מוזיקליות למשל, הן אטרקציה מיוחדת במרחבים ציבוריים, ופסלי מים יכולים להיות משהו מיוחד גם בבית פרטי.

גני אירועים רבים גם הם בוחרים להקים מזרקות, ואפשר להתאים אותן לא רק במראה הקלאסי של אבן ופסל, אלא בצורות ייחודיות ובהתאמה אישית. מזרקות מעגליות ונעות, מזרקות משטח יבש, סילוני מים, נביעות מים, תוכלו לייצר סביבה ייחודית עם מים, ולקבל פרויקט מהמם משלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים