חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השוואת ביטוח נסיעות חול- איך תעשו את זה נכון?

 

אם אתם מתכננים טיול בחו”ל, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם מתכננים רבות את המקומות שבהם תבקרו, את בתי המלון שבהם תלונו, את המסעדות שבהם תאכלו ועוד. חשוב מאוד שתדעו שבכדי להפוך את הטיול שלכם לכמה שיותר בטוח, עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחול

 

אם אתם מתכננים טיול בחו"ל, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם מתכננים רבות את המקומות שבהם תבקרו, את בתי המלון שבהם תלונו, את המסעדות שבהם תאכלו ועוד. חשוב מאוד שתדעו שבכדי להפוך את הטיול שלכם לכמה שיותר בטוח, עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחול. ביטוח הנסיעות המדובר חייב להתאים לאופי הטיול שלכם. כיום יש סוגים שונים של חופשות לרבות חופשות סקי, חופשות לאחר צבא, חופשות תיירותיות ועוד. המטרה של ביטוח נסיעות היא לאפשר לכם להתמקד אך ורק בטיול שלכם מבלי לחשוש משום דבר. בכדי לבחור את הביטוח המתאים לכם ביותר, כדאי מאוד שתבצעו השוואת ביטוח נסיעות חו"ל בקרב חברות הביטוח המובילות ביותר.

ביטוח נסיעות לחול- מה הוא מכסה?

בכדי לבחור ביטוח נסיעות לחול, חשוב מאוד שתבררו מה כל ביטוח מכסה. ישנם סוגים שונים של ביטוחים וכל פוליסת ביטוח מציעה כיסויים אחרים. הביטוח הסטנדרטי יהיה לרוב ביטוח שיכסה אתכם מבחינה בריאותית. חשוב להבין כי גם אם יש לכם ביטוח בריאות בארץ, הוא הרי לא תקף בחול ועל כן, אם יהיה לכם צורך בטיפול רפואי בחול מכל סיבה ולא יהיה לכם ביטוח, הוצאות הטיפול יכולות להיות גבוהות מאוד. ביטוח נסיעות לחול יכלול גם עזרה ראשונה במקרה של שברים ולא פעם גם חילוץ במקרה שבו נתקעתם במקום שבו אין גישה להגיע אליו. החילוץ מתבצע על ידי מסוק. ביטוח נסיעות לחול יכול לכלול במקרים חמורים מאוד גם הובלה של מנוח שנפטר בעת הטיול ומעוניינים לקבור אותו בישראל.

מה עוד מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל?

מלבד הדברים הללו, ישנן פוליסות ביטוח אשר כוללות גם מקרים של אובדן כבודה או ביטוח בשל ביטול טיסה. אין ספק שחשוב לברר מראש אודות ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה מחיר שכן, לעיתים מסיבות שלא קשורות אליכם, אתם נדרשים לבטל את הטיסה ואם לא יהיה לכם ביטוח מתאים גם למקרה הזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים לא מעט כסף על ביטול הטיסה שלכם. מלבד זאת, אם אתם מתכננים טיול אקסטרים, חשוב מאוד שתתאימו את הביטוח שלכם לטיול מעין זה, גם אם הוא יהיה יקר יותר מכיוון שהוא קפדני יותר, הרי שבהחלט לא כדאי לכם לוותר על ביטוח מעין זה. כיום ניתן למצוא גם מסלולי ביטוחים מובנים המתאימים לטיולי סקי, טיולים במזרח לאחר צבא ועוד.

בכדי להשוות ביטוח נסיעות לחול, חשוב מאוד לבחור באתר אינטרנט המציע השוואת מחירי ביטוח נסיעות בהתאם לכל הפרמטרים החשובים לכם, בין כל חברות הביטוח המובילות ביותר בשוק כיום. אתר אמין המציע השוואת מחירים יסייע לכם למצוא את ביטוח הנסיעות המשתלם לכם ביותר בכל היבט אפשרי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים