חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בחירת דירה חדשה, איך עושים זאת נכון?

 

עבור זוג צעיר המתחיל את חייו המשותפים יחד ישנם מספר צעדים משמעותיים במיוחד שישפיעו על העתיד. אחד מהצעדים הללו הוא ההחלטה לרכוש את הדירה הראשונה, זו שבה ישתקעו למשך השנים הראשונות או יותר ואולי אפילו זו שבה יגדלו ילדיהם הקטנים

 

עבור זוג צעיר המתחיל את חייו המשותפים יחד ישנם מספר צעדים משמעותיים במיוחד שישפיעו על העתיד. אחד מהצעדים הללו הוא ההחלטה לרכוש את הדירה הראשונה, זו שבה ישתקעו למשך השנים הראשונות או יותר ואולי אפילו זו שבה יגדלו ילדיהם הקטנים. החלטה גדולה כל־כך דורשת בחינה קפדנית של כל צורכי הזוג, הנוכחיים והעתידיים, לצד התקציב שיש ברשותם. כמו כן יש להחליט היכן לרכוש את הדירה החדשה בהתאם לכל השיקולים הללו. אם כך, איך בכל זאת בוחרים היכן לקנות דירה חדשה? 

סביבת המגורים

בחירת המיקום שבו תהיה דירתכם החדשה צריכה להיקבע בין השאר על־פי סביבת המגורים. עבור זוג צעיר המתכנן להביא ילדים, יהיה זה אידאלי לרכוש דירה במקומות שבהם ישנם עוד משפחות צעירות ומוסדות לימוד לגילאים שונים. רכישת דירה במודיעין מתאימה מאוד למשפחות בתחילת דרכן, משום שיש בה חיי קהילה עשירים ומוסדות תרבות וחינוך חדשים. אחד הפרויקטים ששם דגש על הצרכים של משפחות צעירות הוא פרויקט CROWN מודיעין של דונה בשכונת מורשת החדשה. בעת הקמת הפרויקט שולבו והוקמו מוסדות לימוד ותרבות יעודיים לתושבי השכונה, כמו גם פארקים ירוקים רחבי ידיים שבהם יוכלו הילדים לשחק בהנאה כל זאת כדי לשלב בין חיי תרבות וספורט חיי השגרה של עבודה וחינוך.

גודל הדירה

בניגוד לימי הרווקות שבהם ניתן להסתפק בחדר קטן בדירת שלושה שותפים, כאשר אנו מתחילים את חיי המשפחה נחוץ מרחב גדול יותר שיאפשר לנו להרחיב את משפחתנו עם הזמן. רכישת דירה במקומות כמו אשקלון, עפולה ומודיעין מאפשרת לכם ליהנות מדירה גדולה ומרווחת יותר ממה שהייתם רוכשים לו הייתם מתגוררים במרכז הארץ. כך לא תיאלצו לחפש מקום חדש להתגורר בו רק מפני שאתם מצפים לילד נוסף. 

בפרויקט החדש של דונה במודיעין תוכלו לבחור את הדירה המושלמת עבורכם מתוך מגוון אופציות. תוכלו להתגורר במגוון אפשרויות דיור, החל מדירות של שלושה או ארבעה חדרים ועד דירות פנטהאוז עם חמישה או שישה חדרים עם מרחב רב ומרפסות גדולות לשבת בהן בחיק המשפחה. למי שמעדיף להיות קרוב יותר לקרקע יכול לבחור בדירת־גן פסטורלית. המבחר עצום ומגוון כך שתוכלו לבחור את גודל הדירה המושלמת עבורכם ועבור משפחתכם. 

קרבה לתשתיות

פרט נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא הנגישות לתחבורה ציבורית, הגישה לכבישים בינעירוניים והיכולת להתנייד בקלות לצורכי עבודה, פנאי או כל צורך אחר. פרויקט המגורים של דונה במודיעין מציע גישה קלה לשניים מצירי התנועה המרכזיים בארץ – כביש 1 וכביש 431, המעניקים גישה נוחה לשאר חלקי הארץ. בנוסף, תוכלו להגיע בקלות לכל הצירים המרכזיים בעיר עצמה לצד תחושת פרטיות ונוחות שמעניקה שכונה יוקרתית. 

עיצוב אדריכלי מוקפד וחדשני

הדירה החדשה שלכם תהיה מקום שבו תבלו זמן רב עם ילדיכם וכדי שתוכלו ליהנות מנוחות מרבית ואיכות חיים גבוהה, יש להקפיד על קניית דירה המציגה בנייה באיכות הגבוהה ביותר לצד מפרט טכני עשיר. בפרויקט הדירות של דונה במודיעין, הבנייה והעיצוב נעשו בשילוב עם החומרים האיכותיים ביותר, תוך הקפדה על העסקת אנשי מקצוע מיומנים. תוכלו לבחור ריצוף מרשים מתוך חמישה גווני פורצלן, בחדרי האמבטיה תמצאו אסלות תלויות בעיצוב מודרני והזכוכיות במרבית החלונות כוללים זכוכית בידודית המבודדת את הדירה מפני מזג האוויר החם או הקר. 

רכשו דירה בפרויקט בנייה מוביל

רכישה בפרויקט בנייה מאפשרת לכם לקבל דירה חדשה לעומת קניית דירה יד 2. אך חשוב לבדוק כי פרויקט הבנייה מתבצע ידי חברת בנייה אמינה, בעלת ותק רב בתחום ומספר פרויקטים מצליחים מאחוריה. חברת דונה עונה בדיוק על הצרכים הללו כאשר הקימה אלפי יחידות דיור בעיר מודיעין בפרט ושלל פרויקטים של דירות מגורים בשאר רחבי הארץ, במרכז, בדרום או בצפון. כך תוכלו להיות רגועים שקיבלתם את הדירה ברמה הגבוהה ביותר.

קרדיט התמונה: דונה במודיעין

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים