חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחסום פלסטיק - כמה פשוט, ככה יעיל

 

כששומעים את המילה מחסום זה מעלה לנו כל מיני אסוציאציות - מחסום משטרתי בכביש, מחסום במעברים בין גבולות, מחסום בכניסה לבניין מגורים, מחסום במקום אליו הכניסה אסורה, מחסום בכניסה לחניה ועוד

 

כששומעים את המילה מחסום זה מעלה לנו כל מיני אסוציאציות - מחסום משטרתי בכביש, מחסום במעברים בין גבולות, מחסום בכניסה לבניין מגורים, מחסום במקום אליו הכניסה אסורה, מחסום בכניסה לחניה ועוד. 

חלקנו אולי חושבים שמחסום הינו דבר יקר שדורש איש מקצוע לצורך התקנתו (כמו במקרה של מחסום חשמלי) אך לא תמיד זה חייב להיות כך. במקרים רבים, בעיקר כאשר הצורך הוא זמני, ניתן להשתמש במחסום פלסטיק פשוט שעושה את העבודה באופן יעיל.

אז מה זה בעצם מחסום פלסטיק?

מחסום פלסטיק הינו מוצר בטיחות המשמש גם כמחסום נייד וגם כגדר. ניתן למצוא אותו במרבית המקרים באזורי עבודה ותפקידו לתחום שטחים באופן זמני ולהתריע על מפגעים. על פי חוק, כאשר מתבצעות עבודות באזור בו עוברים כלי רכב או הולכי רגל (כבישים, שבילים, מדרכות, פארקים וכו’) יש לסמן ולתחום את אזורי העבודה ולהתריע על מפגעים אפשריים (למשל בור) על מנת שמי שלא צריך להיות שם לא יעבור שם ועל ידי כך למעשה לשמור על בטיחותם של העוברים במקום.

שימושים אפשריים נוספים - תיחום או חסימת חניות בחניונים, חסימת כבישים לצורך עצירת מכוניות לביקורת, ניתוב כלי רכב בחניה והכוונת הולכי רגל באירועים או אתרי בילוי שונים.

יתרונות של מחסום פלסטיק

  • מעצם היותם עשויים פלסטיק, המחסומים אינם מוליכים חשמל ולכן יש להם עדיפות במקומות בהם מתבצעות עבודות חשמל.
  • המחסומים עשויים מחומר קשיח ועמידים לאורך זמן. 
  • החומר ממנו עשויים המחסומים הינו קל משקל, מה שמאפשר לנייד אותם בקלות ובמהירות.
  • המחסומים לרוב מאופיינים בצבעים בוהקים (לדוגמא אדום) ומצוידים במחזירי אור, מה שמאפשר להבחין בהם היטב גם מרחוק וגם בתנאים בהם הראות או התאורה אינן אופטימליות.
  • אין הגבלה על מספר המחסומים שניתן להציב אחד ליד השני על מנת לתחום שטחים. ניתן לחבר ביניהם באמצעות מחברים ייעודיים.
  • בהתאם לדרישת הלקוח, קיימת אפשרות להתקין על המחסום אביזרים נלווים כגון שלטים, תמרורים ונצנצים סולאריים. כמו כן ניתן להוסיף גרפיקה.
  • בנוסף למחירו הנמוך יחסית, מחסום הפלסטיק אינו דורש תחזוקה מיוחדת (בניגוד לגדרות ברזל למשל).
  • הרגליים עליהן מונח המחסום פלסטיק ניצבות ב 90 מעלות למחסום כאשר הוא עומד והן יכולות להסתובב, מה שמאפשר חיסכון במקום בעת אחסון המחסומים.

 

לסיכום
מחסום פלסטיק הוא אמצעי הבטיחות האולטימטיבי כאשר צריך לבצע חסימה, תחימה או הפרדה באופן זמני. מחירו הנוח, משקלו הקל, יציבותו, עמידותו, נראותו ותפעולו הפשוט הופכים אותו לאחד המחסומים המומלצים בשוק.

 קרדיט תמונה: ארבל שטראוס

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים