חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה זה אומר חוק רישוי עסקים ואיך זה קשור אליכם? 

 

נמאס לכם להרוויח X כסף בחודש? מנסים למצוא את הפתרון ואת הדרך להרוויח יותר? אם כך, ברור מדוע התחלתם לחשוב ברצינות על הקמת עסק

 

נמאס לכם להרוויח X כסף בחודש? מנסים למצוא את הפתרון ואת הדרך להרוויח יותר? אם כך, ברור מדוע התחלתם לחשוב ברצינות על הקמת עסק. מה שכן, חשוב להבין שלא תמיד הקמת עסק זה רק לשבת מול המחשב ולשלוח מיילים, כי בפועל יש עסקים שדורשים מאתנו גם התעסקות אחרת. למשל, אם החלום שלכם הוא להקים מסעדה, אתם חייבים לעשות את הדברים בצורה חוקית, והכול בהתאם לחוק של רישוי עסקים. במילים אחרות, אם באמת תקימו את מפעל הפלסטיק הגדול שעליו אתם חולמי ואם תעשו זאת ללא רישיון, אתם תעברו עבירה חמורה על החוק שתוביל לעונשים בהתאם. לכן, עוד לפני שתחליטו האם אתם יכולים ורוצים להתעסק בהגשמת החלום להקמת העסק, כדאי יהיה לדעת האם אותו חוק של רישוי עסקים רלוונטי גם במקרה שלכם. 

חוק רישוי עסקים – למי זה רלוונטי? 

חוק רישוי עסקים מתייחס לאינספור עסקים בישראל, שכן בפועל, מדובר על לא פחות ממאה תחומים שבהם העסקים נדרשים לפעול עם רישיון. לכן בהחלט יכול להיות שגם העסק שלכם צריך רישיון כזה, ומשמעות הדברים היא שהשלב הראשון בדרך לקבלת הרישיון הוא לעשות בירורים. האם אתם צריכים רישיון? האם אתם צריכים לפנות אל גורמים שונים ומורכבים כמו המשרד לאיכות הסביבה? האם אתם צריכים לקבל גם אישורים ממכבי אש? והאם אתם צריכים לשלוח גם אינספור מסמכים למשטרה? האמת היא, שככל שתדעו יותר פרטים על החוק של רישוי עסקים, אתם תרגישו שאתם הולכים לאיבוד. אומנם מטרת החוק היא לדאוג לאזרחים ולציבור ולוודא שהכול מתנהל כשורה, אך בפועל אנחנו רואים שלא פשוט להתמודד עם העניין הזה. למעשה, הוצאה של רישיון עסק עלולה לקחת הרבה יותר מידי זמן וגם להיות מייאשת ביותר, כך שטוב לדעת שיש מי שיוכל לעזור לכם בעניין הזה. 

אל מי באמת כדאי לכם לפנות? 

חוק רישוי עסקים נועד לוודא שעסקים שונים פועלים בצורה נכונה, חוקית ובהתאם לכללים שעליהם הוחלט. הבעיה היא שמעורבים בעניין כל כך הרבה גופים וגורמים, עד כי זה עלול להיות קצת קשה. איזה מסמכים צריך לשלוח? מתי? באיזה סדר ותוך כמה זמן תוכלו לקבל את הרישיונות הנדרשים לכם? על מנת שתוכלו גם אתם, כפי שעשו אחרים, לקצר את התהליך הזה, כדאי יהיה לפנות אל חברה שמבינה בתחום הזה. אותו חוק רישוי עסקים עלול להיות מורכב ולכן, אם אתם יכולים לפנות אל חברה שזו בדיוק המומחיות של אנשיה, למה שלא תעשו זאת? בעזרת אנשי מקצוע מנוסים ומובילים תוכלו להיות בטוחים שאתם מגישים את המסמכים בצורה הנכונה ובלי להסתבך לחינם. השירות כולל ליווי עד לרגע שבו תקבלו את רישיון העסק הנדרש לכם, אז למה שלא תפנו אל חברה מקצועית מהתחום הזה עוד היום? 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים