חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סמארטפונים 2021 - מכשירי הסלולר שמגיעים השנה

 

מכשירי הסמארטפון הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, כזה שיש קושי רב להתארגן ולהסתדר בלעדיו. אנחנו רגילים לנהל כמעט כל פן בחיינו, כולל הפן החברתי, דרך מסך הטלפון השלנו, שמשמש גם לארגון החיים, לבידור, לביצוע רכישות ולשימוש באלף ואחד סוגים שונים של אפליקציות מועילות

 

מכשירי הסמארטפון הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, כזה שיש קושי רב להתארגן ולהסתדר בלעדיו. אנחנו רגילים לנהל כמעט כל פן בחיינו, כולל הפן החברתי, דרך מסך הטלפון השלנו, שמשמש גם לארגון החיים, לבידור, לביצוע רכישות ולשימוש באלף ואחד סוגים שונים של אפליקציות מועילות. 

חסידי הטלפונים החכמים בדרך כלל מתחלקים לאלה שאוהבים יותר את השימוש באנדרואיד, ולעומת זאת את אלה שלא יכולים לוותר על האייפון שלהם. חסידי האייפון בדרך כלל מקפידים לשמור נאמנות למוצרים של חברת אפל, וטוענים כי מדובר במכשירים הטובים ביותר. לעומת זאת, צרכנים רבים מעדיפים את הנוחות של השימוש במערכת ההפעלה של גוגל, ואת העובדה כי ניתן לסנכרן בקלות את מכשיר הטלפון החכם שלהם למערכות אחרות של גוגל, כמו ג’ימייל למשל. 

 מה צפוי לנו בשנת 2021?

בין אם אתם משתייכים לחסידי אנדרואיד או אפל, שנת 2021 צפויה להיות שנה מרגשת, בה ייצאו לשוק מכשירים חדישים של מיטב יצרניות הטלפונים, כולל מכשירים חדשים של סמסונג ואפל, שמובילות את מדד הפופולריות בקרב משתמשים בישראל. 

הדגם החדש ביותר של אפל נקרא iPhone 12, שמהווה את השיא של סדרת הטלפונים של החברה, מבחינת יוקרה ותכונות. עיקר החידושים בגרסה החדשה של האייפון יתמקדו בשיפור יכולות הצילום של המכשיר, כולל אפשרות לצלם במצב לילה מיוחד, שמאפשר לקבל תמונות איכותיות גם בתנאי תאורה חלשים. בנוסף לכך, אפל תמיד מקפידה לחדש בכל גרסה חדשה של טלפון שהיא מוציאה לשוק, וגם בגרסה החדשה ישנם שיפורים רבים למערכת ההפעלה מבחינת נוחות השימוש וממשק המשתמש, וכן שיפורים טכנולוגיים נוספים שמעמידים את המוצר בחזית הטכנולוגיה של עולם הטלפונים החכמים. 

גם חברת סמסונג, שהיא המתחרה הבולטת של אפל בשוק הטלפונים בישראל, מוציאה את מכשיר הגלקסי S21. סמסונג מקפידה לחדש בכל דור חדש של טלפונים שהיא מוציאה, וב-S21 החידושים באים לידי ביטוי במסך איכותי עם תצוגה מרשימה, בשיפור ביכולות הצילום, בעיצוב מרשים וגם בסוללה חזקה יותר, לעומת הדורות הקודמים של משפחת הגלקסי. 

חברה נוספת שכדאי לשים אליה לב בשנת 2021 היא Xiaomi. מדובר בחברה סינית, שמקפידה להוציא מכשירים איכותיים במחירים נוחים יותר לכיס, לעומת המכשירים של אפל וסמסונג. ל-Xiaomi יש את סדרת Mi, שהיא סדרת הדגל שלה, והטלפון החדיש ביותר בסדרה זו נקרא 10T. שיאומי מציעה טלפונים חכמים עם מעבדים עוצמתיים, שמאפשרים פעילות מהירה וחלקה של המכשיר, עיצוב מוקפד, סט של מצלמות איכותיות וממשק משתמש נוח מאוד. מכיוון שסביבת המחירים של שיאומי היא נמוכה יותר, מדובר באחד מהטלפונים המשתלמים ביותר והכדאיים בשוק ברמת המחירים הזו. 

איפה הכי כדאי לרכוש סמארטפון חדש?

יש כמה אסכולות גם לגבי השאלה היכן הכי טוב לקנות סמארטפון חדש. רבים מעדיפים את האפשרות של להזמין את המכשיר החדש שלהם מחו"ל, מה שמאפשר במקרים רבים לשלם פחות ולקבל מוצר איכותי ביותר, כפי שרוצים. לעומת זאת, לא מעט ישראלים מרגישים נוח יותר לרכוש טלפון חכם חדש בחנות בישראל, כדי לקבל ייעוץ בחנות וגם כדי שתהיה כתובת ברורה יותר בכל מה שקשור לתיקונים ולנושא האחריות על המכשיר. כאשר מבצעים את הקנייה בתוך חנות טלפונים, ניתן להיעזר בייעוץ המקצועי של צוות החנות, אם אתם לא בטוחים מראש מהו המכשיר שאתם מעוניינים לקנות. בנוסף לכך, קנייה בחו"ל יכולה להשתבש במהלך המשלוח, או להיעלם בדואר, לכן יש לקנייה בחנות טלפונים מקומית יתרונות לא מעטים, בין אם אתם מעריצי אפל או אנדרואיד מושבעים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים