חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור את מכונת הגילוח המתאימה ביותר?

 

אם בעבר, הנאמנות לסכין הגילוח הייתה ”חד” משמעית, הרי שבשנים האחרונות עוברים רבים לשימוש במכונות הגילוח ונוטשים את שיטת הגילוח המסורתית לטובת השיטה הטכנולוגית, החדשנית והמותאמת אישית

 

מאת מערכת www.finder.co.il

אם בעבר, הנאמנות לסכין הגילוח הייתה "חד" משמעית, הרי שבשנים האחרונות עוברים רבים לשימוש במכונות הגילוח ונוטשים את שיטת הגילוח המסורתית לטובת השיטה הטכנולוגית, החדשנית והמותאמת אישית. הביקוש העולה למכונות הגילוח הביא את חברות הענק לפתח ולשווק מגוון רחב של מכונות המותאמות להעדפות ולצרכים השונים של הלקוחות ובכל יצרו חוויית גילוח נעימה יותר, מהירה, פשוטה וניידת.

במרוצת השנים, הפכה מכונת הגילוח להכרחית עבור רבים, בזכות יתרונותיה הרבים בהשוואה לסכין הגילוח: יכולת השימוש בה בכל מקום (גם בדרכים), מהירות הגילוח, נוחות השימוש, אופן המגע של המכונה עם העור ותווי הפנים, גמישות הסכינים ותנועתם, מגוון הפונקציות המוצעות במכונה ועוד.

אם גם אתם החלטתם לשחרר את סכין הגילוח ולעבור למכונה, חשוב שטרם בחירתכם בה תבחנו מספר קריטריונים שיסייעו לכם לקבל החלטה נכונה בעת בחירת מכונת גילוח:

מספר ראשים – כמות הראשים המוצעים במכונות השונות נעה בין ראש אחד לשלושה. ההעדפה למספר הראשים הינה אינדיבידואלית, כאשר לכל כמות ראשים מוצעת ישנם יתרונות משלה. 

מכונה עם ראש אחד הינה קומפקטית יותר והשימוש בה מאפשר פעולת גילוח ממוקדת וגישה נוחה לרוב אזורי הגילוח.  

מכונה עם שני ראשים פחות נפוצה והיתרונות הבולטים שלה הם הקומפקטיות והאפשרות להתנייד איתן ולהשתמש בהן גם בדרך.

מכונות עם שלושה ראשים נפוצות יותר ומאפשרות גילוח של שטח פנים גדול יותר ובזמן קצר יותר. אלו מכונות יעילות מאד, אשר מתאימות במיוחד לאזורי הגילוח הקשים והרגישים יותר כדוגמת הסנטר והצוואר. 

קוצץ פאות – אחד האזורים בפנים הדורשים תשומת לב יתרה הוא אזור הפאות. כשמשתמשים בסכין גילוח קל יותר לסדר את צורת הפאות או לעצב את צורת הזקן בכל גילוח, אך בשימוש במכונה הדבר שונה. לכן, מכונות רבות כוללות גם Trimmer (קוצץ זקן ופאות), המאפשר את עיצובם של הפאות והזקן בקלות. מומלץ מאד שלא לוותר על פונקציה זו במכונה אותה מעוניינים לרכוש.

גילוח רטוב ועמידות למים – גילוח באמצעות סכין גילוח הינו לרוב גילוח על עור רטוב ולח, באמצעות ג’ל או קצף גילוח ההופכים את הזיפים לרכים יותר. לעומת זאת, הגילוח באמצעות מכונה הינו לרוב יבש ועבור רוב המכונות לא נדרש ריכוך של העור כלל.

עם זאת, כיום ישנם מגוון פתרונות למשתמשים המעדיפים את הגילוח הרטוב, גם בקרב מכונות הגילוח: מכונות עם ראשים עמידים במים, מכונות העמידות בעצמן למים ומאפשרות גם שימוש תוך כדי מקלחת ואף סוגי מכונות בהן ניתן למלא ג’ל גילוח ולשחררו תוך כדי הגילוח כדי לרכך את העור, בדיוק כפי שנעשה בשימוש עם סכין הגילוח.

נוחות שימוש – בבחירת המכונה יש לבחון את נוחות השימוש הצפויה. האם האחיזה נוחה, האם גודל המכשיר עונה לצורך (במקרים שנדרש שימוש במכשיר בדרכים ונשיאתו עמכם), הידידותיות למשתמש וקלות התפעול של המכונה, קלות הפירוק וההרכבה ואופן הניקיון של חלקי המכשיר.

קריטריון זה חשוב ביותר שכן בסופו של דבר הוא המשפיע ביותר על מידת הנאתכם מהשימוש במכונה.

מקור המתח – בעבר, היה הכרח להתגלח בצמידות למקור חשמל, אליו היה צורך לחבר את המכונה לשם הפעלתה. כיום, מוצעות מכונות הנטענות ומאפשרות לאחר מכן שימוש בהן ללא כל צורך במקור מתח צמוד. באם אתם נוהגים להתגלח בדרכים או מעוניינים לעשות זאת לשם החיסכון בזמן, מומלץ מאד להשקיע מעט יותר במכונה ולרכוש אחת הניתנת להטענה ולשימוש בדרכים. חלק מהמכונות פועלות באמצעות סוללות פשוטות הניתנות להחלפה ולא מצריכות טעינה. 

אם הנכם נוהגים להתגלח בדרכים, מומלץ לרכוש מכונת גילוח עם צג המראה את מצב הסוללה, על מנת להימנע ממצב בו תופתעו לגלות שהמכונה חדלה לעבוד בדיוק לפני שהתכוונתם להשתמש בה או אף באמצע הגילוח. 

מחיר ואחריות – ניתן למצוא מבחר מגוון מאד של מכונות גילוח, בהתאם לתקציב. אם ישנו סכום כסף מסוים שהקצאתם עבור המכונה, בחנו את הדגמים השונים ובמקרה הצורך תוכלו גם להתפשר על תכונות מסוימות על מנת לעמוד בתקציב זה באם אינן בגדר חובה מבחינתכם. עוצמת הסוללה ועמידות ברטיבות הן שתיים מהתכונות עליהם ניתן להתפשר באם לא נדרשת פעולת הגילוח בדרכים או אם אינכם מעוניינים בגילוח רטוב.

כמו ברכישתו של כל מכשיר דיגיטלי וחשמלי אחר, גם בעת רכישת מכונת גילוח דרשו תעודת אחריות ובדקו את תנאי האחריות המוצעים.

לסיכום, ישנו מבחר רחב ביותר של מכונות גילוח, ממגוון חברות ומותגים, ומגוון פונקציות ומאפיינים. בבואכם לבחור את המכונה המתאימה לכם, חשבו על הצרכים האמיתיים שלכם ודרישותיכם מהמכונה, השוו בין מספר דגמים של מכונות גילוח ובחרו את המכונה העונה על צרכיכם והנוחה ביותר לשימוש עבורכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים