חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניקוי ספות עד הבית: החיים שלכם מעולם לא היו פשוטים יותר

 

אם יש לכם ספה, קרוב לוודאי שאתם חרדים לניקיון שלה. הבעיה היא שלא משנה כמה תתאמצו לשמור על הספה, בסופו של דבר היא תתלכלך. בין אם המדובר הוא בכתם עקשן שמסרב לרדת ובין אם בניקיון תקופתי של הספה, כדאי שתשאירו את העבודה למומחים

 

אם יש לכם ספה, קרוב לוודאי שאתם חרדים לניקיון שלה. הבעיה היא שלא משנה כמה תתאמצו לשמור על הספה, בסופו של דבר היא תתלכלך. בין אם המדובר הוא בכתם עקשן שמסרב לרדת ובין אם בניקיון תקופתי של הספה, כדאי שתשאירו את העבודה למומחים. 

החדשות הטובות: תמצאו כיום חברות שיעניקו לכם את השירות המקצועי ביותר בבית שלכם, עם מקסימום תוצאות ומינימום מאמץ מבחינתכם. אפילו עד הבית.

כך מתבצע ניקוי ספות עד הבית

כדי להבין מדוע חברות המספקות ניקוי ספות עד הבית צריכות לקבל עדיפות, נסו לחזור לרגע בו רכשתם את הספה. קרוב לוודאי הזמנתם שירותי הובלה עד הבית, לעיתים עם צורך במנוף. זה לא מקרי: ספות נחשבות לגדולות ולכבדות מאוד, כך שלעיתים קרובות הן אינן עוברות בחדר המדרגות, בפתח הדלת או בפתח המעלית. לכן ברור מדוע גיחה עם הספה למקום שיכול לנקות אותה הוא בגדר משימה מורכבת עד בלתי אפשרית.

ניקיון ספות עד הבית, תחת זאת, מתבצע בצורה הפשוטה ביותר. אנשי החברה יגיעו לבית הלקוח עם כל הציוד וחומרי הניקיון הנדרשים, בהתאם למשתנים דוגמת סוג הספה, חומר הגלם העיקרי ממנה היא עשויה, מאפייני הנזק שנגרם וכן הלאה.

שירותי ניקיון ספות עד הבית הופכים את החיים שלכם לפשוטים במיוחד. חברה בולטת בתחומה תוכל לסיים את התהליך כולו בתוך כמה שעות, כך שתקבלו ספה מצוחצחת וללא רבב, הנראית כמו חדשה. בחברת מאסטר קלין (Master Clean), הפועלת בפריסה ארצית כבר למעלה מעשור, מתחייבים בכל מאת האחוזים לנקות את הספה לחלוטין. אם מסיבה מסוימת החברה לא מצליחה לנקות את הספה – והסיכויים לכך אפסיים – הלקוח אינו מחויב כלל בתשלום.

באילו מקרים כדאי לפנות לחברות?

השאלה שצריכה להישאל בשלב הזה היא מתי כדאי לפנות לחברות מקצועיות לצורך ניקוי הספה, ומתי ניתן לנסות להתמודד לבד עם הכתמים. השיקול כאן הוא שלכם בלבד, אם כי חשוב לזכור שניקוי לא נכון של הספה עלול להנציח את הכתם או אפילו לגרום לנזקים שונים לספה (חשבו למשל על ספה מעור). במאסטר קלין מציעים בהקשר הזה חומרים שהם יעילים במיוחד, אורגניים, ידידותיים לסביבה, נטולי ריחות והיפו אלרגניים. לכן ניתן להתבסס עליהם בכל מאת האחוזים ובראש שקט.

במקרים פשוטים מאוד, דוגמת כתם שהופיע זה עתה על הספה ושאתם מחזיקים בחומרים המתאימים להסרתו, תוכלו לנסות ולטפל בבעיה עצמאית. עם זאת, כאשר הכתם הוא ממושך ונספג בסיב הבד, או כשאתם לא יודעים מה המקור שלו, אין מנוס מהזמנה של חברה מקצועית. רבים יעדיפו בכל מקרה להימנע מלקחת סיכונים, מכיוון שהרבה מאוד מונח כאן על כף המאזניים.

לפרטים ולהזמנת שירותי ניקוי ספות עד הבית, בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה, באפשרותכם ליצור קשר עם המומחים של מאסטר קלין.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים