חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחליפים אמבטיה לבית – כי מגיע לכם יותר

 

אמבטיה לבית כדאי להתקין כך שהיא תהיה במיקום הנכון, בגודל הנכון ובעיצוב הנכון, כדי לתת לנו את המענה הטוב ביותר לצרכים אותם היא נועדה למלא

 

אמבטיה לבית כדאי להתקין כך שהיא תהיה במיקום הנכון, בגודל הנכון ובעיצוב הנכון, כדי לתת לנו את המענה הטוב ביותר לצרכים אותם היא נועדה למלא. מי שעשה שיפוץ בעבר יודע, חדר האמבטיה מקבל לרוב פחות תשומת לב, אך אם תחשבו על זה, חדר האמבטיה הוא חדר שירות לגוף, ממש כמו שהמטבח הוא חדר שירות למזון שאנו מכינים, וטיפוח ושמירה על הגוף שלנו זה אחד הדברים החשובים ביותר שיש.

אמבטיות שונות מציעות אפשרויות שונות, אך מה שבטוח, הפינוק והבריאות שאמבט טוב מאפשר לא זמינים במקלחת רגילה, ואין זה משנה עד כמה היא יפה ומאובזרת. לא לחינם חדר הרחצה נקרא גם חדר האמבטיה, אפילו שלא לכולם יש בבית אמבטיה. 

סוגי אמבטיות לבית – כל אחד ובחירת והוא

אמבטיות מגיעות בגדלים שונים, עם אביזרים שונים, ובעיצובים שונים, בהתאמה לטעם שלכם ולצרכים הפיסיים שלכם (וכמובן, לתקציב ולגודל המרחב בו תרצו להתקין את האמבטיה)

  • אמבטיית ישיבה – נתחיל בפחות מוכרת לקהל, אמבט ישיבה הוא נוח מאוד למבוגרים, אך גם להורים לילדים קטנים, ובכלל, לכולם. אמבט זה מאפשר ישיבה נינוחה יותר מאמבט קלאסי, בזכות מדרגת הישיבה שלו, מה שמקל על השהות באמבטיה, ומנגיש אותה גם למי שמתקשה להשתרע באמבט, ועדיין רוצה ליהנות מטבילה בריאה במים חמים.
  • אמבטיה עצמאית – אמבטיה הנפרדת מן הקיר, מונחת כיחידה עצמאית במיקום לטעמכם, כמו בסרטים הקלאסיים של פעם, וכמו הבתים המעוצבים בקפידה, שם השקיעו גם בחדר האמבטיה לבית.
  • אמבטיית סילון – ידועה בשם ג’קוזי, אמבטיה זו מגיעה עם זרמי סילון מובנים המאפשרים לכם ליהנות מעיסוי מפנק המרפה את השרירים ומעודד את הסירקולציה, כך שחדר הרחצה שלכם הופך למקדש של בריאות, לספא פרטי אצלכם בבית.

 

אז איך לבחור אמבטיה לבית שלי?

ממש כפי שתבחרו את הרכב שלכם, או כל אביזר אחר שנועד לשמש אתכם היטב, הרי שמגוון האמבטיות לבית מאפשר לכם ליצור רשימת קריטריונים אישית ולמצוא בקלות את האמבטיה שתמלא את צרכיכם בצורה האופטימאלית.

הבינו את התקציב שלכם, ותנו לעצמכם קו מינימום ומקסימום, עם גמישות קלה, דבר חשוב כאשר ניגשים לחפש אמבטיה. בנוסף, דעו את מידות החדר בו תמקמו את האמבטיה. במידה ואתם מבצעים שיפוץ, כדאי להיעזר במעצב פנים שיעזור לכם להבין את יחסי הממדים בין אביזרי האמבטיה השונים, כדי לשמור על נוחות מרבית לצד האסתטיקה המאוזנת.

בנוסף, בבחירת אמבטיה לבית זכרו כי מדובר באביזר שימושי, ולא ברהיט שעומד שם לנוי, כך שחשוב מאוד להבין מי עומד להשתמש באמבטיה, ובאיזו תדירות. הדבר ישפיע על גובה האמבטיה, מיקומה, וכמובן על התקנת אביזרים שונים כמו ג’קוזי או ידיות תמיכה להתרוממות כדי עמידה מישיבה או שכיבה במי האמבט החמים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים