חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קידום אתרים בירושלים  - מה צריך לבדוק כשבוחרים חברה וניגשים לתהליך קידום אתרים

 

כשאנחנו מקימים אתר אינטרנט, בין אם הוא אתר מכירות, אתר אינפורמטיבי או כל סוג אחר של אתר, המטרה העיקרית שלנו היא למשוך אליו גולשים וליהנות מטראפיק איכותי

 

כשאנחנו מקימים אתר אינטרנט, בין אם הוא אתר מכירות, אתר אינפורמטיבי או כל סוג אחר של אתר, המטרה העיקרית שלנו היא למשוך אליו גולשים וליהנות מטראפיק איכותי. אם נהפוך זאת למושגים יותר שכיחים - כמו שהמטרה של כל תוכנית טלוויזיה היא ליהנות מרייטינג גבוה קבוע לאורך זמן, כך המטרה של בעלי אתרי אינטרנט היא ליהנות מתנועה גבוהה לאתר, באופן קבוע. 

לשם כך, אנחנו צריכים לעבוד עם חברת קידום אתרים שתדע לקדם ולשווק את האתר בגוגל וכן בדרכים אחרות. דרך הקידום אנחנו נוכל לפרסם את האתר תחת ביטויים רלוונטיים עבורו ובכך למשוך אליו גולשים אשר ייכנסו אליו באופן קבוע וימצאו בו את מה שמחפשים. 

חברות קידום אתרים בירושלים RY DIGITAL, לדוגמא, פועלות בשני מישורים עיקריים. מישור אחד הוא כללי, כלומר ביטויים רלוונטיים לציבור הגולשים הרחב. מישור שני הוא לוקאלי, ביטויים שהם נכונים ספציפית לאזור, עיר או שכונה. כך למשל אם חברה עובדת עם לקוחות בירושלים, אז היא תפעל על פי ביטויים כלליים וכן על פי ביטויים בצירוף העיר, אזור ושכונות מסוימים. 

כיצד בוחרים חברת קידום אתרים?

בחירה של חברת קידום אתרים בירושלים למשל RY DIGITAL , מתבצעת על פי פרמטרים שונים. הם צריכים להיקבע על פי סדר העדיפויות של בעל האתר, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו. לכן חשוב להתייחס לא רק למה החברה יכולה לספק אלא גם מה עומד לרשותנו כלקוחות ובעלי האתר. כך יהיה ניתן לנצל בצורה אופטימאלית את היכולות והכלים של החברה. 

מבחינת הפרמטרים לבדיקת חברה לקידום אתרים בירושלים ובכלל, יש צורך לבדוק 3 נקודות עיקריות: 

ראשית, יש לבחון את הניסיון שעומד לרשות החברה, בראש ובראשונה בכל מה שקשור לעבודה מול סוג אתר כמו שלנו ובתחום בו העסק שלנו עוסק. זה לא מספיק שיש לה ניסיון בקידום, אלא צריך לוודא שיש לה ניסיון בתחום שלנו. 

שנית, תוכנית הפעולה שהיא מציעה על מנת להגיע לתוצאות איכותיות בזמן סביר, תוך עמידה בגבולות התקציב. 

שלישית, יש לבחון את דרך הפעולה של החברה, בין אם זה מבחינת קידום ובין אם זה מבחינת שירות ללקוח. כך נוכל לדעת האם הדרך בה החברה עובדת מול הלקוחות שלנו, הוא רלוונטי עבורנו. 

מה צריך לבחון מהצד שלנו? 

ראשית, איזה סוג אתר יש לנו ומה תקרת הזכוכית שלו - לא כל אתר יכול ליהנות מקידום אופטימאלי. זה תלוי במערכת עליה הוא בנוי, בזמן שאנחנו משקיעים בו ועוד. 

שנית, מה גבולות התקציב שלנו - מה אנחנו יכולים לעשות ומה אנחנו לא יכולים לעשות. 

דבר אחרון, מה הן המטרות שלנו ולוח הזמנים שאנחנו מציבים, פחות או יותר, בשביל להשיג אותן. חשוב להגדיר הצלחה וכישלון באופן מציאותי בשביל שנוכל לבדוק איפה אנחנו עומדים בצורה אמיתית ונכונה. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים