חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך קונים פירסינג אונליין?

 

תכשיטי גוף נחשבו מאז שחר ההיסטוריה לפריט מנצח לצרכי קישוט וגם שידרו כוח ועוצמה. בשנים האחרונות תכשיטי פירסינג מופיעים במגוון רחב של וריאציות מעניינות יצירתיות ומרגשות, עשויים מחומרים איכותיים ומוסיפים טוויסט משגע לכל הופעה, בכל גיל ובכל סגנון

 

תכשיטי גוף נחשבו מאז שחר ההיסטוריה לפריט מנצח לצרכי קישוט וגם שידרו כוח ועוצמה. בשנים האחרונות תכשיטי פירסינג מופיעים במגוון רחב של וריאציות מעניינות יצירתיות ומרגשות, עשויים מחומרים איכותיים ומוסיפים טוויסט משגע לכל הופעה, בכל גיל ובכל סגנון.
קיים פירסינג לאוזניים, לטבור, נזם לאף ופירסינג ללשון וכל שצריך זה רק להכין את התשתית (חור לקראת הפירסינג) ולבחור את התכשיט הייחודי עבורכם, להחליף עיצובים ולהתרגש כל פעם מחדש. מעוניינים לקנות פירסינג אונליין בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם? לפניכם טיפים כיצד לעשות את זה בחוכמה ועל מה לשים דגש בתהליך הרכישה.

סוד הקסם של החומרים
בבחירת פירסינג היות ומדובר באלמנט צמוד לגוף, יש להתייחס לנושא החומרים מהם עשוי התכשיט על אחת כמה וכמה אם הנכם בעלי עור רגיש.
העדיפו תכשיטים ממתכות יקרות כמו זהב וכסף הנחשבות לעמידות ומתאימות לבעלי עור רגיש. בבחירת תכשיטי זהב בדקו באיזו דרגת זהב מדובר, כיוון שזו משקפת ומייצגת את אחוז טוהר הזהב של התכשיט. בדקו באתר בו בכוונתכם לבצע את הרכישה על פי המפרט הטכני מהי דרגת הזהב. שימו לב שיש גוונים שונים של זהב – צהוב, לבן וורוד המשפיעים על המראה ושימו לב גם לאבנים ולזירקונים במידה ויש כאלה בתכשיט ושאיכותם אכן גבוהה. בדרך זו תיהנו מפירסינג שילווה אתכם במשך שנים ארוכות.

בפירסינג – האורך קובע וגם המשקל
מידת ההתאמה של הפירסינג לגוף חשובה כשהנוחות היא עניין סובייקטיבי. יש מי שאוהבים ארוך ואחרים מעדיפים פירסינג קצר וצמוד ולעיתים הנוחות נקבעת גם על בסיס משקל הפירסינג – כבד, קל. חשוב שתוכלו לענוד את הפירסינג בכל עת ולכל מקום, כך שהוא לא יעמיס עליכם במיוחד תוך כדי תנועה ואם אתם נוהגים להתאמן ומחפשים פירסינג גם לפעילות גופנית.
היכנסו לאתר ממנו אתם מתעתדים לבצע את הקנייה ובחנו את המידות של התכשיט, אורך המוט, העובי, קוטר הכדור או קוטר הפירסינג (פנימי וחיצוני).
כדאי לבדוק גם כיצד הפירסינג נסגר, אם בהברגה או בכלל באמצעות סוגר של לחיצה, להשגת תחושת ביטחון ולמניעת הברגה אשר תגרד את העור. 

פירסינג כפול במוצר אחד ועיצובים מרשימים
מחפשים פירסינג שיוכל לשמש אתכם לשני נקבים? קיימים עיצובים כמו כאלה בצורת פרסה, שיכולים להתאים לאוזן ולאף, כך שאתם רוכשים פריט אחד שניתן להשתמש בו לשני אזורים. בבחירה התייחסו גם לעיצוב המועדף עליכם: האם סגנון של פרסה, עגיל בצורת בננה, חישוק חובק, עגיל מטפס. העיצוב מושפע גם מהמקום בו תרצו לענוד את העגיל על גבי האוזן או האף וכמה תרצו שהוא יבלוט. העיצוב עולה על כל דמיון ואפשר למצוא פירסינג בצורניות גיאומטריות, מוטיבים השואבים השראה מחיק הטבע, סמלים של אהבה, אלמנטים אמורפיים, שכבות וכן עיצובים עם תוספות שמוסיפות טוויסט כמו חרוזים בשלל צבעים.

איך לבצע רכישה חכמה באונליין

בבואכם לרכוש פירסינג בחרו אתר תכשיטים מוביל ששם דגש על תכשיטים מחומרים יוקרתיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מומלץ אתר שמציע בתמונות את העיצוב המבוקש כולל תיאור טכני מפורט ככל שניתן הסוקר חומרים ומידות. כאשר מדובר בפירסינג שיכולים לענוד במגוון מקומות כמו helix, forward helix, daith ו/או tragus כדאי לבדוק שהאתר מציג תמונה ממנה ניתן להתרשם שאכן ניתן לענוד אותו במקומות המבוקשים.
אל תתפשרו על רכישה באתר מאובטח. התייחסו למחיר, אחריות, זמן משלוח, מדיניות החלפות והחזרות והאם יש לאתר שירות לקוחות כך שתדעו שבעת ביצוע רכישת פירסינג מקוונת אתם בידיים הטובות ביותר ויש גם עם מי לדבר!

קרדיט תמןנה - קנבה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים