חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אילו הכנות צריך לעשות לאירוע בתל אביב לאחר תקופת הקורונה?

 

זוגות רבים דחו את החתונה שלהם בעקבות תקופת הקורונה והמתינו בסבלנות (או בלית בררה) לכך שהאורחים יוכלו להתחסן, ההגבלות יוסרו, המצב יירגע ויהיה ניתן לחגוג בגדול ובראש שקט

 

זוגות רבים דחו את החתונה שלהם בעקבות תקופת הקורונה והמתינו בסבלנות (או בלית בררה) לכך שהאורחים יוכלו להתחסן, ההגבלות יוסרו, המצב יירגע ויהיה ניתן לחגוג בגדול ובראש שקט.
למרבה הצער, הקורונה עוד לא מאחורינו והתפרצותו של הווריאנט ההודי-  דלתא - עשויה לשנות את התוכניות. עם זאת, אין פירוש הדבר שצריך כבר לבטל או לדחות.
כדאי להתכונן לכל תרחיש על מנת להצליח לערוך את החגיגה הזוגית גם בתקופה מאתגרת זאת. לפניכם מספר דברים חשובים בדרך לחופה...

חתונות בשטח פתוח ותנאי שינויי לקראת האירוע
הלוקיישן המבוקש יכול להשפיע על אופי החתונה, הצלחתה ואפילו הסיכויים לקיומה. כדאי לבחור אולם אירועים או גן אירועים בתל אביב המשלבים שטח רחב ידיים כך שתוכלו לערוך אירוע (לפחות באופן חלקי) באוויר הפתוח ולאפשר לאורחים לשמור על מרחק במידה ויוצבו הגבלות נוספות וגם בשביל השקט הנפשי שלהם.
יש לזכור שחובת עטית מסיכות חוזרת בראש ובראשונה לשהייה בחללים סגורים בהם גם עולים הסיכויים להידבקות ולכן, חגיגה בחוץ מאפשרת למוזמנים לחגוג ללא מסיכות ומצמצת את סיכויי ההידבקות במיוחד באירועים מרובי משתתפים הנמשכים זמן רב.
כדאי לבחון דרכי הגעה אפשריות למקום על מנת לאפשר לאורחים להגיע בכל דרך שיבחרו – תחבורה ציבורית או פרטית, חניון מסודר, גישה לרכבת או לאוטובוס ואפשר גם לארגן הסעה על מנת לחסוך להם את הנסיעה בתחבורה ציבורית בתקופה זו.
בדקו עם בעלי האולם ונציגי המקום מהם תנאי השינוי או הביטול במידה ויחלו הגבלות שונות, ייערך סגר או חלילה תדרשו בבידוד, כי נכון לכתיבת שורות אלה גם מחוסנים שבאו באינטראקציה עם חולים בווריאנט ההודי מחויבים בבידוד. 

מארגנים עם יד על הדופק
היו קשובים לחדשות ובדקו את ההנחיות ואת השינויים האפשריים לפי מקדם ההדבקה והגדילה בתחלואה. למשל, מגבלות שקשורות למספר חוגגים במקום אחד או חובת עטית מסיכות, שמירה על מרחק. תוכלו לסדר את המקום לפי שמירה על מרחק מבחינת מיקום הכיסאות זה מזה ליד החופה או בסידור השולחנות, הגדלת רחבת הריקודים או צמצום רשימת האורחים כך שיהיו פחות אורחים על שטח גדול ולא יהיה חשש לצפיפות.
כדאי גם לבדוק אם המקום אכן שומר על ההנחיות, סטריליזציה וניקיון ולהוסיף אמצעים שיסייעו לאורחים לשמור על היגיינה במהלך החגיגה כמו אלכוג’ל, כפפות, מסיכות מודפסות מתנה וכדומה.
בחנו כיצד תוכלו לצמצם את אפשרויות ההדבקה כמו למשל, להוסיף בהזמנה את ההנחיות ואפילו להזמין רק מחוסנים או לבקש בדיקת קורונה בתוקף לפני האירוע עצמו ממש כמו שעושים במקומות רבים, כניסה לאטרקציות ובטיסות לחו"ל.
אל תשכחו לחגוג גם בתקופת הווריאנט ההודי
הקורונה היא כמעט כבר חלק מהשגרה ובין אם מדובר בגל חדש או ברגיעה, כדאי לדעת שיש לכם תוכנית מגירה. למשל, לקיים האירוע במרחב הפתוח של גן האירועים כתחליף לחלל הסגור או חלוקת האורחים לשני סבבים להפחתת העומס והצפיפות במתחם, שינוי או דחיית מועד החתונה וכדומה.
בכל מקרה, דאגו לכל אנשי המקצוע והספקים הדרושים לחגיגה – צלם, תקליטן, מעצב אירועים ושולחנות, מפעילי אטרקציות ובדקו עמם מהם התנאים לדחייה ושינויים במידה והמצב יחמיר ויהיה צורך להתגמש בהתאם לנסיבות.
כדאי גם להכין את האורחים לכך שמדובר בחתונה נוסח קורונה ויתכנו שינויים או לפחות להודיע ברגע שתדעו על השינויים באמצעות קבוצת וואטס אפ או פולו אפ לכל אחד מהמשתתפים, כדי שהם יהיו בסוד העניינים.
התכוננו מראש לחתונה לפי רוח התקופה ואל תתנו לקורונה למנוע מבעדכם את האיחוד הזוגי המרגש!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים