חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה צריך כספות למפתחות?

 

בסרטים הוליוודיים רבים מתבצע חיפוש קדחתני בעקבות מפתחות שיוכלו לפתוח דלת סתרים, כספת בה שמור האוצר, מגירה המכילה מסמכים סודיים וכולם מנסים להגיע למפתחות שיפתחו את מה שהם מקווים שבתוכו יהיה מה שהם מחפשים

 

בסרטים הוליוודיים רבים מתבצע חיפוש קדחתני בעקבות מפתחות שיוכלו לפתוח דלת סתרים, כספת בה שמור האוצר, מגירה המכילה מסמכים סודיים וכולם מנסים להגיע למפתחות שיפתחו את מה שהם מקווים שבתוכו יהיה מה שהם מחפשים.
ועכשיו למציאות - אולי גם לכם יש מפתחות שתרצו לשמור במקום הבטוח ביותר, כי האובדן שלהם עשוי לגרום לנזק רב או להתיר אתכם ואת חפציכם היקרים ביותר חשופים ומועדים לגניבה.
שמירה על מפתחות יכולה להוות נטל רציני כאשר מדובר בצרור מפתחות שאתם נושאים עמכם לכל מקום – החשש הוא שתירדמו בשמירה או שתאבדו את המפתח בעת הליכה או פשוט יכייסו אותו מכם ואין סיבה לחיות בפחד כשאפשר למצוא מקום בטוח למפתחות שלכם.
ניתן לשמור את המפתחות החשובים לכם ביותר – לנכס בבעלותכם, לצימר, למשרד, לחנות, לרכבים שלכם, מפתח רזרבה למקרה חירום, לארון או למגירה בהם טמונים דברים חשובים, בכספת שמורה.

מהם החסרונות של כספת ביתית או בנקאית למפתחות שלכם?
כספת בבית מהווה אלטרנטיבה זולה וזמינה יחסית, אך אם בוחנים לעומק מגלים שהיא אינה ממוגנת בכל שעות היום ואם מישהו יפרוץ יתכן שהוא ימצא את המפתח ויעשה בו שימוש לרעה. כספת בבנק עשויה לתת מענה ומצד שני, היא מציבה מגוון מגבלות בפני המתעניינים, כמו מספר מוגבל של ביקורים ושמירה אך ורק בשעות הפעילות של הסניף.
אם יש לכם מפתחות חשובים בוודאי תרצו שהם יהיו שמורים במקום הבטוח ביותר וכאן נכנס לתמונה מתחם כספות פרטי המכיל כספות חכמות, מתקדמות, שקשה מאוד לפרוץ אותן במתחם ששומר על הכספות בדרך המאובטחת ביותר.

המפתח להצלחה – חדר כספות פרטי מאובטח
אתר כספות פרטי מציע כספות מסוגים שונים במגוון גדלים בגישה מבוקרת למבקרים – כספות הרמטיות עם זיהוי ביומטרי לפתיחת הכספת או הגישה לרצפת הכספות.
מדובר במתחם הכספות שמור על ידי מאבטח חמוש השומר על המקום מסביב לשעון ועבר מיומנים קפדניים, כולל בדיקת פוליגרף ומבדק אמינות.
המתחם עצמו בעל מערכת זיהוי מפגעים שיכולים לנעול את הכספות במידה והיא מזהה איום סביבתי כלשהו כמו קידוח, לחץ, חדירה של מים והמקום גם מקושר למוקדי אבטחה נוספים, כך שבמידת הצורך יגיעו לגיבוי שומרים נוספים.
המתחם שומר על פרטיות המבקרים ואלה חמושים בכרטיס קרבה חכם ורק כאשר המערכת מזהה אותם לאחר התאמת תווי הפנים בהתבסס על צילומים שצולמו וסורקו מראש, מתאפשרת גישה לכספת וישנם גם חדרי התבודדות לשמירה על הפרטיות. במתחמי כספות פרטיים בהם ניתן לשמור, בין היתר, מפתחות חשובים אין מגבלת ביקורים ואפשר להגיע ולפקוד את הכספת בכל עת על מנת להוציא את המפתחות לצורך שימוש ולהחזיר אותם חזרה. 

להטמין את המפתחות בכספות הבטוחות ביותר
הכספות במתחם נבנו ותוכננו ללא פשרות כולל לוחות פלדה, מוטות נעימה, חלל מודולארי ועמידות גבוהה בפני לחות, כימיקלים, מזהמים, קורוזיה וחיישנים המזהים שינויים סביבתיים ונזקים פוטנציאליים. תוכלו ליהנות מגישה נוחה בהשכרת כספת במתחם קרוב אליכם, יחס מקצועי בסגנון אישי וכספות שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר כולל ביטוח של חברת ביטוח גדולה מחו"ל.

בדקו מה מציע לכם מתחם כספות פרטי עבור כספת למפתחות בהשוואה לכספות ביתיות המיועדות למפתחות וכספת בבנק. תוכלו לדבר על ממליצים, לערוך סיור במקום ולבדוק מהן האופציות שמציעים לכם במתחם הכספות לשמירת המפתחות, הגעה וביקור, ביטוח, מועדון חברים, תקופת השכרה גמישה ועוד יתרונות ששווה לשקול כאשר מחפשים את המקום הבטוח ביותר לשמירה על מפתחות שאסור לאבד ושאינכם רוצים להשאיר במקום חשוף או לקחת סיכון לכך שהם ייעלמו או חלילה ייגנבו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים