חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך קונים סיר איכותי נכון - במבצע!

 

סירים הם המתנה האולטימטיבית לא רק לנשים ולא רק לגברים. בשנים האחרונות, כשתכניות הבישול מציגות כל כך הרבה אתגרים, גם ילדים ונוער מוצאים דרכים יצירתיות להצטרף לחגיגה

 

סירים הם המתנה האולטימטיבית לא רק לנשים ולא רק לגברים. בשנים האחרונות, כשתכניות הבישול מציגות כל כך הרבה אתגרים, גם ילדים ונוער מוצאים דרכים יצירתיות להצטרף לחגיגה. אם טרם ראיתם חברי פייסבוק שלכם מתגאים בבישולים של הילדים שלהם ובצילחות היצירתי, טרם הבנתם עד כמה. בדיוק בגלל, על אחת כמה וכמה סירים במבצע הפכו להיות מוצר מבוקש שלא מוותרים עליו בקלות. אם אתם מחפשים אונליין לפי מילות החיפוש האלה תמיד תמצאו מבצע מצוין על סירים של יצרן איכותי או חנות טובה לכלי בית אונליין. גם אין כאן שום ספק שכל קניית סירים במבצע היא כדאית כי גם אם לא תפתחו אותו כעת תמיד תוכלו להעניק סיר במתנה למישהו שאתם אוהבים.

אז איזה סיר אנחנו צריכים, רצוי במבצע?

סירים משתנים לא רק לפי הגדלים שלהם אלא גם לפי החומרים והמבנה שלהם. היום, כשיש גם סוגים שונים של כיריים ושיטות בישול וחימום, אנחנו מחפשים סירים שיתאימו לכל חת מהן ולפעמים אין ברירה, צריך להחליף את כל הארון של הסירים במטבח. את הסיר מתאימים גם להעדפה הקולינרית שלכם. אם אתם אוהבים הקפצות ובישול מהמזרח הרחוק מגוון ווקים וסירים רחבים ושטוחים יתאימו לכם יותר. אם אתם אוהבים בישול עילי שמתבשל שעות אתם צריכים יותר סירים יצוקים במבצע בגלל המחיר והחומר האיכותי שמהם הם עשויים.  אם אתם מאלה שמעמידים סירים כל היום אתם צריכים סירים משפחתיים שקל לבשל ולנקות והם אמינים מאוד, כמו  סירי נירוסטה או אלומיניום יצוק ומגולוון, כלומר מצופה בחומר מגן.

ממי קונים סיר איכותי?

אנחנו מכירים את המותגים העיקריים והוותיקים ביותר בארץ אבל יש לא מעט מותגים מיובאים, נחשבים ומוכרים מאוד שמככבים במטבח. כך שהשאלה ממי קונים סיר איכותי בהחלט קמה ונופלת על המבצע שבו מוכרים אותו. יש מבצעי סירים של 1+1 ויש מבצעי הנחות, יש מבצעים של סירים גדולים עם סירים קטנים במתנה לבחירה וכל מה שחשוב זה לקנות רק מה שחשוב לכם ולקחת בחשבון שהמחיר המלא הוא באמת יקר יותר ללא מבצעים כדאיים כאלה. עם זאת, למרות שקל מאוד להשתולל בקנייה, רצוי לא להגזים כי תמיד יש מבצע על סירים, או לחג כלשהו או ככה סתם באמצע השנה.

מה חשוב לדעת על סיר

כדי לענות על השאלה המרכזית איך קונים סיר איכותי אנחנו צריכים לשאול את עצמנו קודם למה אנחנו צריכים את הסיר? אם אתם זקוקים לסיר כדי להתנסות קולינרי בכל מיני מתכונים שמצאתם והתאהבתם בהם, רצוי להוסיף למטבח את הסירים המתאימים גם אם לא תשתמשו בהם בכל יום. סביר להניח שתמצאו להם שימוש למאכלים נוספים אם הפכתם לבשלנים חובבים אבל בסך הכל יש מגוון מסוים של סירים שהוא הבסיס לכל מטבח. זה כולל סט סירים בקוטר מדורג בגדלים קטנים וסט סירים בקוטר מדורג בגדלים גדולים. זה חשוב כי אין דבר מתסכל יותר כשאתם לא מבשלים בסיר שמכיל נכון את הכמות ולכן גם לא מתבשל כמו שצריך. הפשרה שעושים גדולה ולא מביאה לתוצאות טובות במיוחד. בכל מקרה, רצוי להצטייד רק בתקופה של מבצעים על סירים וכל חיפוש אונליין יכול לעזור לנו למצוא איפה יש מבצעים כאלה כך שתמיד אפשר למצוא את הסיר שרצינו במבצע. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים