חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך כותבים ברכה מרגשת ליום הולדת

 

הרבה מאד אנשים מעידים על עצמם שהם לא ניחנים בכישרון כתיבה, כזה שמאפשר להם לכתוב ברכה או נאום מרגשים שישאירו חותם בקרב מי שמקשיב להם. גם אם מדובר ביום הולדת ולא בהכרח באירוע עם הרבה אנשים או שלא מדובר בברכה שמקריאים מול קהל – תמיד רוצים לכתוב או לומר מילים נכונות ומרגשות ולא תמיד זה קל

 

הרבה מאד אנשים מעידים על עצמם שהם לא ניחנים בכישרון כתיבה, כזה שמאפשר להם לכתוב ברכה או נאום מרגשים שישאירו חותם בקרב מי שמקשיב להם. גם אם מדובר ביום הולדת ולא בהכרח באירוע עם הרבה אנשים או שלא מדובר בברכה שמקריאים מול קהל – תמיד רוצים לכתוב או לומר מילים נכונות ומרגשות ולא תמיד זה קל. הפתרון – קבלת סיוע מאתר אינטרנט שמתמחה בברכות, כמו למשל עדן ברכות. שם אפשר למצוא פורמטים ותבניות לברכות מכל הסוגים וכאלה שמתאימות לכל האירועים וללקט משם רעיונות והשראה שיסייעו בכתיבת ברכה מיוחדת ומרגשת גם על ידי מי שמתקשה בכתיבה. כך אפשר לראות דוגמאות לנאומים או ברכות שנכתבו עבור שלל אירועים ממהלך החיים ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת להתאים את הברכה לאירוע המדובר או למי שחוגג. 

לכתוב לבד ברכה מוצלחת לאירוע

מה מאפיין ברכה מוצלחת? הנגיעה האישית שלה במי שהיא מופנית אליו ואם היא מוקראת בקול רם מול אנשים – אז שהיא תרגש אותם ותגרום להם למחשבות חיוביות וחיוך. ברכה ליום הולדת לגבר אולי נשמעת כמו אתגר לא פשוט לכתיבה אך אם לוקחים רעיונות כלליים מאתר אינטרנט שמתמחה בברכות ומבצעים את ההתאמות לאותו הגבר הספציפי – אין ספק שהברכה תהפוך לייחודית ומעניינת. תמיד אפשר לספר סיפור אישי, לשתף בתחושות או מחשבות, להקריא על חוויה מצחיקה או כזאת שנחקקה בזיכרון של כמה אנשים וכמובן פשוט להגיד או לכתוב מילים מהלב, כאלה שמבטאות בצורה הכי קולעת ומדויקת את מה שרוצים להגיד או לאחל לחבר הזה שחוגג יום הולדת. לפעמים דווקא הברכה היא מה שמשאיר חותם, הרבה יותר ממתנה שעוברת מיד ליד. גם אם מקבלים מתנה שימושית שצריכים אותה לשגרת היומיום – מה שזוכרים ונשאר בלב הוא הברכה ולא אחת גם את הברכה שומרים כך שאפשר לחזור אליה מדי פעם.

לכתוב ברכה מוצלחת גם בלי כשרון כתיבה

אין ספק שבדרך זו הרבה יותר קל לכתוב ברכות, איחולים ונאומים גם אם חשים שכישרון כתיבה הוא לא חלק מארגז הכלים שיש באישיות. לא צריך לחשוש מזה ולא חייבים להטיל את המשימה על מישהו אחר. גם כאשר נעזרים בברכות שכבר נכתבו על ידי אנשים אחרים אפשר לרגש, למצוא בדיוק את האיחולים או המילים המתאימות ולוודא שהברכה נכנסת עמוק עמוק אל תוך הלב. לפעמים פשוט לשבת ולכתוב את מה שעובר בראש או בלב זה המתכון הטוב ביותר לכתיבת ברכה מנצחת ואם נעזרים באתר ברכות – אין ספק שההצלחה מובטחת. כל מה שצריך זה אמונה עצמית, ראיית הטוב בכל אדם והרצון האמיתי והכן לעשות את מה שבדרך כלל אנשים מנסים להימנע ממנו ככל יכולתם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים