חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צריבה על זכוכית והקדשות אישיות

 

שירותים טכניים רבים ומעניינים יכולים להפוך פריטים רגילים ויומיומיים לכאלה שיהיו אישיים, יפים במיוחד ובעלי ערך רגשי עמוק

 

שירותים טכניים רבים ומעניינים יכולים להפוך פריטים רגילים ויומיומיים לכאלה שיהיו אישיים, יפים במיוחד ובעלי ערך רגשי עמוק. 

צריבה על זכוכית היא מה שהופך את החפץ לאישי וייחודי ואם נדמה שכבר לא רואים בנוף את החפצים שיש עליהם צריבה שכזאת – הרי שכדאי לדעת שלאחרונה יש חזרת עטרה ליושנה והרבה מלאכות של פעם עושות קאמבק ושוב אפשר להיתקל בהן ולעשות בהן שימוש. הצריבה מבוצעת על ידי קרני לייזר בטמפרטורה גבוהה ודיוק לא פחות ממדהים ובשל כך התוצאה תהיה עמידה, יציבה וכזאת שתישאר ותחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן. את מה שרוצים לחרוט אפשר לעצב ולתכנן בשלבים המקדימים, לבצע הדמיות כאלה ואחרות בתוכנות מחשב מתקדמות וכמובן שהצריבה לבסוף תתבצע ולהפוך את החפץ המדובר לייחודי, אישי וכזה שיביא איתו הרבה שמחה והתרגשות.

מה אפשר לצרוב על חפצים מזכוכית?

החריטה על גבי חפצים מזכוכית מתאימה בעיקר כאשר רוצים ליצור מתנות או חפצים בעיצוב אישי עם כיתוב במיועד אך ורק לאדם מסוים. ברוב המקרים יהיה מדובר בבקבוקי שתייה, כוסות רגילות או כוסות יין ובירה, שכן אלה חפצי הזכוכית שנמצאים בשימוש יומיומי ושגרתי אצל הרבה מאד אנשים. אין ספק שלגימת יין מכוס אישית שמופיע עליה כיתוב צרוב תהיה לגימה מיוחדת ולא שגרתית והכוס תהיה כזאת ששומרים עליה מכל משמר. באתר האינטרנט של חנות המתנות חלום חרוט אפשר לראות שלל דוגמאות לכוסות וחפצים אשר עשויים מזכוכית ובוצעה עליהם צריבה של כיתוב, איחול, ברכה או הקדשה אישית שמתאימה לשני האנשים הספציפיים האלה – מי שקנה וביצע את החריטה ומי שעומד לקבל את המתנה ויהיה מופתע ושמח מאד בזכותה. צריבה אפשר בעצם לבצע על גבי כל פריט מזכוכית שיהפוך לכזה שאוהבים ושומרים עליו היטב – כוסות יין, בירה או שתייה קלה, בקבוקים של שתייה ואפילו בקבוקי בושם.

איך בוחרים את הכיתוב הצרוב הכי מתאים?

כיתוב על גבי פריט מזכוכית חייב להתאים לאירוע המדובר או למערכת היחסים שבין נותן המתנה לבין מי שמקבל אותה. זו יכולה להיות חברות טובה וארוכת שנים, אלה יכולים להיות עמיתים לעבודה או חברים לאותו הצוות, ואפילו מתנה שעוברת בין בני זוג. הכיתוב יהיה כזה שרק שניהם מבינים ומוקירים או כיתוב שיהווה מזכרת – תאריך של יום נישואין, משפט שכולל בתוכו מילים משמעותיות כמו אהבה או חברות וכמובן משפט כלשהו משיר אהוב שמחבר בין שתי הדמויות שהן ללא ספק מהותיות האחת עבור השנייה. מתנה שעשויה מזכוכית ויש עליה צריבה של כיתוב חרוט תישאר כמזכרת גם אחרי שהתכולה כבר תיגמר (במידה ומדובר בבקבוק יין או בושם למשל) ותותיר חותם עמוק בקרב שני הצדדים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים