חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תכנון מפעלים – מודולריות ויצירת תנאי עבודה נוחים

 

החברה הישראלית עוברת שינויים מאוד משמעותיים בשנים האחרונות, במיוחד בכל מה שנוגע לעולם היצור והכלכלה. יותר ויותר אנשים פרטיים כמו גם חברות ומותגים בינלאומיים בוחרים להשקיע את מיטב המאמצים בתעשייה הישראלית, וכך לפתח מרכזי תעשיה ומפעלים בקצב מסחרר

 

החברה הישראלית עוברת שינויים מאוד משמעותיים בשנים האחרונות, במיוחד בכל מה שנוגע לעולם היצור והכלכלה. יותר ויותר אנשים פרטיים כמו גם חברות ומותגים בינלאומיים בוחרים להשקיע את מיטב המאמצים בתעשייה הישראלית, וכך לפתח מרכזי תעשיה ומפעלים בקצב מסחרר. העבודה על תכנון מפעלים ברמה ההנדסית היא משימה מורכבת מאוד שצריכה לענות על המון שאלות מקצועיות שישפיעו על תהליך העבודה במפעל ועל יכולת של המנהלים לנצל את שטח המפעל בצורה הטובה ביותר. ולכן, אם אתם בוחרים להקים מפעל חדש המשימה המרכזית שעומדת לפניכם היא משימת תכנון מפעלים, שבשבילה אתם רוצים לשכור את שירותיהם של אנשי המקצוע הטובים והמיומנים ביותר בתחום. אז איך בדיוק אפשר להצליח לבצע תכנון מפעלים אפקטיבי? כל הפרטים בכתבה הבאה.

תהליך תכנון מפעלים – הוא תהליך מקצועי מאין כמוהו

כדי לבצע תכנון מפעלים אפקטיבי, כזה שמשרת את כל המטרות של בית העסק שלכם בהווה ובעתיד, צריך לקחת בחשבון שלושה פרמטרים מרכזיים בתהליך העבודה:

  1. השטח - במרבית המקרים תחילתו של תהליך התכנון הוא והכרות עם המגרש או השטח שעומד לרשותכם, על כל היתרונות והחסרונות אשר מאפיינים אותו. צריך להכיר את תוואי השטח, את התשתיות שנמצאות מתחת לפני הקרקע ובסביבה הקרובה, ואת הפוטנציאל הגלום בשטח לפני שמתחילים לתכנן את ההקמה של המבנה.
  2. הצרכים והציפיות שלכם - לכל מפעל מקצועי יש את המטרה שלשמה הוא פועל, וצריך לתכנן את פס הייצור ואת המפעל בצורה שמשרתת על הצד הטוב ביותר את המטרה של המפעל. למשל, במפעלים שבהם צריך לבצע תהליכי קירור קיצוניים, חייבים לייצר מקום למערכות קירור למחסנים בקירור, כחלק מתהליך התכנון הראשוני של המפעל.
  3. התקציב - יש לכם תקציב מאוד מסוים שקובע את היכולות שלכם ואת רף הציפיות בפרוייקט, ואתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם לסטות לרגע אחד מהתקציב, בגלל שיש עוד כל כך הרבה הוצאות שעומדות על הפרק. ולכן, חייבים להשקיע כמה שיותר מאמצים דווקא בתהליך תכנון ממוקד מטרה, משום שתהליך כזה מאפשר לכם לצמצם בצורה משמעותית את ההוצאות הלא צפויות לאורך העבודה.

הפתרונות המתאימים – ליצירת המפעל המושלם לכם

הידע והניסיון של אנשי מקצוע שעוסקים באופן קבוע בתהליך תכנון מפעלים, הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותכם בתהליך היצירה של בית עסק או מפעל חדש. עבודה צמודה מבוססת על הדרישות והציפיות שלכם, אבל גם על היכולת למצוא את הפתרונות המתאימים מבחינה הנדסית ומקצועית. רכב תוך שיתוף פעולה פורה ומתוך רצון לייצר מפעל שימושי ומוצלח, כל אנשי המקצוע יצליחו לעמוד במשימה ואתם בסופו של יום תנעלו מפעל בתנאים המקצועיים הטובים ביותר שאתם יכולים לבקש לעצמכם ולצוות שלכם, מבלי לחרוג מדרישות התקציב ולו במעט.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים