חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיטוי באוזון – למה זה חשוב?

 

חיטוי באוזון זה דבר חשוב מאוד. כאשר אנחנו מחטאים חיידקים באוזון שלנו אנחנו יכולים למנוע מצב של תחלואה או זיהומים כמו למשל מחלות שונות או זיהומים שונים בגוף

 

חיטוי באוזון זה דבר חשוב מאוד. כאשר אנחנו מחטאים חיידקים באוזון שלנו אנחנו יכולים למנוע מצב של תחלואה או זיהומים כמו למשל מחלות שונות או זיהומים שונים בגוף. חיידקים יכולים לגרום לנו לדלקות אוזניים, דלקות במערכת העיכול, דלקות בגרון וגם דלקות בכל איבר אחר בגוף מכיס המרה ועד דרכי השתן או אפילו במוח ובלב.

חיידקים יכולים להיות בכל איבר בגוף. חשוב להדגיש שיש גם חיידקים טובים ולא רק חיידקים רעים. במערכת העיכול למשל יש חיידקים טובים שמסייעים בעיכול של מזונות שונים. מומלץ מאוד לבחור להשקיע כל הזמן בבריאות ובהיגיינה האישית שלנו. כאשר יש לנו תינוק או ילדים קטנים חשוב מאוד לשמור על ניקיון הבית ועל איכות ההיגיינה בו – כי תינוקות וילדים הם בעלי מערכת חיסונית רגישה יותר והם פגיעים יותר לחיידקים מאשר אנשים מבוגרים. גם אנשים שמתמודדים עם מחלות כרוניות רגישים יותר לחיידקים וצריכים להקפיד הקפדה יתרה לשמור על הבריאות שלהם.

איך אפשר לחטא חיידקים?

חשוב מאוד לחטא חיידקים והדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות שמירה על ניקיון והיגיינה. כך למשל כל פעם אחרי שאנחנו הולכים לשירותים או אוכלים חשוב שנשטוף ידיים עם סבון. גם חיטוי באוזון באמצעות מקלות אוזניים יכול לסייע לנו למנוע מצבים של תחלואה באוזון. באמצעות מקלות אוזניים אנחנו יכולים לנקות גם את הציפורניים שלנו בידיים – מקום בו יש תמיד הצטברות גדולה מאוד של חיידקים. 

איך חיטוי באוזון מסייע במניעת מחלות?

חיטוי באוזון זה א’ ב’ של היגיינה אישית. אם אנחנו רוצים למנוע תחלואה ולמנוע מחלות אנחנו חייבים לשמור על סביבת מגורים ועבודה נקייה. חשוב מאוד שבמיוחד בסביבת המטבח, השירותים והאשפה בבית ובעבודה שלנו יהיה נקי ולא יהיה הצטברות של לכלוך. כאשר אנחנו שומרים על הניקיון אנחנו יכולים להרחיק במידה רבה חיידקים ולהפוך את סביבת המגורים והעבודה שלנו לנקיות ובטוחות יותר מבחינת מניעת המחלות בהן.

האם חיטוי באוזון יכול למנוע הידבקות בקורונה?

חיטוי באוזון יכול במידה רבה לסייע גם במניעת הידבקות בקורונה. הקורונה היא איננה חיידק אלא וירוס. באופן כללי כמו שחיידקים אוהבים סביבות מלוכלכות גם וירוסים כמו הקורונה אוהבים סביבות מסוג זה. אם אנחנו נקפיד לשמור על סביבה היגיינית ונקייה אז נוכל למנוע גם הידבקות בחיידקים וגם במידה רבה לצמצם את הסיכון של הידבקות בקורונה.

בסופו של דבר חשוב מאוד שנשמור על הבריאות שלנו. אחד הדברים הכי בסיסיים שיכולים לסייע לנו לשמור על הבריאות שלנו הוא שמירה על ניקיון והיגיינה. כאשר אנחנו מקפידים לשמור על ניקיון והיגיינה אישית ובסביבה בה אנחנו עובדים וחיים אז קטנים הסיכויים באופן משמעותי שנחלה בחיידקים. בשביל למנוע הידבקות בחיידקים חשוב מאוד גם לשים לב איזה אוכל אנחנו אוכלים ולהקפיד שהוא יהיה טרי.

למידע נוסף ליחצו על – "חיטוי חיידקים"

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים